מימין אלעד ואזנה, פליסיה מועלם, אלישע פלג, יוהנס אסנקה (צילום: יוני זילברמן)
מימין אלעד ואזנה, פליסיה מועלם, אלישע פלג, יוהנס אסנקה (צילום: יוני זילברמן)

הליכוד ירושלים: מתחברים לתושבי העיר

ראש רשימת הליכוד ירושלים עו"ד אלישע פלג חשף את התוכנית ליום שאחרי הבחירות – הקמת לשכה לפניות הציבור בעירייה

פורסם בתאריך: 18.10.18 10:23

רשימת הליכוד ירושלים קיימה באחרונה כנס פעילים בשכונת מלחה, שבו הוצגה התוכנית ליום שאחרי הבחירות, שעיקרה הקמת לשכה לפניות ציבור בעירייה. לדברי עו"ד אלישע פלג, ראש רשימת הליכוד ירושלים, "הבעיה העיקרית היא שעיריית ירושלים פשוט התנתקה מהציבור – תושבים לא מקבלים טיפול".



על פי התוכנית, משרדי הליכוד בבניין העירייה בכיכר ספרא ישמשו את חברי הסיעה ועובדיה לקבלת קהל. תושבי העיר יוכלו להגיע אל לשכות חברי המועצה מטעם הליכוד ואלה ישמשו כציר המתווך בין התושב לבין הפקידות בעירייה. "הליכוד בירושלים יהיה הכתובת של התושבים לכל בעיה", מוסיף עו"ד פלג. "אם היתר הבניה מתעכב אנחנו נזרז עניינים, אם האוטובוס לא עבר בשכונה אנחנו נטפל בנושא, אם יש בעיה עם רישוי העסק אנחנו נהיה שם".

עוד מציין פלג כי "זו מערכת הבחירות האחרונה שלי והקדנציה האחרונה שלי במועצת העירייה. את 5 שנותיי האחרונות מתוך 50 שנות עשייה ציבורית, ארצה למלא בתחושה שאני מביא תועלת נוספת. לא עוד מבנה או עוד פרויקט, את זה אני משאיר לאחרים, אלא רפורמה אמיתית שתביא פתרון למצוקה של רבים מתושבי העיר. אני מסתובב בעיר ואני שומע את הקולות, אנשים מתלוננים בראש ובראשונה על כך שאין להם עם מי לדבר בעירייה. אני מדבר על אותן שכבות חלשות שאין להן קשרים ואין להן די כסף לשכור עורך דין, בדיוק אותם אלה התוכנית הזו תשרת".

ח"כ מיקי זוהר, שנכח בהתכנסות, מציין כי "אין דבר חשוב יותר מכך שלתושבים יהיה אדם במועצה. אני יכול לומר שאלישע, מההיכרות שלנו – הוא מדהים מבחינת היכולת שלו להיות אוזן קשבת ולסייע לאנשים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אדווה

    יוזמה נהדרת, אלישע איש חשוב לירושלים עם רצון לתרום ולעשות למען העיר !

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר