גן הניסויי בארמון הנציב (צילום: פרטי)
גן הניסויי בארמון הנציב (צילום: פרטי)

"נילחם שהגננת תישאר בגן": הורים לילדי גן בארמון הנציב זועמים על החלטת מנח"י להחליף את הגננת

"לגננת יש חיבור מדהים עם הילדים ועם ההורים" | סערה בגן הניסויי-דתי לילדים בני 3 בארמון הנציב: על רקע כוונת מנח"י להחליף את הגננת הנוכחית בחודש מרץ, ההורים מאיימים להשבית את הלימודים

פורסם בתאריך: 30.1.19 16:06

הורים לילדי גן ניסויי-דתי שבארמון הנציב יוצאים למאבק נגד החלטת מינהל החינוך בעיריית ירושלים להחליף את הגננת. ההורים מרוצים מעבודתה של הגננת בגן שברחוב שלמה בן יוסף, ולדבריהם מינהל החינוך (מנח"י) בעיריית ירושלים החליט להחליף אותה בחודש מרץ. כעת, הם מאיימים להשבית את הלימודים בגן ולצאת בהפגנות.



"אנחנו התחלנו את השנה עם גננת מחליפה מקסימה", מספרת בשיחה עם "כל העיר" יו"ר ועד ההורים בגן, "יש לה חיבור מדהים עם הילדים ועם ההורים. הגננת היתה מתאימה לאופן הלימוד בו מעבירים תכנים בבית הספר הניסויי, סגנון דתי פתוח. אך נודע לנו כעת כי בחודש מרץ עתידים להחליף את הגננת הנוכחית, דבר הגורם לבלבול רב בקרב הילדים בגן".

"ההורים כל כך מרוצים מהגננת", מדגישה יו"ר ועד ההורים, "לאחרונה, הנחיתו עלינו משום מקום, וללא ידיעה, כי הגננת חוזרת במרץ, וכבר כמעט סוף שנה. בנוסף, הסייעת של הגן יצאה לחופשת לידה. הילדים חווים שינויים רבים, כל הזמן יש החלפות בצוות  – פעם סייעת, ופעם גננת. זה משפיע עליהם מאוד".


"מתחילת השנה הגננות מתחלפות; יש כאוס בגן" | הורים לילדי גן בהר חומה זועמים ומתכננים לשבות


"באופן אישי, לא הייתי רושמת את הילד שלי לגן, כשאני מראש יודעת שהגננת תתחלף", מוסיפה האמא ואומרת, "אנחנו נילחם שהגננת תישאר בגן, אנחנו נשבית את הגן. אנחנו גם מרגישים שלא באמת חשוב להם שתבוא מישהי שתמשיך את הקו של הניסויי הפתוח. אנחנו דורשים שהגננת הנוכחית תישאר עד סוף שנה. בשנה הבאה – שיפתרו את הדברים כמו שצריך, שלא יחליפו לנו גננות שוב. בחינוך הניסויי ההורים בוחרים את הגננות, וכאן לא מאפשרים לנו את זה".

ממינהל החינוך (מנח"י) בעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "מינהל חינוך מקיים שיח שוטף עם הורי הגן המצוין ופועל בהתאם לחוק המאפשר לעובדת לשוב למקום עבודתה לאחר חופשת לידה. מינהל החינוך משקיע משאבים חסרי תקדים בגני הילדים בירושלים, ואנו בטוחים כי ילדי וילדות הגן ימשיכו לקבל חינוך מצוין ומושקע להם זכו עד היום".


מאבק של תלמידים משני בתי ספר בירושלים הסתיים בניצחון: כביש חדש נסלל בעלות של שני מיליון שקלים

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר