מירי קלה (צילום: אורי אליהו)
מירי קלה (צילום: אורי אליהו)

האם מירי קלה תפתח סטודיו בתל אביב?

מעצבת שמלות הכלה והערב הירושלמית מירי קלה בשיחה עם "כל העיר" על אופנה, על השאיפות המקצועיות ועל אבא שלה, הזמר איציק קלה: "אני גאה באבא שלי, מעריכים אותו מאוד בכל הקהלים בארץ"

פורסם בתאריך: 25.8.17 10:22

במלון קראון פלאזה בכניסה לעיר פועל כבר שמונה שנים הסטודיו המפורסם לשמלות כלה וערב של המעצבת הירושלמית מירי קלה. היא נחשבת לאחת המעצבות המובילות בארץ, ולאחרונה היא פתחה חנות אינטרנטית לשמלות ערב, שמגיעות ישירות במשלוח הביתה. "רציתי להנגיש את עצמי כמה שיותר ולכן פתחתי את החנות האינטרנטית", מספרת קלה בשיחה עם "כל העיר". "זה נותן הזדמנות לכל אישה במידות ובגזרות שונות למצוא את עצמן במחירים נוחים. בנוסף, אני מייצאת שמלות כלה וערב לחנויות בניו יורק ובמוסקבה".

 



 

מירי קלה


"אני יודעת שלא פשוט ליהב הבת שלי שאני לא תמיד נמצאת, אבל אהבה לא חסרה לה. בנוסף, אני מאמינה שהדוגמא שאני נותנת לה – להיות אישה עצמאית, דעתנית ולא תלויה, חשובה יותר"


 

קלה, חגגה לפני כשבוע 42. היא נשואה לאבי, בן 40, ואמא ליהב בת ה-13, המשפחה מתגוררת במשכנות האומה. קלה מתעסקת בתחום עיצוב השמלות כבר 15 שנה. "להיות אישה קרייריסטית זה לא פשוט", היא מתארת, "צריך מרפקים חזקים מאוד ומשפחה תומכת, אני אוהבת את מה שאני עושה למרות שזה תמיד מגיע על חשבון המשפחה. אני יודעת שלא פשוט ליהב הבת שלי שאני לא תמיד נמצאת, אבל אהבה לא חסרה לה. בנוסף אני מאמינה שהדוגמא שאני נותנת לה, בלהיות אישה עצמאית, דעתנית ולא תלויה, חשובה יותר".

 


מירי קלה (צילום: פרטי)

(צילום: פרטי)


מה היום אוהבות הכלות?

"לאחר 15 שנים בתחום אני יכולה להגיד שלמדתי איך לגשת לנשים", היא צוחקת, "אני מקיימת שיחה מקדימה ומנסה לעמוד את אופייה של הכלה. אני מאמינה שכשנוח לאישה עם הבגד היא תקרין את זה החוצה. דבר נוסף, אני נותנת לכלה למדוד שמלה או שתיים ומסבירה להן את הכיוון, במידה והיא מתעקשת על עיצוב מסוים יש לי את הסודות שלי שהשמלה תיראה קלה ומצד השני גם מחטבת".

איך זה לגדול בבית עם אבא מפורסם, הזמר איציק קלה?

"אני גאה באבא שלי, מעריכים אותו מאוד בכל הקהלים בארץ, יש מוזיקה מזרחית ויש את אבא שלי. כילדה היה לי לפעמים קשה כשהיו נכנסים לפרטיות, אבל התרגלתי".

 


איציק קלה (צילום: יח"צ)

 

 



 

יש לך שאיפות להתפתח מחוץ לירושלים?

"בגלל השורשיות של משפחתי ואבא שלי בירושלים, היו לי המון הצעות להתפתח מחוץ לעיר ועד עכשיו לא עשיתי זאת, אבל יש לי המון לקוחות שהן מתל אביב והסביבה והחלטתי שהגיע הזמן לפתוח סטודיו נוסף בתל אביב, אני עוד לא יודעת מתי זה יקרה אבל מקווה שבקרוב מאוד".

 

ולשאלות שגם אם תברחי לניו יורק הן יגיעו אליך:

מה את עושה כשאת קמה בבוקר?

"תפילת מודה אני".

מה מרגש אותך?

"אני אדם רגיש, כך שהכל מרגש אותי, בין אם זה שמלה יפה או הבת שלי".

 


מירי קלה (צילום: אורי אליהו)

(צילום: אורי אליהו)


 

האם את שומרת על דיאטה ועל כושר?

"כמובן ששומרת על דיאטה, אני אוהבת להיראות טוב, לעומת זאת כושר זה עניין של תקופה".

מתי היתה הפעם האחרונה שבכית?

"לפני מספר ימים ציינו 11 חודשים לסבתא שלי שכל כך אהבתי, לא הפסקתי לבכות".

 מה את הכי שונאת בירושלים?

"אני לא אוהבת שיש פילוג ושנאת חינם בין הדתיים לבין החילוניים".

מה את הכי אוהבת בירושלים?

"אני אוהבת החמימות של האנשים הירושלמים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מירי המיוחדת, מרגע שנכנסים לסטודיו שלה לא רוצים ללכת משם, יחס אישי חם ומפנק, היא ושולה המקסימה נעימות וכל כך חמות ומבינות עניין! מחכה לחתונה הבאה!!! שאפו ענק!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר