המרכז הרפואי הדסה (צילום: YoavR, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia)
המרכז הרפואי הדסה (צילום: YoavR, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia)

תעודת כבוד בינלאומית: מערכי הקרדיולוגיה והאונקולוגיה בהדסה – מהטובים בעולם

על פי המגזין האמריקאי הנחשב "ניוזוויק", המכון האונקולוגי במקום הראשון בדירוג. עוד נקבע במגזין - המרכז הרפואי הוא בין בתי החולים "החכמים" המובילים ברחבי הגולובוס. מנכ"ל הדסה: "הדסה קנתה את שמה בארץ ובעולם כמרכז מצוינות מוביל"

פורסם בתאריך: 13.9.23 20:37

גושפנקא בינאלאומית למרכז הרפואי הדסה: מגזין 'ניוזוויק' היוקרתי קבע כי מערכי הקרדיולוגיה והאונקולוגיה בהדסה הם בין הטובים בעולם. יתרה מכך, על פי המגזין, מערך האונקולוגיה – מכו שרת בהדסה מדורג במקום ה-1 מבין כל בתי החולים שנבדקו.

בנוסף קבע המגזין, המדרג אלפי בתי חולים, כי הדסה נמנה על בתי החולים ה"חכמים" המובילים בעולם לשנת 2024, זאת בהתבסס על הטכנולוגיות המתקדמות, ניהול מאגרי הנתונים, שימוש בבינה מלאכותית ופיתוחים פורצי דרך של חוקרי ורופאי הדסה, המשנים את פני הרפואה.

יש לציין כי דירוג בתי החולים שפרסם 'ניוזוויק', מציג מעל 250 בתי חולים מרחבי העולם עם המחלקות הטובות ביותר בקרדיולוגיה, אונקולוגיה ותחומים נוספים, בהתבסס על כ-40,000 המלצות של אלפי מומחים רפואיים.

הדסה חולקת את הטבלה עם בתי חולים מובילים מרחבי העולם, כמו 'מאיו קליניק', 'קליבלנד קליניק', 'מאונט סיני' ו'ג'ון הופקינס' האמריקאים, ומרכזים גדולים מאירופה.

מנכ"ל הדסה, פרופ' יורם וייס: "הדסה קנתה את שמה בארץ ובעולם כמרכז מצוינות מוביל, בו פועלים מומחים מן השורה הראשונה בתחומי רפואה ומדע ולעיניהם הענקת טיפול רפואי מקצועי ואנושי, הובלה במחקר ובפיתוחים טכנולוגיים חכמים וכן הכשרת הדור הבא של הרופאים בישראל".

 

עוד מוסיף פרופ' וייס: "ההישגים בהם בחר המגזין להוקיר את העשייה הנהדרת בהדסה – אונקולוגיה, קרדיולוגיה ובית חולים "חכם" העושה שימוש במערכות טכנולוגיות מתקדמות, מהווים גאווה עצומה והם בבחינת זרקור המופנה רק אל מעט מן המתרחש כאן מדיי יום על ידי צוותי הדסה, בכל המחלקות למען עתיד הרפואה".

מנהל המערך האונקולוגי בהדסה, פרופ' אהרון פופובצר, מוסיף: "מכון שרת לאונקולוגיה בהדסה גאה לייצג את ישראל ברשימה מכובדת זו של המכונים המובילים בעולם בתחום האונקולוגיה בעולם. בחירה זו אשר נעשתה על ידי רופאים מובילים וכן על ידי חולים, מבטאת את ההכרה במצוינות אקדמית וקלינית של מכוננו. מכון שרת לאונקולוגיה מצטיין בטיפולים חדשנים בכל תחומי האונקולוגיה וקרינה ,מצטיין במחקר פורץ דרך, ויחד עם זאת מקפיד על טיפול אמפתי ויחס חם לחולים. אנו רואים בבחירה זו תעודת כבוד לכל מכוננו כולל צוותי רפואה, סיעוד, קרינה וצוותים תומכים. אנו מודים לכל הדיסציפלינות בבית חולים אשר עובדות איתנו בהרמוניה מלאה".

פרופ' עופר אמיר, מנהל המערך הקרדיולוגי בהדסה: "הבחירה במערך הקרדיולוגי בהדסה משמחת ומשקפת פעילות ענפה בכל תחומי רפואת הלב, החל בטיפולים חדשניים, דרך מחקר פורץ דרך ועד להכשרת הדור הבא של קרדיולוגים מהארץ ומן העולם. מדובר במסורת ארוכה של עשייה נרחבת ומפוארת בהדסה. אנו גאים להיכלל ברשימה המכובדת של מגזין ניוזוויק עם מחלקות הלב המובילות בעולם, זוהי בהחלט תעודת כבוד לצוותים הרפואיים, הסיעודיים וכל תומכי הלחימה – במערך הלב ובמערכים אחרים בבית החולים המשיקים לנו בכל יום, בטיפול ובהצלת חיים".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר