לחם פיינגולד (צילום: נתן פיינגולד)
לחם פיינגולד (צילום: נתן פיינגולד)

לחם פיינגולד: מאפיית בוטיק בתלפיות, ירושלים

לחם טוב ירושלים הוא המוטו של לחם פיינגולד, מאפיית בוטיק בתלפיות, ירושלים, שמתמחה באפייה של לחמי מחמצת איכותיים. ללא שמרים, ללא סוכרים, ללא שמן, עם דגש על בריאות וטעם ייחודי לכל אורך הדרך, ובאפייה בנור אבן - זה סוד קסמו של הניחוח והטעם המיוחד

פורסם בתאריך: 25.11.19 17:01

"לחם טוב ירושלים", זהו המוטו של לחם פיינגולד, מאפיית בוטיק בתלפיות. המאפייה הירושלמית מתמחה באפייה של לחמי מחמצת איכותיים. ללא שמרים, ללא סוכרים, ללא שמן,  ללא חומרים משמרים או תוספים אחרים, תוך מתן דגש על בריאות וטעם יוצא דופן. האפייה בתנור אבן. כל מי שחושב על פחמימות לפחות מחצית משעות היממה, בייחוד על מוצרים בסיסיים ומנחמים ביותר כמו לחם, יודע שמדובר בתשוקה גדולה שרק בקושי יודעת שובע. אם גם אתם חושבים על פחמימות וחולמים על לחם טוב וטעים בלילות, התשוקה הזו היא לא רק שלכם, רבים "סובלים" ממנה. ולכן – ירושלמים, ממש חשוב שתכירו את מאפיית "לחם פיינגולד" הנפלאה, מאפיית בוטיק בתלפיות, ירושלים. לחם פיינגולד היא מאפייה חדשה שמתמחה באפייה של לחמי מחמצת איכותיים. במאפייה משתמשים אך ורק במחמצת, ללא שמרים בכלל בכל תהליך הכנת הלחם, ללא סוכרים, ללא שמן, עם דגש על בריאות וטעם ייחודי לכל אורך הדרך, וזו ייחודיות מאפיית לחם פיינגולד. הלחם נאפה בתנור אבן ייעודי והתוצאה היא לחם איכותי וטעים מאין כמוהו. "לחם טוב ירושלים" זו לא סתם סיסמה, לחם טוב הוא תוצאה של שימוש בקמחים איכותיים, במחמצת טבעית ובחומרים טבעיים.

לחם פיינגולד (צילום: נתן פיינגולד)

לחם פיינגולד (צילום: נתן פיינגולד)

לחם טוב הוא תוצאה של הבנה מעמיקה בכל תהליכי ייצור הלחם, החל משלב הלישה, עבור בתהליכי התפחה ממושכים וכלה בתהליך אפיה מיוחד בתנור אבן. הקפדה בלתי מתפשרת בכל הפרטים הקטנים, היא זו שמאפשרת ללחם פיינגולד להציע לכם מוצר איכותי שמביא לידי ביטוי את כל הטוב שבלחם. כל הלחמים במאפיה מצויים תחת ההשגחה של כשרות בד"צ מהדרין של הרב רובין. מגוון הלחמים באפייה רחב ומעורר תיאבון – הנה מה שאפשר למצוא שם: לחם כפרי – 70% קמח מלא, לחם 100% קוסמין מלא, לחם אגוזי מלך, לחם דגנים וגרעינים ולחם עם זיתי קלמטה, בייגל אמריקאי קלאסי – ועוד. תהליך ההתפחה אורך 26 שעות אשר במהלכן מתקבלים טעמים מיוחדים מאוד, שנוצרים מתהליך המבוסס אך ורק על מחמצת טהורה, ללא שמרים. זה סוד הטעם המיוחד  של לחם מיוחד.

לחם פיינגולד (צילום: נתן פיינגולד)

לחם פיינגולד (צילום: נתן פיינגולד)

המאפייה ממוקמת ברח' האומן 29, בחלק האחורי של הבניין, מול סוכנות סובארו, כמיקום נוח ומרכזי המאפשר קפיצה באמצע יום סידורים, בדרך לעבודה או בסיומה.  "באי המאפייה מוזמנים להגיע ולטעום מכל הלחמים", אומר בגאווה נתן פינגולד, מבעלי המאפייה. הלקוחות הקבועים יודעים שהמאפייה נוצצת ונקייה תמיד. לדבריו הלקוחות מגיעים שוב ושוב בעיקר בגלל הטעם הנדיר והייחודי של הלחמים במקום. בימי שישי  אופים במקום חלות בריוש פרווה, וכן חלות העשויות 100% קמח קוסמין. מי שטועם פעם אחת מתקשה לחזור ללחם הרגיל ופשוט מתמכר.  "הלקוחות שלנו מגיעים אלינו ללחם פיינגולד מכל קצוות העיר. אנשים מצטיידים בלחמים שיספיקו להם לכל השבוע, מקפיאים ומפשירים בעת הצורך", מספר נתן. חשוב לציין כי צוות העובדים צעיר, דינמי ואדיב ומעניק יחס אישי וחם לכל לקוח . זו סיבה נוספת לכך שהלקוחות שלנו חוזרים לכאן שוב ושוב. "החזון של המאפיה הוא להמשיך ולייצר את הלחם הכי טוב והכי טעים, בלי להתפשר על איכות, ובלי לעגל פינות בתהליך המיוחד שלנו", אומר נתן בפשטות, "אנחנו רוצים להביא את בשורת הלחם האיכותי הזה לכל תושבי ירושלים". אם זה נשמע מעולה, נראה כל כך טוב, ומריח מושלם – אתם חייבים לבקר את לחם פיינגולד, ויפה שעה אחת קודם.

לחם פיינגולד (צילום: נתן פיינגולד)

לחם פיינגולד (צילום: נתן פיינגולד)

 

כתובת: האומן 29, תלפיות, ירושלים (בגב הבניין, מול סוכנות סוברו)

בוייז- לחם פיינגולד

שעות פתיחה: א' – ה' 07:30 – 16:00, ימי ו' 07:30- 14:00

טלפון: 02-5454555

וואטספ: 053-6811630

לעמוד הפייסבוק: לחם פיינגולד

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר