בנימין נתניהו (למעלה משמאל עם כיוון השעון), איילת שקד, בני גנץ, לינור דהן, מירון טל, סתיו סלע, אדיר שוורץ ורון מאיר, דניאל עמית וחברות (צילומים: שחר עידן, Mark Neyman/לע"מ, פרטי, אורן בן חקון, מיכאל שטרית, סתיו סלע)
בנימין נתניהו (למעלה משמאל עם כיוון השעון), איילת שקד, בני גנץ, לינור דהן, מירון טל, סתיו סלע, אדיר שוורץ ורון מאיר, דניאל עמית וחברות (צילומים: שחר עידן, Mark Neyman/לע"מ, פרטי, אורן בן חקון, מיכאל שטרית, סתיו סלע)

בחירות נובמבר 22: 'ירושלמיז' עושה סדר בתספורת המוצלחות של הנבחרים והנבחרות

למי יש תסרקות ג'יימס דין, מי הלך על המסורתי ולמי יש טוטו קארה ליברל? ואיזה תספורות יש למרב מיכאלי? איתמר בן גביר ומנסור עבאס? כנסו, כנסו

פורסם בתאריך: 7.9.22 09:30

לסיפתח, הנה לכם משימה – תנו שמות לתספורות של הפוליטיקאים שלנו. טוב, עזבו, 'ירושלמיז' עשה בשבילכם את העבודה זאת בעזרת הספר היצירתי רוני טל בעלי מספרת "פרפר" המצליחה שבגבעת זאב, שלקראת הבחירות החמישיות בסדרה של אלוהים יודע כמה, עשה לנו סדר בשמות התספורות והתסרוקות של חברי וחברות הממשלה כמו גם את אלו של הח"כים/ות.


בנימין נתניהו (צילום: שחר עידן)

בנימין נתניהו (צילום: שחר עידן)


אז הנה, קבלו את את רוני טל בלי פילטרים ואת שמות התספורות של הפוליטיקאים גרסת אוגוסט 2022: "יאיר לפיד – תסרוקת ג'ימס דין קלסית. בנימין נתניהו – בעל תספורת של הלוואה וחיסכון. אריה דרעי – תסרוקת מסורתית למהדרין. בני גנץ – אומר עליו שהוא בעל תספורת מרינס עם נטייה לצד. איילת שקד – היפה בלי הבייס והמדורגת עם פן ווייבי. זהבה גלאון – טוטו קארה ליברל. מרב מיכאלי – מה אגיד לך? בשפה מקצועית זה אומר שחור עורב צבוע ופן חלק גולש, לא יותר. אביגדור ליברמן – תספורת סיביר. גדעון סער – סופלה קצר בצדדים, עם קוצים מחודדים למעלה. איתמר בן גביר – תספורת הסטייליסט הולמת אותו. משה גפני – תספורת יאפי, כיון שהוא בעיקר עובד על עיצוב הזקן. מנסור עבאס – שחור בלוף כי הוא צובע בקטנה לטשטש את הלבן".


איילת שקד (צילום: Mark Neyman/לע"מ)

איילת שקד (צילום: Mark Neyman/לע"מ)


רוני טל (צילום: ארנון בוסאני)

רוני טל (צילום: ארנון בוסאני)


בני גנץ צילום פרטי

בני גנץ (צילום: פרטי)


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


***

את העונה הנוכחית פתחה בית"ר ירושלים עם המון חוסר ודאות, שבאו לידי ביטוי בשתי תבוסות מהדהדות וקשות שספגו השחקנים של ברק אברמוב בשני המשחקים הראשונים. ועדיין, למרות הפתיחה הזוועתית הזו, היו גם כמה ניצוצות של תקווה שבצבצו על כר הדשא. אחת התקוות הללו היא הקשר הצעיר מירון טל, בנו של כוכב העבר הירושלמי עידן טל, שלו רזומה עשיר בליגת העל וגם בליגות הבכירות באירופה, אשר קיבל בשני המשחקים האחרונים דקות ראשונה בקבוצת הבוגרים.

ואם אתם תוהים מה חשב עידן טל על היכולת שהפגין בנו מירון בשתי התבוסות שספגה בית"ר, אתם לא לבד – כי גם 'ירושלמיז' תהה, ולא רק שתהה – אלא גם החליט לצאת ולבדוק, האם האב, שחזר בשנים האחרונות בתשובה, מרוצה. באמת.


מירון טל (צילום: אורן בן חקון)

מירון טל (צילום: אורן בן חקון)


שלום אסף נחום, דובר בית"ר ירושלים, 'ירושלמיז' ישמח לכמה דקות עם מירון טל – כדי לשאול האם אביו לא היה מעדיף שהוא יהיה תלמיד ישיבה במקום כדורגל?
"מירון טל הוא אחלה שחקן. אחלה גבר. אבל תקשיב, מה אתה רוצה ממירון? זה ילד שרק השנייה עלה מהנוער, מה נראה לך שהוא יענה על דברים כאלה? אם אתה רוצה תתקשר לאבא שלו".

שלום עידן טל, מה היית מעדיף שבנך מירון יהיה – כוכב כדורגל כמוך, או תלמיד ישיבה, כן, נו, כמוך גם כן?
"אין תגובה".

מאוכזבים? גם 'ירושלמיז', אבל לפחות יש לכם תמונת בכורה של מי שאולי יהיה הכוכב הבא.

***

יום ראשון שעבר, הזמר ישי ריבו מגיע לירושלים, כדי לעזור למלא תיקי ביה״ס לילדים מעוטי יכולת, זאת במסגרת התנדבותית של הפרויקט המבורך והמקסים 'ארוחת עשר', על שמו של הלוחם ליאל גדעוני ז״ל, שנהרג במהלך מבצע צוק איתן. שאפו גדול על ההתנדבות, ועוד יותר על הפרויקט.


ישי ריבו (צילום: עמותת 'ארוחת עשר')

ישי ריבו (צילום: עמותת 'ארוחת עשר')


***

ובתמונה כאן למטה זהו חבר מועצת עיריית ירושלים אדיר שוורץ (התעוררות), שמאז שהגיע לגיל המתאים והתחיל לצאת ולבלות בעיר שהוא כל כך אוהב, הבליינים והבלייניות הירושלמים חושבים שהוא מבין איפה צריכים לבלות, על איזה טרנד בילוים הכי כדאי להם לקפוץ ועל מה אסור לוותר. אז עכשיו הוא החליט לתת להם דוגמא מאלפת, והוא יוצר את האקשן במקום בעצם נוכחותו שם. תרשמו: הביצועיסט הבלייני האחרון שלו קרה בשבוע שעבר, כאשר שוורץ צולם ותועד בשעה 2 אחר חצות הלילה ב'אוריון בר', השוכן במיקום ההיסטורי של קולנוע אוריון ברחוב שמאי, שם השיק שוורץ ליין חדש של מסיבות צעירים מטעם סיעת התעוררות, זאת תחת השם המקפיץ WKUP. כמובן ש'ירושלמיז' כאן כדי לברך ולפרגן במלוא הטראנס.


סתיו סלע (מימין), אדיר שוורץ ורון מאיר (צילום: סתיו סלע)

סתיו סלע (מימין), אדיר שוורץ ורון מאיר (צילום: סתיו סלע)


***

עם כל הכבוד לשוורץ, ויש כבוד, המסיבה הסוערת של חמישי שעבר התקיימה דווקא בסמוך לירושלים, בגן האירועים 'דסטינו' שבמושב שורש, שם הסתחבקו להם 900 אורחים ואורחות מאצולת ירושלים, בחתונה של יקיר אברהם, בנו של איש העסקים ואחד מבעלי גן האירועים דודו אברהם. רוצים הוכחות? שותפו של אברהם, אלון סעדון, שהיה אחראי על ההפקה המפוארת, דאג שהחתונה תימשך לה עד כמעט צוהרי שישי, כשאת הלילה העבירו החוגגים המרוצים, בהם גם ראש העיר משה ליאון ורעייתו סתווית, היועץ הבכיר עופר איובי ושרון ארד, בהופעות של אלין גולן (כן, הבת של) שהקדישה לזוג המאושר את שיר הסלואו, ״שני ילדים בעולם״, כשגם האב הגאה אייל גולן נתן שואו עם הופעה ארוכה מהרגיל, כשאליו הצטרף בדרך משה פרץ. מה עוד? היה גם אפטר פארטי עם הדיג'ייז שלומי עטיה ואליאור אלימלך. אין ספק, היה כיף.

***

ועדיין עם אייל גולן – הזמר בילה לא מעט בירושלים בשבוע האחרון, פסטיבל חוצות היוצר – כשעל הדרך הוא קפץ למסעדת "עזרא" בתלפיות, שם התפנק הזמר בעל התיאבון בשלל בשרים על האש ובדרישה קשוחה וחד משמעית לבעלת הבית, מורן, היא רעייתו של שי עזרא, הנה, קבלו ציטוט, "רק אל תמרחו לי עמבה בין כל התוספות, כן". זהו, זה הסיפור, בסדר, לא נמרח.


מורן ושי עזרא (צילום: מתוך פייסבוק)

מורן ושי עזרא (צילום: מתוך פייסבוק)


***

ועכשיו אנחנו עם הזמרת הירושלמית הצעירה לינור דהן, זאת שבתחילת הדרך 'ירושלמיז' פרגן לאלבום הבכורה שלה "כמים לים מכסים". ושתדעו לכם, שהיא הופיעה לפני מספר ימים בסיני בפני הישראלים הנופשים שם, ושהיא אומרת שבגלל ההתלהבות מההופעה שבדרך היא נסעה לשם מהר בעודה שומעת באוטו בקולי קולות את שיריה, ושהשוטר בצד הדרך לא התלהב מזה כמוה.


לינור דהן (צילום: מיכאל שטרית)

לינור דהן (צילום: מיכאל שטרית)


 

 

***

תחילת שנת הלימודים מהווה זמן מצוין להימורים איפה יהיה לא פקוק בכבישים, ואיך קיים בשבוע שעבר מנכ"ל מינהל התכנון הנכנס, רפי אלמליח, סיור מקצועי בכביש 16 החדש שנפתח ביום רביעי שעבר. נעביר מהלך ונספר לכם שמדובר היה בסיור ראשון של מנכ"ל מינהל התכנון מאז כניסתו לתפקיד בתחילת החודש, ושהתלוו אליו, בין היתר, מתכננת הוועדה לתשתיות לאומיות נאוה אלינסקי-רדאעי, מנהלת אגף בכיר לתכנון ארצי רונית מזר, ומנהלת אגף התחבורה אילנה שפרן.


רפי אלמליח (צילום: מינהל התכנון)

רפי אלמליח (צילום: מינהל התכנון)


***

המקום: פסטיבל חוצות היוצר בבריכת הסולטן. המסגרת: אושיית האינסטגרם ובלוגרית האוכל דניאל עמית מעבירה בסבבה שלה את הזמן בחיק חברה טובה והמנהלת האישית שלה. הנה, תהנו גם אתם מהחיוך הנבוך של שלושתן כשתפסנו אותן לתמונה ביחד.


דניאל עמית וחברות (צילום: פרטי)

דניאל עמית וחברות (צילום: פרטי)


***

ומפסטיבל חוצות היוצר לפסטיבל היין ה-20 במוזיאון ישראל, שם באירוע הפתיחה ביום שני שעבר הופיע הזמר גד אלבז. בגן הפסלים במוזיאון, שם מתקיים הפסטיבל, פגש אלבז את איש יחסי הציבור ליעד רוח, והשניים גם עשו פוזה משותפת למצלמה. ככה, בשביל המזכרת.


גד אלבז וליעד רוח (צילום: Menachem Pictures)

גד אלבז וליעד רוח (צילום: Menachem Pictures)


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר