טקס הבוגרים במכללה האקדמית הדסה (צילום: בדור גבארה)
טקס הבוגרים במכללה האקדמית הדסה (צילום: בדור גבארה)

טקס חלוקת תארים במכללה האקדמית הדסה: שיא במספר הבוגרים

לא פחות מ-727 בוגרים קיבלו את תעודות הסיום שלהם בטקס חלוקת תארים שקיימה המכללה האקדמית הדסה בכיכר ספרא - המספר הגדול ביותר של מקבלי תארים במכללה מאז הוקמה. נשיא המכללה פרופ' ברטולד פרידלנדר: "ההישג הזה לא מפתיע אותי"

פורסם בתאריך: 25.7.22 11:00

727 בוגרי המכללה האקדמית הדסה בירושלים קיבלו לאחרונה את תעודות הסיום שלהם בטקס חלוקת תארים מרגש שקיימה המכללה בכיכר ספרא בעיר. זהו המספר הגדול ביותר של מקבלי תארים במכללה מאז הוקמה.

הטקס התקיים במעמד ראש העיר משה ליאון, יו"ר הוועד המנהל של המכללה עו"ד אלי בכר, דוד ברודט ממייסדי המכללה ויו"ר הוועד המנהל לשעבר, וסגן נשיא המכללה וראש המינהל האקדמי ד"ר צחי מילגרום. נשיא המכללה פרופ' ברטולד פרידלנדר שחלה בקורונה שלח ברכה מצולמת למשתתפים. על החלק האמנותי היתה אחראית להקת טררם שהנעימה את זמנם של כ-2,300 אורחי הטקס, ובהם סטודנטים, חברי סגל המכללה, בוגרים, בני משפחה וחברים.

מחזור מקבלי התארים הנוכחי של המכללה האקדמית הדסה כולל לראשונה את המחזור הראשון של החוג לעבודה סוציאלית שנפתח לפני מספר שנים במכללה. יתרה מכך, מדובר בבוגרים שצלחו את רוב לימודיהם תחת מגבלות הקורונה, ובשל כך התמודדו עם שינויים ועם אתגרים בלתי צפויים.

הסטודנטים מצביעים ברגליים

ליאון אמר בטקס: "אני סמוך ובטוח שתבחרו להמשיך לגור ולחיות בירושלים – עיר שמציעה היום הרבה אפשרויות לצעירים ולמשפחות בתחילת דרכן. זוהי בדיוק השעה להישאר בעיר שאין עוד כמוה בעולם ולבנות בה את עתידכם. המכללה האקדמית הדסה הצליחה במשך השנים להקפיד, להתעדכן, להתחדש ולהציע לבאים בשעריה שורה של מקצועות יישומיים הנדרשים בשוק העבודה. אני מבקש להודות לכם, נשות ואנשי סגל המכללה בהובלתו של פרופ' פרידלנדר, על שהוכחתם ועודכם מוכיחים כי אקדמיה מובילה בעולם משתנה אינה רק סיסמה אלא תוכנית עבודה של ממש. הערכתי ותודתי על הצמיחה היפה שרושמת המכללה בזכות החזון שהצבתם ובזכות החתירה הבלתי פוסקת לממשו".

פרופ' פרידלנדר אמר בברכה המצולמת ששלח: "מספר שיא של בוגרות ובוגרי קמפוס הנביאים במכללה מקבלים את תעודות הסיום של התואר הראשון. ההישג הזה לא מפתיע אותי. בעשור האחרון יותר מהכפלנו את מספר הסטודנטים שלנו, הוספנו תוכניות לימוד חדשות ונדרשות בשוק העבודה, הקמנו מרכז לניהול קריירה, מרכז לחדשנות ויזמות, קמפוס לחברה החרדית, את הרשות לקידום מחקר אקדמי ואת מרכז עזריאלי למגוון ולשילוב באקדמיה ובתעסוקה. העבודה הרבה וההישגים הללו לא נעלמים מעיניהם של צעירים ישראלים רבים בירושלים ומחוצה לה, שמצביעים ברגליים ונרשמים ללימודים במכללה האקדמית הדסה".

פרופ' פרידלנדר הוסיף: "המכללה הפכה להיות מוסד אקדמי משמעותי ומוביל, הן ברמה הארצית ולבטח במרכז העיר ירושלים, מוסד שמושך אליו סטודנטים רבים מחוץ לירושלים והסביבה, שמוציא בכל שנה לשוק התעסוקה המקומי מאות בוגרים, שמשלב מדי שנה יותר מ-1,000 סטודנטים בפעילויות שונות בקהילה, והרשימה עוד ארוכה".

 

המשתתפים בטקס הבוגרים (צילום: בדור גבארה)

המשתתפים בטקס הבוגרים (צילום: בדור גבארה)

 

 

צמיחה חסרת תקדים

הבעת האמון במכללה האקדמית הדסה ניכרת היטב במספרים: בעשור האחרון המכללה יותר מהכפילה את מספר הסטודנטים שלה כאשר זינקה מ-2,036 סטודנטים ל-4,622 סטודנטים בשנת הלימודים האחרונה. המכללה מושכת אליה סטודנטים מכל רחבי הארץ, ולראיה – 34 אחוז מהסטודנטים מגיעים מחוץ לירושלים והסביבה.

המכללה האקדמית הדסה מציעה מגוון רחב של מסלולי לימוד לתואר: מדעי המחשב, ביוטכנולוגיה, מדעי המעבדה הרפואית, מדעי איכות הסביבה, אופטומטריה, הפרעות בתקשורת, עבודה סוציאלית, תקשורת צילומית, עיצוב תעשייתי מכליל, כלכלה וחשבונאות, ניהול מערכות בריאות, פוליטיקה ותקשורת, ניהול, ומדעי ההתנהגות.

הכוונת הסטודנטים לשוק העבודה נעשית באמצעות התנסות מעשית בתחומי הלימוד, וגם על ידי המרכז לניהול קריירה מיסודה של קרן רוטשילד. במרכז מקבלים הלומדים הכוונה, מוצג להם לוח משרות מתעדכן, מתקיים עבורם יריד תעסוקה שנתי, מופעלת תוכנית מתמחים להשתלבות בתעשייה ונערכים מפגשי מעסיקים. כמו כן מתקיימות סדנאות מגוונות ורלוונטיות כמו כתיבת קורות חיים, סימולציית ראיונות עבודה, שפת גוף, סטוריטלינג, לינקדאין, נטוורקינג, שכר וחוזים.

לטובת הסטודנטים מופעלת מעטפת תמיכה של 360 מעלות, כאשר לצד מרכז ההכוונה והייעוץ האקדמי עומד לרשותם מרכז אתגרים התומך בסטודנטים עם לקויות למידה, בסטודנטים שהעברית אינה שפת אמם, בסטודנטים עולם חדשים ובסטודנטים עם מגבלות בריאות ורפואיות כרוניות. כחלק מהשלמת מעגל התמיכה מופעל גם מערך ליווי רווחתי שמנטרל הפרעות חוץ לימודיות ומציע לסטודנטים מלגות, הלוואות, עזרה בשכר הלימוד, הזדמנויות לסיוע חברתי ועוד.

לפרטים: *2292, www.hac.ac.il

 

המכללה האקדמית הדסה (צילום: שחר רגב)

המכללה האקדמית הדסה (צילום: שחר רגב)

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר