אולטרסאונד ביתי להריון צילום: באדיבות כללית מחוז ירושלים
אולטרסאונד ביתי להריון (צילום: באדיבות כללית מחוז ירושלים)

מעטפת השירותים הדיגיטליים של כללית – בכל עת ומכל מקום

רבים מנצלים את חופשת חול המועד של פסח לטובת טיולים וחופשות, אך מה קורה כשלפתע לא חשים בטוב וזקוקים לטיפול רפואי? בכללית מציעים מעטפת רחבה של שירותים המאפשרים לבצע בדיקות רפואיות מרחוק ולקבל ייעוץ רפואי און-ליין בתחומים רבים

פורסם בתאריך: 12.4.22 19:58

מאז שנגיף הקורונה נכנס לחיינו, אנו בכללית חווים ההאצה בהטמעת שירותי און-ליין חדשים. אנו מתאימים את השירותים שלנו ופועלים כל הזמן להרחבת השירותים הרפואיים מרחוק כדי ש-4.6 מיליון לקוחותינו, בכל גיל, בכל זמן ובכל מקום, יוכלו לקבל מענה לצורכיהם הבריאותיים – גם כאשר הם בבית.

התייעצות און-ליין עם רופאי ילדים ומשפחה 24 שעות ביממה (חינם): 

'כללית' מציעה ללקוחותיה שירותי און־ליין ייחודים הניתנים 24 שעות ביממה, בימות השבוע ובסופי שבוע, ערבי חג וחג, ללא כל עלות, בשלושה תחומי רפואה מובילים.

רופאי משפחה און־ליין: התייעצות עם מומחה ברפואת משפחה בווידאו-צ'ט מהסמארטפון. השירות ניתן 24 שעות ביממה ובסופי שבוע וחג. יצוין כי  סיכום ההתייעצות נשלח ישירות לרופא המשפחה הקבוע על מנת לשמור על רצף טיפולי ולהמשך מעקב וטיפול רפואי.

רופאי ילדים און־ליין: התייעצות עם מומחה ברפואת ילדים בשיחת וידאו –צ'אט און־ליין באמצעות הסמארטפון. התייעצות און־ליין מאפשרת למומחה להתרשם ממצבו של הילד ולתת ייעוץ בזמן אמת. השירות פועל 24 שעות ביממה בסופי שבוע ובחגים. השירות ניתן חינם להורים לילדים עד גיל 18.

רופאי עור און־ליין: התייעצות עם מומחה ברפואת עור בשיחה טלפונית  לאחר העלאת תמונות לאבחון הבעיה  הרפואית.  השירות ניתן בימים א'-ה', בין השעות 8:00-24:00 (ביום ו' בין השעות 8:00-13:00) ללא תשלום, ומספק ייעוץ והכוונה למגוון בעיות עור שונות. פניה לקבלת השירות באמצעות פניה דיגיטאלית באתר כללית.

Tyto– בדיקות רפואיות מרחוק  

איבחון של רופא וביצוע בדיקה רפואית מרחוק באמצעות מכשיר חדשני קומפקטי ופשוט לשימוש – Tyto. המכשיר מאפשר לבצע בדיקות גרון, אוזניים, ריאות, חום, לב, דופק, בטן ועור ושידור המדדים הרפואיים און-ליין לרופא המייעץ בשיחת וידאו צ'ט. הייעוץ מתועד בתיק הרפואי האישי ובמידת הצורך הרופא מנפיק מרשם דיגיטלי לתרופות או מפנה למיון. המכשיר מתאים לבדיקת ילדים ומבוגרים. כללית כקופה מובילה חדשנות בטכנולוגיה רפואית, השיקה ראשונה את השירות לפני 4 שנים ומידי חודש מבוצעים אלפי ייעוציים ובדיקות מרחוק באמצעות מכשיר ה-Tyto. לאחרונה, מכשיר Tyto זמין לרכישה בבתי מרקחת נבחרים של כללית ברחבי הארץ. השירות פועל משעה 08:00 עד 24:00 בכל יום, כולל בסופ"ש.

אולטרסאונד ביתי להריון בכללית

מבוטחות כללית בהיריון (עם שב"ן) נהנות מעתה משקט נפשי נוסף תודות לשירות חדש ופורץ דרך של אולטרסאונד ביתי להריון, פרי פיתוח סטארטאפ ישראלי פורץ דרך, שמאפשר להן לבצע בביתן סריקת אולטרסאונד ולעקוב אחר התפתחות העובר בנוחות, בסביבתן הטבעית.

הסריקה מבוצעת באמצעות מכשיר קטן וקומפקטי שמורכב על הסמארטפון לביצוע באופן עצמאי של סריקת אולטרסאונד לעובר. סרטוני הסריקה משודרים למוקד ייעודי, המאויש ברופאים מומחים ובטכנאי אולטרסאונד של כללית שמפענחים את סרטוני האולטרסאונד ונותנים לאשה ההרה משוב.

מוקד האולטרסאונד הביתי בבית החולים לנשים בילינסון בניהולם של פרופ' ארנון ויז'ניצר ופרופ' ערן הדר, משמש כמרכז הארצי לתמיכה בשירות זה .

לקראת השקת המכשיר, נערך בבילינסון מחקר שבמהלכו נותחו למעלה מ־1,300 סרטוני אולטרסאונד ביתיים ונמצא כי האולטרסאונד הביתי מאפשר לצפות באיכות גבוהה בפעילות ליבו של העובר, בתנועות העובר ובנוזל מי השפיר וכי מדובר בפתרון שימושי, בטוח ויעיל לניטור עוברים מרחוק. המטופלות דיווחו על שביעות רצון רבה ביותר מהשימוש ונתנו ציונים גבוהים מאוד על ההתאמה לאורח החיים ועל האפשרות לבצע את הבדיקה במקום ובזמן שנוחים להן, ללא צורך ביציאה מהבית, זימון תור והמתנה. המכשיר קיבל אישור של משרד הבריאות וניתן לשימוש כבר משבוע 14.

האולטרסאונד הביתי, שפותח על ידי חברת פאלסאנמור, מבוסס על מתמר נייד המתחבר לטלפון הנייד ומופעל על ידי הנבדקת כשהתמונות וסרטונים משודרים לייעוץ מרחוק באפליקציה מיוחדת, באופן מוצפן ומאובטח. בכל סריקה ניתן לשלוח עד 5 סרטוני אולטרסאונד קצרים.

כאשר כל המדדים בבדיקה נמצאו תקינים, נשלחת תשובת הרופא ישירות לתיק הרפואי של המטופלת שמקבלת הודעת SMS עם קישור און־ליין לצפייה בסיכום הביקור. במידה ונמצא מדד שאינו תקין, הרופא יוזם קשר טלפוני עם המטופלת ומנחה אותה כיצד עליה לפעול. במקרה זה, רק לאחר השיחה יישלח סיכום הביקור לתיק הרפואי של המטופלת.

לקוחות כללית מושלם זכאיות לרכוש את מכשיר האולטרסאונד הביתי להריון בהשתתפות עצמית מופחתת של 350 שקלים כולל משלוח עד הבית. בשלב הראשון המכשיר יהיה זמין לבעלי מכשיר אנדרואיד ובהמשך השירות ינתן גם למשתמשי האייפון

תרופות עד הבית – בית מרקחת און-ליין: 

הזמנת תרופות וקבלתן במשלוח עד הבית עם שליח או באיסוף עצמי מבית המרקחת – בהתאם לבחירת הלקוח.

איך זה עובד? הלקוח נכנס לאזור האישי באתר או באפליקציית כללית, בוחר בשירות "בית מרקחת און ליין", מסמן את הבחירה האם לקבל את תרופות באמצעות שליח או באיסוף עצמי מבית המרקחת ומזמין את תרופות המרשם, תרופות ללא מרשם ופריטים מהמגוון הקיים בבתי המרקחת. לאחר מכן, הרוקחים בבתי המרקחת זמינים למענה טלפוני לכל שאלה בדיוק כמו בדלפק בית המרקחת.  בסיום ביצוע ההזמנה הלקוח יקבל הודעת סמס עם מספר ההזמנה ומייל עם פירוט ההזמנה.

 תרופות עד הבית: משלוח בעלות 27 שקלים, בהזמנות מעל מ-150 שקלים (לא כולל תרופות מרשם וציוד רפואי במרשם) המשלוח חינם. מטופלים בגילאי 75 ומעלה פטורים מתשלום.

– שירות איסוף עצמי מבית המרחקת: ניתן ללא עלות.

רשימת היישובים ובתי המרקחת בהם ניתן השירות זמינה באתר כללית ומתעדכנת כל העת. השירות ניתן לבעלי הרשאה לחיוב חשבון (בילינג). לשירותים מקוונים ולמידע ורכישת tyto ואולטרסאונד ביתי להריון – היכנסו לאתר כללית. 


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. פציינט כללית

    עברנו לכללית והצטערנו. אין רופאים מקצועיים זמינים וצריך לשלם על כל רופא לשר"פ או בהסדר של 200-1,200 שח (כשצריך באמת לא יכולים לסמוך על וידאו או טייטו)

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר