שרון מימר (צילום: אורן בן-חקון)
שרון מימר (צילום: אורן בן-חקון)

שבוע לפני מכבי: בית"ר מפסידה 2:1 להפועל אשקלון.

הצהובים שחורים הציגו משחק בינוני ונקלעו לפיגור של שני שערים כשרודי חדד הבקיע בדקה ה-16 ואיבנצ'יץ במחצית השניה קבע 2:0(55). ציון צמח בהופעת בכורה צימק.(63).

פורסם בתאריך: 12.8.17 23:41

שרון מימר (צילום: אורן בן-חקון)

שרון מימר (צילום: אורן בן-חקון)

שבוע לפני פתיחת העונה הרשמית של העונה, בית"ר אירחה הערב(מוצאי שבת) את הפועל אשקלון באיצטדיון הברפלד לעיני כ-1000 אוהדים כשהירושלמים כבר הבטיחו את העלייה לרבע הגמר.
כחלק מחלוקת הדקות והניסיונות לתת דקות לשחקנים שלא קיבלו דקות עד כה והרצון לתת מנוחה למספר שחקני הרכב גרמו לכך שאנטואן קונט קלאודמיר פריירה וז'אורז'יניו נותרו מחוץ לסגל כשיוסי בניון מיקי סירושטיין אור ואקנין ויעקב בריהון פתחו בהרכב.
בית"ר פתחה טוב אך לא השכילה להגיע לסיום מרשים מול שוער אשקלון חדיריאן ובהתקפה מתפרצת של הדקומים בדקה ה-16 ניצל רודי חדד הירדמות בהגנה הבית"רית ושלח כדור חזק לפינה הימנית של קליימן.
במחצית השנייה שוב טעות בהגנה של בית"ר כשאבישי כהן לא הרחיק כדור טוב בראש והכדור הגיע לאיבנצי'יץ שבעט כדור מהאוויר לפינה הימנית של קליימן כדור שהלך לקורה ופנימה.(55).
ציון צמח שנכנס כמחליף בדקה ה-58 וערך את הופעת הבכורה שלו צימק את התוצאה כעבור 5 דקות כשבעט בסיבוב כדור לקורה ופנימה(63).
למרות לחץ מאסיבי של בית"ר לקראת הסיום היא מפסידה בחזרה הגנרלית לקראת מכבי תל אביב בשבוע הבא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר