לי פישמן (צילום: פרטי)
לי פישמן (צילום: פרטי)

לי פישמן: "נכון, נעלמתי. אבל כשיש לי מה להגיד אני אומרת"

היוצרת לי פישמן מודה שנעלמה "מבחירה", וטוב לה עם זה. בקרוב היא תחזור עם הפתעה בשבילכם: "זה יהיה להיט ויראלי"

פורסם בתאריך: 23.9.17 18:51

"אנחנו מאמינים בני מאמינים, ואין לנו על מי להישען". את ההמנון הזה של אוהדי בית"ר ירושלים, שהפך עם הזמן לשיר שמתנגן בכל אירוע שמכבד את עצמו, כתבה והלחינה לי פישמן, שרובנו מכירים כ'ה-זמרת' של בית"ר. "לא האמנתי איזה באז מטורף היה אחרי השיר הזה", מספרת פישמן. "השיר היה להיט קרוב לשלוש שנים ברציפות וחייתי טוב ממנו".



פישמן, בת 46, רווקה הגרה בבית הכרם, גדלה בבית חרדי שלימים הפך להיות דתי-לאומי. "ההורים שלי הכירו במאה שערים ואני אדם מאמין. אני שומרת שבת ושומרת מסורת", היא מספרת. "למדתי בבית הספר 'אוולינה דה רוטשילד', ולאחר מכן למדתי משחק בבית הספר 'לישטרסברג' בניו יורק, אבל למרות שהיו לי קטעי משחק, הבנתי שזה לא בשבילי ושאני אוהבת יותר את תחום המוזיקה".

פישמן היא אישה הפועלת במישורים רבים: היא עדיין כותבת מוזיקה, גם לאומנים אחרים, והיא עובדת בצמוד לאולפן הקלטות בלוס אנג'לס שמעביר אליה שירים שהלקוחות רוצים 'לתת להם צבע'. הם אומנם לא רשומים על שמה, אבל הטאצ' שלה בהחלט נמצא שם. נוסף על כך, יש לה פינה תרבותית ב'אי 24 ניוז', שבו היא מספרת על אירועים המתרחשים בירושלים.

אני מבינה שאת עדיין פעילה, אבל ציבורית נעלמת, למה?
"זה נכון, אכן נעלמתי, מבחירה. אחרי הצלחת השיר 'אנחנו מאמינים בני מאמינים' לא מיהרתי לדבר הבא, ואז סבתא שלי נפטרה וזה גרם לי קצת להסתגר. החלטתי להיכנס לעולם העסקים ופתחתי חנות אופנה בקניון סנטר 1, שבה אני מציעה אופנת ספורט אלגנט לכל סוגי האוכלוסייה. עם השנים הפכתי להיות יבואנית וסיטונאית. אבל כשיש לי מה להגיד, אני אומרת. יש לי הקהל הגדול של טדי, שלא מאכזב אף פעם ונותן לי את הבמה להשמיע את עצמי ובגדול".


לי פישמן (צילום: פרטי)

לי פישמן (צילום: פרטי)


 

הגיע לאוזניי שמועה שיש לך פרויקט גדול בפתח
"אכן. מתנ"ס בית הכרם זכה במכרז להפקת אירוע ב-27.9.17, לכבוד 50 שנה לאיחוד ירושלים, שיהיה פתוח לכל הקהל הירושלמי. אני כתבתי המנון הומוריסטי על העיר, שכולל את כל הסלנג הירושלמי, והדג נחש יצטרף אליי בשירה. זה יהיה אירוע גדול ועוצמתי ואנו מזמינים את כל תושבי ירושלים לבוא ולרקוד איתנו. צעדי הריקוד יופיעו באינטרנט, על מנת שכולם ילמדו. אני מאמינה שזה הולך להיות להיט ויראלי גדול. זה יתחיל בירושלים אבל יעבור לכל הארץ".

ועכשיו לשאלות שגם חומה בצורה של בית"ר לא תסתיר אותך מפניהן:

מה את עושה כשאת קמה בבוקר?
"תפילת מודה אני".

מה מרגש אותך?
"אהבה".

האם את שומרת על דיאטה ועל כושר?
"אני חולה על עוגות. למרות זאת אני בסדר גמור".

מתי הייתה הפעם האחרונה שבכית?
"בשבת לפני חודשיים קצת התפרקתי".

מה את הכי שונאת ומה את הכי אוהבת בירושלים?
"אני הכי אוהבת את הירושלמים, ואני שונאת שאין מספיק זהות ירושלמית בתרבות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר