מאיר תורג'מן, אצטדיון טדי (צילומים: פרטי, ששון תירם)
מאיר תורג'מן, אצטדיון טדי (צילומים: פרטי, ששון תירם)

תורג'מן: קיימו את המשחק נגד ארגנטינה בטדי

המועמד לראשות העיר מאיר תורג'מן שלח השבוע מכתב ליו"ר ההתאחדות עופר עיני ובו הוא מדגיש: "אין סיבה שלא תדאג לקיום המשחק בירושלים"

פורסם בתאריך: 11.3.18 11:58

נבחרת הכדורגל של ארגנטינה, שבה משחקים כידוע כוכבים בעלי שם כמו ליאו מסי, סרחיו אגוארו ועוד רבים אחרים, צפויה להגיע לישראל בחודש יוני הקרוב.

במהלך שהותם בישראל צפויים הארגנטינאים לקיים משחק ידידות נגד ישראל (ב-9.6.18), זאת כחלק מההכנות שלהם לאליפות העולם בכדורגל – רוסיה 2018 – שתצא לדרך פחות משבוע לאחר המשחק נגד ישראל.

לקראת המשחק, שמיקומו עדיין לא נקבע על ידי ההתאחדות לכדורגל, שיגר השבוע המועמד לראשות העיר מאיר תורג'מן, סגן ומ"מ ראש העיר, מכתב ליו"ר ההתאחדות עופר עיני שבו הוא מבקש לקיים את המשחק באצטדיון טדי.

"הובא לידיעתי כי בתאריך ה-9.6.18 אמור להתקיים משחק ידידות מול נבחרת ארגנטינה בישראל, דבר שמשמח מאוד את אוהדי הכדורגל בארץ בכלל ואת הירושלמים בפרט", מציין תורג'מן במכתבו. "אני יודע כי עומדת למול עיניך ההחלטה היכן לקיים את המשחק או באצטדיון טדי בירושלים או לחלופין באצטדיון סמי עופר בחיפה".

 

 

"עופר יקירי, אני פונה אליך בכל לשון של בקשה לקיים את המשחק בירושלים בירת ישראל הנצחית", הוסיף תורג'מן במכתבו. "זכינו לא מזמן להכרה רשמית בירושלים כבירת ישראל מהמעצמה הגדולה בעולם, המצב הביטחוני תודה לאל מצוין אין שום סיבה שלא תדאג לקיום המשחק בירושלים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר