קופת חולים כללית, סניף קרית היובל
קופת חולים כללית

חדש בכללית ירושלים: רפואת פה ולסת

השירות ייחודי למחוז ירושלים של הכללית וניתן במסגרת מרפאת 'אף‑אוזן‑גרון' ברחוב שטראוס

פורסם בתאריך: 25.2.18 12:07

שירות חדש וייחודי לירושלים – שירות בריאות כללית מפעילה בעיר שירות של רפואת הפה והלסת. השירות ניתן על ידי מומחה לרופאה הפה במסגרת מרפאת א.א.ג (אף אוזן גרון) במרפאת הכללית ברחוב שטראוס.

בכללית מציינים השבוע כי "השירות ייחודי למחוז ירושלים וניתן בעבר רק בבתי החולים או במרפאות השיניים של כללית".

ארז ליבל (צילום: משה בוכמן)

ארז ליבל (צילום: משה בוכמן)

משירותי בריאות כללית נמסר כי "במסגרת השירות ניתן מענה למגוון תחומים הקשורים לחלל הפה. בין השאר, באמצעות אבחון, בדיקות, טיפולים ומעקב אחר נגעים ומחלות בריריות הפהף בין אם מחלות על רקע זיהומי כגון פטריות, ובין אם מחלות אוטואימוניות או נגעים טרום ממאירים וממאירים (גידולים), כאשר המעקב אחר מטופלים אלה והאבחון המוקדם הוא קריטי והיכולת לאבחן מתי יש צורך בהתערבות ומתי לא היא חשובה מאוד. כמו כן, ניתן מענה למטופלים עם בעיות שונות בריריות חלל הפה, בעיות בשפתיים, כיבים וכו'. בנוסף, ניתן טיפול גם להפרעות בהפרשת רוק, בעיקר יובש פה המלווה, גם בהפרעות טעם ותחושה בפה. במסגרת השירות, ניתנות הדרכות לתרגילי פיזיותרפיה שונים ובמידת הצורך, נעשית פניה לטיפול במכון פיזיותרפיה. במסגרת השירות יתבצעו גם ביופסיות קלות".

 

 

השירות זמין ונגיש בצמידות למומחי אף אוזן גרון, כדי להעניק למטופלים מענה כוללני, מקיף ומהיר במקרים של מחלות שונות במספר איברים סמוכים או טיפול משותף בבעיות בהן מטפלים גם רופאי אף‑אוזן‑גרון.

ד"ר ארז ליבל, המנהל הרפואי של מחוז ירושלים בכללית מציין: "השירות החדש הוא חלק מתנופת פיתוח והרחבת השירותים של כללית לטובת מטופליה בירושלים והסביבה. הנגשת השירות חוסכת למטופלים שלנו את הצורך לפנות לבתי החולים ומאפשרת להם לקבל את השירות באיכות ובזמינות במסגרת רפואת הקהילה. אנו קשובים כל העת לצרכים של המטופלים שלנו והחלטנו על פתיחת השירות החדש לאור הביקוש ההולך וגובר למתן מענה לסובלים מבעיות ברפואת הפה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר