ד"ר יובל וייס, טל שאול (צילומים: יח"צ, ארנון בוסאני)
ד"ר יובל וייס, טל שאול (צילומים: יח"צ, ארנון בוסאני)

מאוחדת ירושלים: ד"ר יובל וייס מונה למנהל המחוז

ד"ר וייס, הרופא המחוזי של מאוחדת בירושלים, יחליף בתפקיד את טל שאול, ששימש כמנהל המחוז בשלוש השנים האחרונות

פורסם בתאריך: 20.3.18 18:34

חילופי גברא בצמרת מחוז ירושלים של קופת חולים מאוחדת. ד"ר יובל וייס מונה למנהל מחוז ירושלים של מאוחדת. ד"ר וייס, בן 61, נשוי ואב לשלושה, נולד וגדל בירושלים וכיום מתגורר במבשרת ציון. הוא יחליף בתפקיד את טל שאול, שכיהן כמנהל המחוז בשלוש השנים האחרונות וקודם לתפקיד סמנכ"ל התפעול במאוחדת.

ד"ר וייס, סיים את לימודי הרפואה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, והוא גם מוסמך בבריאות הציבור (M.P.H) מטעם האוניברסיטה העברית. ד"ר וייס התמחה בהרדמה ובמינהל רפואי במרכז הרפואי הדסה, והוא בעל תואר מומחה בשני תחומים אלו.

ד"ר יובל וייס (צילום: יח"צ)

ד"ר יובל וייס (צילום: יח"צ)

ד"ר וייס כיהן במספר תפקידים בכירים במערכת הבריאות בישראל, ביניהם, ממלא מקום והמשנה הרפואי למנכ"ל הדסה, מנהל בית החולים הדסה עין כרם, סגן קצין הרפואה הראשי בחיל הרפואה, מפקד רפואה פיקודי בפיקוד הדרום ועוד. בתפקידו האחרון שימש כרופא המחוזי של מאוחדת בירושלים.

כמו כן, ד"ר וייס הוא מרצה בכיר בתחום מינהל מערכות בריאות; מרצה בלימודי MHA במכללה האקדמית לישראל; מרצה בלימודי MBA במגמת ניהול מערכות בריאות בקריה האקדמית אונו; ומרצה ללימודי BA במינהל מערכות בריאות במרכז ללימודים אקדמיים באור יהודה.

ממאוחדת ירושלים נמסר כי "במהלך שלוש השנים האחרונות קידם ד"ר וייס את המחוז ברמה הרפואית, והוביל את המחוז להישגים הן מהבחינה המקצועית והן בתחום מדדי האיכות בקהילה של משרד הבריאות. מאוחדת בירושלים נמצאת בצמיחה ומקדמת באופן מואץ את תחום הרפואה הדחופה עם פריסה רחבה של מוקדי רפואה דחופה".

טל שאול (צילום: ארנון בוסאני)

טל שאול (צילום: ארנון בוסאני)

 

ד"ר וייס מציין כי היעד העיקרי ששם לעצמו כמנהל מחוז הוא המשך השיפור ברפואה ובשירות הניתנים למבוטחים: "תושבי ירושלים יודעים להעריך איכות, ואנו, במאוחדת, נדאג לספק להם שירותי רפואה איכותיים ושירותים מהמעלה הראשונה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר