המרכז הרפואי הדסה (צילום: אבי חיון)
המרכז הרפואי הדסה (צילום: אבי חיון)

שנה שישית ברציפות: מערכי הקרדיולוגיה והאונקולוגיה בהדסה – מהטובים בעולם

על פי המגזין האמריקאי הנחשב "ניוזוויק", מערך האונקולוגיה מכון שרת במקום הראשון בדירוג. עוד נקבע במגזין - המרכז הרפואי הוא בין בתי החולים "החכמים" המובילים ברחבי הגולובוס. "מרכז מצוינות מוביל"

פורסם בתאריך: 28.2.24 21:11

תעודת כבוד בינלאומית: המגזין האמריקאי היוקרתי 'ניוזוויק' קבע כי מערכי הקרדיולוגיה והאונקולוגיה בהדסה הם בין הטובים בעולם. יתרה מכך, על פי המגזין הנחשב, מערך האונקולוגיה – מכון שרת בהדסה מדורג במקום ה-1 מבין כל בתי החולים שנבדקו.

את ההישגים המרשימים חולקת הדסה עם בתי חולים מובילים מרחבי העולם, בהם מאיו קליניק, קליבלנד קליניק, מאונט סיני וג'ון הופקינס האמריקאים, ומרכזים גדולים מאירופה, דרום אמריקה ועוד.

דו"ח דירוג בתי החולים שפרסם המגזין, מציג 300 בתי חולים מרחבי העולם בהם פועלות המחלקות הטובות ביותר בתחומי אונקולוגיה, קרדיולוגיה ועוד התמחויות נוספות. המדרג נקבע בהתבסס על למעלה מ-20,000 המלצות של אלפי מומחים רפואיים. עורכי המגזין מדגישים, כי בנוסף להמלצות שנאספו, הרשימות אומתו על ידי ועדה עולמית של מומחים רפואיים בעלי שם.


פרופ' יורם וייס (צילום: אבי חיון)

פרופ' יורם וייס (צילום: אבי חיון)


 

 

זאת ועוד – 'ניוזוויק' דירג את בתי החולים ה״חכמים״ המובילים בעולם, אשר לדברי עורכי הדירוג מפעילים טכנולוגיות מתקדמות ביותר במתן הטיפול הרפואי, ועושים שימוש בין היתר בטכנולוגיות וירטואליות וטכנולוגיית הדמיה מתקדמות, במערכות הדיגיטליות העדכניות ביותר, וכן בהחלטות מבוססות בינה מלאכותית ורובוטיקה.

"ניצול הטכנולוגיות החדשניות הללו לא רק משפר את תוצאות מתן הטיפול הרפואי והיעילות בבית החולים, אלא גם מקדם בתי חולים כחלק בלתי נפרד ממערכת אקולוגית עולמית רחבה יותר ובכך מוביל ליעדים בינלאומיים של בריאות, מניעה, קידום בריאות האוכלוסייה ושיפור באיכות החיים״, הדגישו.

פרופ' יורם וייס, מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה: "המרכז הרפואי הדסה חרט על דגלו להעניק רפואה מקצועית ואיכותית לכל הבאים בשעריו ולעמוד בשורה אחת עם המרכזים המובילים בארץ ובעולם. הרפואה המתקדמת והתרומה המשמעותית של הדסה לקידום תחום הבריאות מתאפשרות הודות למחקר פורץ דרך ופיתוחים עצמאיים חכמים ומובילים. אני שמח להיווכח, זו השנה השישית ברציפות, כי המגזין ניוזוויק מכיר באיכות הבלתי מתפשרת של הצוותים שלנו בתחומי אונקולוגיה, קרדיולוגיה וכבית חולים ״חכם״ מבוסס טכנולוגיות מתקדמות".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נחום

    הכן נכון מאוד . קבלתי ‏התקף לב לפני חדשיים וד״ר ג׳ברה טיפל בי הוא היה תותח מקצועי ואיש מקסים וחביב ,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר