המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)
המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

שערי צדק: שירות לליווי צעירות שלקו בסרטן השד

ד"ר שני פאלוך-שמעון תנהל את יחידת השד במרכז הרפואי שערי צדק ותוביל שירות ייחודי מסוגו בארץ לטיפול בנשים צעירות שאובחנו עם סרטן השד

פורסם בתאריך: 25.2.18 12:58

ד"ר שני פאלוך-שמעון, שמונתה באחרונה למנהלת יחידת השד במרכז הרפואי שערי צדק, מובילה את הקמתו של שירות ייחודי לליווי נשים צעירות שלקו בסרטן השד. השירות החדש, כך נמסר משערי צדק, כולל ליווי אישי והוא פועל תוך שיתוף פעולה עם יחידות אחרות במרכז הרפואי דוגמת גנטיקה, שימור פריון, דימות השד וכירורגיה של השד בשערי צדק.

"מטופלות צעירות, החל משנות ה-20 ועד שנות ה-40 לחייהן, נמצאות בשיא תקופת הפוריות, חיי משפחה, הזוגיות, והקריירה", מסבירה ד"ר פאלוך-שמעון. "מלבד התופעות הנלוות למחלת הסרטן בקרב נשים בכל הגילאים דוגמת, הפגיעה בנשיות, במיניות ובתדמית העצמית, אחוז גבוה מתוכן בסיכון מוגבר להימצאות מוטציה גנטית. הרווקות מבניהן נאלצות להציף בשלב מוקדם של הקשר הזוגי את סוגיית התורשה ושימור פריון, ולעיתים חוות בשלב מוקדם מאוד את 'גיל המעבר' בגלל הטיפולים".

 

 

יצוין כי ד"ר פאלוך-שמעון שותפה לכתיבת עשרות מאמרים אקדמיים שפורסמו בכתבי עת יוקרתיים בתחום. היא בוגרת תוכנית תלפיות למנהיגות ומצוינות בתחום הרפואה בביה"ח שיבא, וחברה בוועדה הבינלאומית לקביעת קווים מנחים בינלאומיים לטיפול בסרטן שד גרורתי. במסגרת זו הובילה זו השנה השנייה את כתיבת הקווים המנחים הבינלאומיים של האיגוד האירופי לטיפול בסרטן השד בצעירות, וכתבה את ההנחיות של האיגוד האירופי למניעה וגילוי מוקדם של סרטן השד על רקע תורשתי.

"פנינו לבניית פלטפורמה מחקרית בכל אחד מן התחומים הקשורים בטיפול בנשים עם סרטן שד", מדגישה ד"ר פאלוך- שמעון ומוסיפה כי "בקרוב יצטרף המרכז הרפואי לקהילת אפליקציית BELONG, המאפשרת תמיכה קבוצתית וייעוץ מקצועי למטופלים אונקולוגים בליווי מתאמת מטעם בית החולים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר