ברק יצחקי, אוהדי בית"ר (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)
ברק יצחקי, אוהדי בית"ר (צילומים: באדיבות בית"ר ירושלים, אורן בן חקון)

דעה | עד מתי?

על המגרש בית"ר מגלה שיפור ביכולת תחת יצחקי למרות התוצאות, אבל האופטימיות הזאת מדוכאת על ידי ההתאחדות לכדורגל שפעם נוספת מענישה את בית"ר במקום לפעול למיגור האלימות בכוחות משולבים

פורסם בתאריך: 7.3.24 23:39

לשם שינוי, הטור הזה יתחיל באופטימיות ובנושא שקשור לכדורגל – ברק יצחקי החזיר את הברק לבית"ר, והקרדיט מגיע גם לאלמוג כהן.
כן, בית"ר הפסידה להפועל באר שבע, שלא לומר יצאה פראיירית. 62 אחוזי אחזקה בכדור, בחוץ, וכמעט 200 מסירות יותר – ממחישים בהחלט את העובדה שבית"ר היתה טובה יותר, אמיצה יותר ומעודדת הרבה יותר. את הקרדיט אי אפשר שלא לתת לברק יצחקי, שמרגע שהגיע בית"ר נראית הרבה יותר טוב, עם משחק לחץ וקצת יותר אמונה.
במצב הזה, דור מיכה מעלה את השאלה היחידה – מדוע הוא לא קיבל את ההזדמנות קודם לכן? התשובות לאבוקסיס, עם 0 שערי זכות בהפועל תל אביב עד כה. אז כן, חסר לבית"ר חלוץ, חסר לבית"ר אקס-פקטור וחסרה עדיין אמונה. אוסף ההתמסרויות הבלתי נגמר בקצה הרחבה בטרנר, יחד עם חולמנות בהגנה וחוסר ניצול מצבים קורצים עוד עלול לעלות לנו ביוקר, דווקא בתוך בליל האופטימיות ששוררת בבית וגן בשבוע האחרון.

כי גם האופטימיות הזו קיבלה ביום שני האחרון מכה אנושה, במסגרת הקרקס הלא ייאמן שמתרחש בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. נכון, הקבוצות הן אלו שהכניסו את עצמן לבור הזה. נכון, תקנון הוא תקנון ואי אפשר להתעלם ממנו, אבל יש רגע שבו גם התקנון לא מצליח לתאר את הבדיחה. בית"ר הפסידה 4 נקודות על אירוע שקרה במפעל אחר, ולא נפגע בו אף אחד מלבד, אולי, הכבוד של נשיא המדינה. הכל, בזמן שהמשטרה והמאבטחים לא עושים דבר כדי למנוע את הידוע הסקנדל. עוד נקודה על אבוקה, שלא פגעה באדם, אם הולכים לפי התקנון היבש, אבל יותר מכך – היא גחמה של אוהד אחד, שמגיע ליציע ועוד עלול להוריד את בית"ר ליגה. השלב הבא הוא הורדת 2 נקודות לבית"ר, לפי התקנון, או שפשוט אוהדי התחתית יתחפשו לאוהדים אחרים, באווירת פורים, ויעשו כמיטב יכולתם כדי להוריד נקודות לקבוצות היריבות. אין לזה אח ורע בעולם, וזה אומר הכל.
האמת הפשוטה היא שכל האירוע הזה מוציא את החשק והכיף מהכדורגל הישראלי בכלל, ולא בכדי הטור הזה עוסק באירוע שקרה בבית הדין שבאזור אצטדיון רמת גן, ולא במה שמתרחש העונה בטדי, טרנר או כל מגרש אחר. קודם כל, כי שוב הכדורגל הישראלי מוכרע על ידי אנשים שכנראה לא רואים כדורגל, ומסיטים את הדיון למחוזות שלא שייכים לכדורגל. שנית, כי שוב בית הדין של ההתאחדות, שקורא למלחמה באלימות – לא עושה דבר כדי למגר אותה, אלא ממשיך עם עונשים קולקטיביים שעכשיו פוגעים בקבוצות במישרין. שלישית, כי שוב האוהדים המתפרעים לא נושאים באחריות למעשיהם. המשטרה לא אחראית למה שקורה, המאבטחים הם ניצבים ואברמוב? 19 העמדות לדין והוא ממשיך להתעקש – אסור להגיד מילה רעה על ארגון האוהדים, שמתיימר לייצג את כולם – אבל כנראה שמייצג רק את האלימות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר