ד"ר בוורלי גריבץ (צילום: עיריית ירושלים)
ד"ר בוורלי גריבץ (צילום: עיריית ירושלים)

אחרי 21 שנים: מנהלת בית הספר אוולינה פורשת

ד"ר בוורלי גריבץ, מנהלת בית הספר הממ"ד לבנות אוולינה דה רוטשילד-תהילה פורשת: "גאה מאוד בהישגי בית הספר"

פורסם בתאריך: 16.7.19 16:16

בקיץ 1998 נכנסה בשערי בית הספר אוולינה דה רוטשילד ד"ר בוורלי גורביץ. זה היה יומה הראשון כמנהלת בבית הספר הממלכתי-דתי לבנות, שהוא גם בית הספר הוותיק בישראל עם למעלה מ-160 שנות פעילות. הימים הראשונים לא היו פשוטים, בית הספר היה אז במצוקה פדגוגית גדולה ונושא סגירתו עקב מיעוט נרשמות היה עמד על הפרק.

בימים הקרובים, 21 שנים לאחר אותו קיץ, תפרוש ד"ר גריבץ מתפקידה לגמלאות. 21 שנים שבהן היא אוששה את בית הספר ומשכה אותו להישגים גבוהים בתחומי החינוך, הערכים והחברה.



  •  תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]

"אני גאה מאד בהישגי בית הספר, ובמיוחד בכך שהצלחנו להקים בית ספר בעל הישגים חינוכיים ומצוינות אקדמית מצד אחד, אולם ללא מבחני מיון וקבלה מצד שני", אומרת ד"ר גריבץ ל"כל העיר".

ההישגים עליהם מדברת ד"ר גריבץ באים לידי ביטוי גם בנתוני הזכאות לבגרות בשנת 2018 שפורסמו השבוע על ידי משרד החינוך – בית הספר אוולינה דה רוטשילד הוא אחד מ-5 בתי ספר בירושלים (ו-53 בישראל) שבהם נרשמו 100 אחוזי זכאות לבגרות. בנוסף, בית הספר נמצא במקום ה-4 בארץ באחוזי הזכאות לבגרות ב-5 יחידות אנגלית עם 97.6 אחוזים.



ההישגים של בית הספר מתעצמים אם לוקחים בחשבון שהמדד הסוציו-אקונומי של בית הספר הוא 3, בעוד שבתי הספר הירושלמים האחרים שבהם נרשמו 100 אחוזי זכאות לבגרות המדד הסוציו-אקונומי גבוה יותר.



"מעטים הם בתי הספר עם רמה סוציו-אקונומית בינונית ונמוכה שמביאים 100 אחוזים תלמידות י"ב לזכאות לבגרות ולשרות משמעותי למדינה שנה אחרי שנה", מתגאה ד"ר גריבץ. "כאשר אני מסתכלת על השנים שבהן ניהלתי את בית הספר, אני מודה לקב"ה בכך שהצלחנו למצות את הפוטנציאל הגלום בפני כל תלמידה ותלמידה ולהצמיח צוות חינוכי איכותי ומסור".

כאמור, ד"ר גריבץ מונתה לתפקיד מנהלת אוולינה בשנת 1998. מאז היא הובילה אותו להישגים משמעותיים, בהם ציון לשבח מטעם משרד החינוך על הישגים בתחום החינוכי, הערכי והחברתי 5 פעמים; זכייה בפרס החמ"ד (חינוך ממלכתי-דתי) המחוזי; ציון לשבח ארצי עבור קליטת תלמידים עולים, ועוד.

יש לציין כי את ד"ר גריבץ תחליף הגברת חגית ברנע.

"אני רוצה לברך את הגב' חגית ברנע על מינוייה כמנהלת בית הספר", אומרת גריבץ. "אפעל ככל שיידרש על מנת לסייע לה ולאפשר מעבר חלק והמשכיות של העשייה וההצלחות של בית הספר. אני בטוחה שיחד עם שולי רוזנק-אייזקס, מנהלת חטיבת הביניים אשר יש לה תרומה ייחודית בהצלחות בית הספר, הן ימשיכו את התנופה וההישגים של השנים האחרונות. לסיום, אני רוצה להודות לכל מי שהיו איתי וליוו אותי במהלך הקריירה עד עכשיו. בראש ובראשונה לתלמידות ולהוריהן שהיו מקור הכוח שלי, בשבילן קמתי מדי בוקר עם חדוות עשיה ורצון אדיר לפעול ולחנך. לצוותים החינוכיים, למורות ולמורים לאנשי המנהלה של בית הספר, לאנשי מנח"י ומשרד החינוך, ובמיוחד לגב' חווה בר-טור, למפקחים ולאנשי החמ"ד, לראש העיר ירושלים בעבר ח"כ ניר ברקת ולאריאלה רג'ואן שסייעו לי לחזור לבית הספר אוולינה דה רוטשילד ולאחד אותו עם בית ספר תהילה ולראש העיר הנוכחי מר משה ליאון, למשה וידר ויפי שימדמן שותפיי לדרך, ולכל מי שהיו איתי במהלך השנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר