אודליה מזרחי (צילום: יובל יוסף)
אודליה מזרחי (צילום: יובל יוסף)

אודליה, איפה נעלמת? "התחזקתי. היום אני דתייה 'סבבה'"

הרחק מאור הזרקורים - מעצבת שמלות הכלה והערב אודליה מזרחי, שכיום עובדת במעלה אדומים, חושפת בשיחה עם "כל העיר" ומספרת על המהפך שעברה בחייה: "פעם חשבתי שאני טובה יותר מכולם, הייתי יהירה מאוד והיום אני מבינה שכולנו בני אנוש"

פורסם בתאריך: 2.9.17 19:10

לפני כ-15 שנה לא היה אפשר להתחמק משמה של אודליה מזרחי בעיתונות המקומית בירושלים. מעצבת שמלות הכלה והערב תויגה כמטאור בעולם האופנה וכיכבה כמעט מדי שבוע בכל מדורי הרכילות הירושלמיים – לא מעט. ב-2009 החליטה מזרחי לסגור את הסטודיו שלה במלון קראון פלזה ונעלמה מאור הזרקורים.

כיום היא עובדת מביתה שבמעלה אדומים. "עזבתי את הסטודיו במלון קראון פלאזה ב-2009 בגלל שהחלום שלי היה לעבור למקום שקט ללא רעש", מספרת מזרחי בשיחה עם "כל העיר", "בנוסף, היה לי קושי לשלב קריירה ואמהות, הרבה פעמים הרגשתי שאני רחוקה ולא רואה מספיק את הילדים, וכשהעברתי את הסטודיו לכאן זה נתן לי את האפשרות לשלב בין שתי האהבות שלי".

מזרחי, בת 39, גרושה ואמא לשני בנים – יהונתן בן 10 ויהלי בן ה-9. היא נולדה במעלה אדומים, ועברה להתגורר בירושלים בשכונת קטמון, אך כאמור, ב-2009 החליטה להעביר את העסק והמשפחה חזרה לעיר ילדותה מעלה אדומים.

 

אודליה מזרחי (צילום: פרטי)

אודליה מזרחי (צילום: פרטי)



 

אודליה, איפה נעלמת?

"זה נכון שהרבה מאוד שנים הייתי בפרונט, כשכל הזרקורים הופנו אלי, בשלב מסוים התחלתי להבין שאני צריכה את הזמן שלי לעצמי ללא רעש מסביב. נסעתי לאומן וזה היה מסע מרתק שאיתו חזרתי עם המון תובנות. התחלתי להבין שלא כולם באמת חברים שלי, ולא באמת אוהבים אותי, ושבעצם מחפשים את קרבתי רק בגלל המקצוע ואורות הזרקורים. חיפשתי את עצמי וזה היה הזמן בו עברתי למעלה אדומים והתחלתי להתחזק בדת. היום אני דתייה 'סבבה'", היא צוחקת, "אני עדיין מלבישה גברים, אני לובשת מכנסיים, אבל אני מאמינה יותר באלוהים".

 

אודליה מזרחי (צילום: אלון פוגל)

אודליה מזרחי (צילום: אלון פוגל)

איך היתה אודליה של פעם – זו שהיתה הולכת לאירועי השקה, תצוגות ומככבת בכל אירועי הברנז'ה? 

"פעם חשבתי שאני טובה יותר מכולם, הייתי יהירה מאוד והיום אני מבינה שכולנו בני אנוש, וזה ממש לא משנה כמה כסף יש לך בחשבון הבנק או באיזה מכונית את נוסעת. מה שחשוב זה היכולת להיות בן אדם".

לא חששת שעם המעבר שלך למעלה אדומים הלקוחות יפסיקו להגיע?

"ממש לא, אני כבר 17 שנים בתחום ויכולתי להרשות לעצמי לעבור ולדעת שהלקוחות שלי לא יעזבו אותי. מגיעות אלי לקוחות מירושלים, מאזור המרכז, וכמובן יש את הלקוחות מצרפת, שעבורן אני עובדת גם בימי שישי אם צריך לפי הטיסות שלהן. במהלך הקריירה שלי הלבשתי המון מפורסמים כגון צביקה פיק שעם השנים גם הפך לחבר, מירי בוהדנה, אילנה אביטל, הראל מויאל, בטי רוקאווי ועוד רבים וטובים".

 

אודליה מזרחי (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)

ראיתי שפתחת סדנת קיץ לנערות.

"נכון, בכל קיץ אני מקיימת סדנת תפירה ואופנה לבנות מגיל שש ועד 15 שהחלום שלהן זה להיות מעצבות. בסדנה הזו אני מלמדת אותן להוציא גזרה, לצייר ולתפור, ובסוף הקיץ הן יוצאות עם הקולקציה שלהן".

 



אודליה מזרחי (צילום: אלון פוגל)

(צילום: אלון פוגל)

ועכשיו לשאלות שאף שמלה לא תסתיר אותך מפניהן:

מה את עושה כשאת קמה בבוקר?

"מתפללת ומנשקת את ילדי".

מה מרגש אותך?

"הילדים שלי, ההורים שלי שנותנים הכל עבור האומנות שלי וכמובן העבודה שלי".

האם את שומרת על כושר?

"אני שוחה כל בוקר ורוכבת קצת באופניים".

מתי היתה הפעם האחרונה שבכית?

"אני מאוד רגישה, בשבוע שעבר חזרתי מאוחר הביתה וגיליתי שהילדים ניקו וסידרו את הבית, זה מאוד ריגש אותי".

ומה את הכי שונאת בירושלים?

"שונאת את הצביעות שבאה בעקבות הצלחה".

מה את הכי אוהבת בירושלים?

"אוהבת את האוכלוסייה התומכת והעוזרת של ירושלים".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר