אוניברסיטת בן גוריון בנגב (צילום: דני מכליס)
אוניברסיטת בן גוריון בנגב (צילום: דני מכליס)

כח עולה – נשים בהנדסה ובמקצועות ההי-טק

מקצועות מדעיים רבים ממשיכים 'להישלט' ע"י גברים גם בשנת 2018 ולפי הנתונים נשים מהוות רק כ- 30%- מהסטודנטים למקצועות ההנדסה והטכנולוגיה בישראל

פורסם בתאריך: 10.7.18 11:26

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב שמה לה למטרה להביא לשינוי נתון זה ומעודדת בהצלחה, מזה כמה שנים, כמה שיותר מועמדות להירשם למחלקות בתחומי ההי-טק (אלו שבאופן מסורתי יש בהן חוסר ייצוג משמעותי של נשים).

במסגרת זו, האוניברסיטה מעניקה , זו השנה השלישית פרס בסך 2,500 ש"ח למועמדות שיירשמו, יתקבלו ויחלו ללמוד במחלקות: פיסיקה, מתמטיקה, הנדסת תכנה, הנדסת חשמל ומחשבים, הנדסת מכונות, הנדסת חומרים, הנדסת מערכות תקשורת והנדסת בניין. חשוב לציין כי במסגרת המלגה לא ניתנות הקלות בתנאי הקבלה למחלקות אלו.

כ-20 אלף סטודנטיות וסטודנטים לומדים בקמפוסים של האוניברסיטה בבאר-שבע, בשדה בוקר ובאילת, בפקולטה למדעי ההנדסה, הפקולטה למדעי הבריאות (בה שוכן גם בית הספר לרפואה ע"ש ג'ויס וארווינג גולדמן), הפקולטה למדעי הטבע, הפקולטה למדעי הרוח והחברה והפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר.

אווירת הקמפוס הייחודית וחיי החברה, מעבדות המחקר המתקדמות, החוקרים והמרצים בעלי השם בתחומם הופכים את האוניברסיטה למרכז משגשג של איכות ומצוינות, שבה הסטודנטים יכולים, במקביל ללימודיהם, גם ליהנות מהתקופה המשמעותית הזו בחייהם. אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מקפידה להעניק לסטודנטים כלים וידע רלוונטיים שישמשו אותם לאורך קריירה רבת-שנים במחקר, בתעשייה, במדע ובחברה.

לוגו אוניברסיטת בן גוריון בנגב

לצפייה בסרטון סרקו את הקוד:

ברקוד בן גוריון

ברקוד בן גוריון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר