חדר ניתוח (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
חדר ניתוח (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

שערי צדק: מצב האם שליבה קרס בשבוע ה-33 התייצב מעט, שיפור קל במצבו של התינוק

הרופאים בשערי צדק נאלצו לבצע ניתוח קיסרי לחילוץ העובר, שמונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ פגים - שיפור קל נרשם במצבו. האם עדיין מחוברת למכשיר אקמו המחליף את פעולת הלב שקרס

פורסם בתאריך: 29.1.18 14:02

(עדכון: שלישי, 30.1, 10:00) בשערי צדק מעדכנים הבוקר, שלישי, כי מצבה של האם שליבה קרס בשבוע ה-33, התייצב מעט. כמו כן, נרשם שיפור קל במצבו של התינוק שנולד בניתוח חירום קיסרי.

***

כזכור, אישה, בת 19, תושבת העיר, אושפזה במצב קשה במרכז הרפואי שערי צדק לאחר שליבה קרס בשבוע ה-33 להריונה. האישה הגיעה בשעות הערב המאוחרות של יום ראשון לחדר המיון בשערי צדק, לאחר שלדבריה היא סבלה במשך כעשרה ימים, טרם קבלתה מקוצר נשימה. הצוות הרפואי בשערי צדק פעל במאמצים להצלת חייה של האם.

בשערי צדק מציינים כי התמונה הראשונית עם קבלתה של האם היתה של הפרעות בקצב הלב שטופלו בחדר המיון, ותוך זמן קצר התברר כי מדובר בקרדיומיופטיה של הריון – פגיעה נדירה בפעילות הלב במהלך הריון.

בפעולה דרמטית בה השתתפו רופאים בכירים ממחלקת ניתוחי לב חזה, מנהל היחידה לטיפול נמרץ וצוותו, מנהל מחלקת הרדמה וצוותו וגינקולוגים בכירים, בוצע ניתוח קיסרי לחילוץ היילוד והמטופלת חוברה למכשיר אקמו המחליף את פעולת הלב שקרס.

שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

 

 

 

ד"ר פיליפ לוין, מנהל היחידה לטפול נמרץ, אמר ביום שני כי "המטופלת מורדמת ומונשמת במצב קשה מאוד ביחידה לטפול נמרץ בתקוה שמכשיר האקמו והטפול הרפואי האנטנסיבי יאפשרו לה להתאושש".

התינוק מונשם ומורדם ביחידה לטיפול נמרץ פגים של בית החולים, ובשעות האחרונות, כפי נמסר משערי צדק, חל שיפור במצבו. כמו כן, דיווח על המקרה נמסר למשרד הבריאות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר