המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

טרגדיה: פעוט נדבק בחיידק אלים – מותו נקבע בשערי צדק

תינוק בן שנה וחודשיים הובהל לבית החולים שערי צדק כשהוא סובל מחום גבוה -לאחר שעות בודדות מצבו הדרדר עד למצב של קריסת מערכות; בתרביות הדם זוהה החיידק האלים סטרפטוקוק A

פורסם בתאריך: 5.1.20 09:40

פעוט כבן שנה וחודשיים מירושלים נדבק בחיידק אלים – הוא הובהל אתמול, שבת, לשערי צדק כשהוא סובל מחום גבוה שלא ירד כמה ימים. בבדיקה שבוצעה לתינוק נמצא כי הוא נדבד בחיידק אלים מסוג סטרפטוקוק A. הצוות הרפואי החל לטפל בתינוק באנטיביוטיקה, אולם לאחר כמה שעות מצבו הדרדר עד למצב של קריסת מערכות. מותו נקבע על ידי הצוות הרפואי.

בשערי צדק מציינים כי "למיון ילדים בשערי צדק הובא בשבת לפנות בוקר פעוט בן שנה וחודשיים עם מספר ימי חום גבוה במצב כללי לא טוב. הפעוט נבדק, טופל באנטיביוטיקה והוחל בירור לגורם המחלה. לאחר שעות בודדות מצבו של הפעוט הדרדר במהירות למצב של קריסת מערכות. צוות רחב ובכיר של מומחי מיון ילדים וטיפול נמרץ ילדים ששהו בבית החולים ביצעו בפעוט במשך זמן רב פעולות החייאה אולם לצערנו הפעוט נפטר".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"מתוצאות הבדיקות שנעשו לפעוט עם הגעתו למיון זוהה בתרביות הדם חיידק מסוג סטרפטוקוק A אשר מוכר לעיתים כגורם למחלה סוערת במיוחד, והוא זה אשר הביא לפטירתו", מוסיפים ומוסרים בשעדיר צדק.

מנהל בית החולים ע"ש וילף לילדים בשערי צדק, פרופ' יחיאל שלזינגר, מציין: "הפעוט הגיע אלינו לפנות בוקר לאחר מספר ימים בהם סבל מחום. החלנו מיידית בבדיקות וטיפול אנטיביוטי, אולם לאחר מספר שעות מצבו הדרדר במהירות. צוות רחב מאוד של רופאים מומחים ואחיות נלחמו על חייו אך נאלצנו לקבוע את מותו. בשל ההידרדרות המהירה עלה החשד כי מדובר בחיידק אלים ואכן תוצאות הבדיקות שהתקבלו איששו את האבחנה".

בשערי צדק מסרו – אנו משתתפים בצער המשפחה.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עד שהם עושים את הברור ועד שהם מאבחנים את החיידק עובר הרבה זמן יקר. צריך רופאים מומחים מאד שישבו במיון וידעו מיד לזהות מקרים כאלה.48 שעות לוקח לתוצאות תרבית! שלא תדעו עוד צער מהשמים תנוחמו!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר