אליאס קנצוריס (צילום: אורן בן חקון)
אליאס קנצוריס (צילום: אורן בן חקון)

דעה | חובת הוכחה

קנצוריס קיבל קבוצה מוכנה ומאומנת. החוזה שניתן לו עד סוף השנה מעיד שבהפועל רוצים לבחון אותו קודם, ולכן עליו להוכיח שהוא ראוי לאמן קבוצה עם שאיפות גבוהות כמו הפועל

פורסם בתאריך: 18.1.24 22:37

ביום ראשון האחרון הדרימו האדומים למשחק מול הפועל אילת כשהחשש הגדול לא היה מהיריבה המקרטעת שניגפה בפני הפועל, אלא מירי חות'י אל עבר העיר הדרומית. בשורה התחתונה – הדבר המעניין ביותר שקשור למשחק התרחש על הקווים, כשהיווני אליאס קנצוריס בהופעת בכורה נתן לנו קצת להבין באיזה פרסונה מדובר.
אך לפני היווני, אני חייב כמה מילים על הסרבי. המאמן היוצא אלכסנדר דז'יקיץ', שהסוגייה לגביו לא סגורה. יום יבוא ואפגוש אותו, או אז אנסה להבין מקרוב מדוע החליט לא לחזור לישראל ובכך לוותר על הפרויקט השאפתני של משפחת אדלסון, שמחזיקה כידוע גם קבוצת אן.בי.איי, שהיתה יכולה להוות בעתיד קרש קפיצה עבור המאמן המצוין לליגה הטובה בעולם.

בחזרה לקנצוריס. נדמה שמדובר בתקופת פריחה עבור המאמנים היוונים, שרבים מהם מקשטים קבוצות שונות באירופה (כולל בכוכב האדום), כשגם מתן אדלסון החליט ללכת על אחד שכזה, ונראה שבמועדון מאמינים בו הרבה, כי אחרי הכל הם הוציאו לא מעט כסף בביי-אאוט מכובד ללימוז' קבוצתו הקודמת.
קנצוריס היה ברוב שנותיו עוזר מאמן, ויש לו רזומה די ארוך בתפקיד זה, אך לנו הוא בעיקר זכור מהביקור האחרון שלו בארנה ובסדרת המפגשים הרותחת עם א.א.ק אתונה בשנה שעברה בשלב רבע גמר של ליגת האלופות של פיב"א. על פניו, המאמן החדש מגיע לקבוצה מאומנת שרצה היטב ומשייטת לה על אוטומט – הוא פשוט קיבל קבוצה מוכנה וזה שונה מסיטואציות אחרות בהן מאמנים מחליפים מאמנים בגלל שדברים לא עובדים ויש להם עבודה רבה יותר.
הוא הגיע בחוזה עד לסוף העונה, מה שאומר שהוא כאן במבחן, זאת בניגוד גמור לדז'יקיץ' שהיה במעמד אחר לחלוטין ולכן חובת ההוכחה היא עליו, כשהפועל רוצה לשמור לעצמה אפשרויות אחרות בקיץ הקרוב. קנצוריס מקבל כאמור קבוצה מאומנת, מגובשת ששומרת חזק, סגל מלא כולל החתמה חדשה של ג'אקורי וויליאמס במקומו של מוריס נ'דור שגם הסימנים לגביו מעידים שלא רצה להיות כאן. כך או כך, נתפלל שהמצב יירגע ולא נצטרך לעמוד בעוד מבחנים לזרי הקבוצה. שיהיה בהצלחה.
נ.ב אורי אלון ניסה ונכשל להיכנס ליורוליג, עכשיו הגיע תורו של אדלסון לנסות ולהיכנס לליגה הטובה באירופה, השאלה היא מדוע היורוליג יסכים לקבוצה ישראלית נוספת ואם כן – למה להפועל מירושלים ולא זו מתל אביב?

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר