מרכז רפואי 'לב העיר בגבעת מרדכי (צילום::מכבי שירותי בריאות)
מרכז רפואי 'לב העיר בגבעת מרדכי (צילום::מכבי שירותי בריאות)

מכבי היא הקופה הצומחת ביותר בירושלים

מכבי שירותי בריאות היא הקופה הצומחת ביותר בירושלים מזה מספר שנים ברציפות, עם 23 מרכזים רפואיים חדשים ואלפי מצטרפים חדשים

פורסם בתאריך: 7.10.19 10:27

זוהי השנה הרביעית ברציפות שמכבי שירותי בריאות שוברת שיאים עם מצטרפים חדשים בכל הארץ בכלל ובירושלים בפרט. תוך שלוש שנים נפתחו 23 מרכזים רפואיים חדשים ונוספו מאות רופאים ומטפלים חדשים.

רק בשנה האחרונה נפתחו שני מרכזים רפואיים חדשים: המרכז הרפואי במושבה היוונית, וסניף הדגל בגבעת מרדכי, שבו ניתנים מגוון שירותים לכל המשפחה כגון שירות רופא תורן מומחה מדי יום עד 21:00, בימי שישי בבוקר ובמוצ"ש, מומחים ברפואת משפחה, ילדים ונשים, רפואת מומחים, ובית מרקחת צמוד שפועל כל יום עד 21:00. המרכז ממוקם במיקום נגיש, מרכזי ועם שפע של חניה.

במשך שנים לא היה בירושלים פיתוח משמעותי בתחום הבריאות הקהילתית ולא ניכר מאמץ מצד הקופות לשיפור השירות לטובת התושבים. אחרי שנים של קיפאון, נכנסה מכבי לתמונת הבריאות של העיר ירושלים והביאה עמה תחרות בריאה. תוך שלוש שנים בלבד, פתחה מכבי 23 מרכזים רפואיים חדשים ומתקדמים ברחבי העיר, גויסו מאות רופאים ומטפלים מהמובילים בתחומם, המרכזים צוידו במכשור ובטכנולוגיה המתקדמים ביותר ויושמו מודלים רפואיים מתקדמים תוך התאמה לאוכלוסייה ההטרוגנית המאפיינת את ירושלים.


ראש מחוז ירושלים והשפלה מר גידי לשץ, (צילום: שי אדם)

ראש מחוז ירושלים והשפלה מר גידי לשץ, (צילום: שי אדם)


מערכת הבריאות משתנה ואם בעבר בית חולים היה מרכז המערכת, כיום המרכז עובר למרכזים רפואיים בקהילה ואף לבית המטופל. עם השנים, נוצרה ההבנה שרצוי שהמטופל יהיה כמה שפחות בבית החולים, על מנת לצמצם חשיפה לזיהומים, ולאפשר סביבת החלמה מרגיעה וביתית. כיום, צוותי הרפואה של מכבי יודעים לתת מענה רפואי בבית, תוך השגחה מלאה, באמצעים טכנולוגיים מתקדמים לניטור רפואי. המגמה הזאת היא תוצאה של שלושה גורמים עיקריים: טכנולוגיה, מיומנות ומקצועיות הצוותים. במכבי המטופל תמיד נמצא במרכז סט השיקולים, והיא רואה ערך ומשמעות להעניק למטופל את האפשרות להיות כמה שיותר קרוב לסביבה הטבעית שלו ועד כמה שניתן, להעניק לו את הטיפול בביתו או במרפאה בקהילה הקרובה למקום מגוריו.

ראש מחוז ירושלים והשפלה, גידי לשץ אומר: " הבטחנו שבתוך 4 שנים, בכל שכונה בעיר יהיה מרכז רפואי של מכבי. זו הבטחה שאנחנו קרובים מאוד למימושה המלא. בנוסף לפרישת שירותים רחבה, חשובה לנו מאד מקצועיות הצוותים שלנו ולכן אנו מקפידים שאחוז הרופאים המומחים במכבי יהיה הגבוה ביותר, שצוותי הרפואה יתעדכנו בחזית הטכנולוגיה ויעבדו עם הפיתוחים המתקדמים בתחום. אנחנו מרגישים את אמון הציבור שבוחר במכבי שנה אחר שנה וחשוב לנו להיות ראויים לאמון הזה ונמשיך לפעול ללא לאות לטובת חברינו. בהזדמנות זו, עם פרוס עלינו שנה חדשה, אני מאחל לכולם שנת בריאות שלמה".


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר