עופר ברקוביץ (צילום: ראובן קפוצינסקי)
עופר ברקוביץ (צילום: ראובן קפוצינסקי)

ברקוביץ: "נמאס לכם לשמוע על חברים שעברו לתל אביב? צאו לקלפיות והצביעו"

המועמד לראשות העיר עופר ברקוביץ ממשיך במאמץ להוציא את הבוחרים להצביע. בשיחה עם "כל העיר" הוא מוסיף: "יחד נעשה זאת. יחד נישאר כאן ונחזק את ירושלים"

פורסם בתאריך: 13.11.18 16:08

הקרב על ראשות העיר בעיצומו, כשהקלפיות ברחבי ירושלים נפתחו היום (שלישי) בשעה 13:00. בשיחה עם "כל העיר" מעביר המועמד עופר ברקוביץ מסר חד לתושבי ירושלים: "רוצים לעצור את ההגירה השלילית? נמאס לכם לשמוע על חברים שעברו לתל אביב? זה הזמן לעשות שינוי ולהשפיע אחת ולתמיד על עתיד העיר".



עוד מוסיף ברקוביץ: "צאו לקלפיות. אנו רוצים לשמור על צעירי העיר ולעצור את ההגירה השלילית לאלתר. יחד נעשה זאת. יחד נישאר כאן ונחזק את ירושלים. לא לצאת להצביע בירושלים זה להגיד 'לא מעניין אותי מה יקרה פה'. השעות הללו הן רגע האמת ואני קורא לכם, תושבי השכונות בירושלים לגלות אחריות ולצאת להצביע ביום שיקבע את עתיד עירנו האהובה ירושלים ב-5 השנים הקרובות".

כאמור, היום בשעה 13:00 החלה ההצבעה במלעלה מ-800 קלפיות ברחבי ירושלים במסגרת הסיבוב השני בבחירות לראשות העיר שבו מתמודדים ברקוביץ ומשה ליאון. הקלפיות יישארו פתוחות עד לשעה 22:00.

בסיבוב הבחירות הראשון, שהתקיים לפני שבועיים, הצביעו 39.8 אחוז מבעלי זכות הבחירה בירושלים, נתון נמוך משמעותית מהממוצע הארצי שעמד על 59 אחוזי הצבעה. כדי להעלות את אחוזי ההצבעה ישנן בשבוע האחרון יוזמות שונות שקוראות לעידוד הצבעה. בין השאר, כפי שפורסם ב"כל העיר", מתקיימות תחרות הצבעה בבתי הספר ובמינהלים הקהילתיים, שקוראים לילדים לקחת את הוריהם לקלפי, להצטלם ולזכות בפרסים.

יוזמה נוספת הגיע מצד קהילת ההייטק, העסקים והחדשנות הירושלמית, שהודיעה לעובדים כי יאפשרו להם לצאת הביתה שעה מוקדם יותר או לקחת שעתיים חופשיות באמצע יום העבודה וזאת על מנת שייצאו להצביע.

יודגש כי היוזמות השונות לעידוד ההצבעה אינן נוקטות עמדה וקוראות לבחור במועמד מסוים, אלא מטרתן היא להעלאת אחוזי ההצבעה.

במודעה שפרסמה קהילת ההייטק נכתב "להצביע על עתיד העיר… אנו מתחייבים לעשות ככל שביכולותנו לעודד את העובדים לממש את זכות ההצבעה שלהם. בפועל – נאפשר לעובדים שלנו לצאת שעה מוקדם או לקחת שעתיים חופשיות במהלך יום העבודה כדי לממש את זכותם". המודעה נחתם ב-#אכפת_לנו_מירושלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מנחם מנדל

    אין סיכוי ככה לנצח, עופר אתה לא בשכונות החרדיות וזה חבל, הציבור אוהב אותך ואת הישרות ואתה פשוט לא עובד שם….אפילו בקלפיות לא שמת מספיק משקיפים מצידך.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר