ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים (צילום: ארנון בוסאני)
ארז לוי, מנהל מחוז ירושלים בכללית (צילום: ארנון בוסאני)

מינוי חדש בצמרת כללית: ארז לוי מונה למנהל מחוז ירושלים 

בארבע השנים האחרונות כיהן לוי כמנהל מחוז מרכז בכללית. "אני שמח ונרגש להתחיל בתפקיד החדש", אמר לוי

פורסם בתאריך: 10.8.23 11:36

מתחדשים: ארז לוי מונה למנהל מחוז ירושלים בכללית. לוי החל את דרכו בכללית לפני 17 שנים. במהלך תקופה זו כיהן כחבר הנהלה בחטיבת הקהילה וניהל את המחלקה לארגון ושיטות ואת מחלקת מבוטחים בחטיבת הקהילה בהנהלה הראשית. לאחר מכן כיהן כמשנה למנכ"ל המרכז הרפואי רבין ומנהל אדמיניסטרטיבי של המרכז, הכולל את בתי החולים בילינסון והשרון.

בשנים האחרונות, נוסף לתפקידו, לוי מכהן כמנטור בתוכנית ענבר – התוכנית המשותפת למשרד הבריאות ולארגון 'מעוז', שמכשירה את דור המנהלים העתידי של מערכת הבריאות.

לוי מגיע למחוז ירושלים בתום קדנציה מוצלחת עם שורה של הישגים כמנהל מחוז מרכז בכללית. ארבע שנים בהן המחוז בניהולו זכה פעמיים כמחוז מצטיין, עסק בפיתוח נרחב של מרפאות חדשות לצד פיתוח משמעותי של מערך טיפולי הבית והוביל במדד שביעות רצון העובדים.

"אני שמח ונרגש להתחיל בתפקיד החדש כמנהל מחוז ירושלים בכללית", אמר לוי. "כללית כקופה מובילה באזור ירושלים והסביבה מעניקה שירות רפואי לכ-600,000 מטופלים. נמשיך לשרת את קהל המטופלים שלנו תוך פיתוח והעצמת השירותים הרפואיים בקהילה: פתיחת מרפאות חדשות, הרחבת השירותים ופיתוח שירותים עד בית המטופל".

לוי, בן 45, נשוי לסוזי, אבא לשלושה ותושב גני תקווה. בוגר בהצטיינות תואר ראשון (BSc) בהנדסת תעשייה וניהול ותואר שני במנהל עסקים.

יש לציין כי כללית שירותי בריאות במחוז ירושלים מתפרסת מים המלח והבקעה במזרח, בית שמש במערב, קריית ארבע בדרום, מושב בקעות בצפון וירושלים במרכז. הקופה מעניקה שירות וטיפול מקצועי לכ- 600 אלף מטופלים ב- 230 אתרי בריאות עם 3,000 נותני שירות מתוכם כאלף רופאים מטפלים. לקופה אוכלוסייה מגוונת שמונה כ- 42% אוכלוסייה כללית, 40% מגזר הערבי ו- 18% חרדים, לצד זה 64% מלקוחות הקופה הם מתחת לגיל 34 ובמחוז אחוזי ילודה של מעל ל- 10,000 תינוקות מידי שנה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר