פרופ' שמחה יגל (צילום: שי אפגין)
פרופ' שמחה יגל (צילום: שי אפגין)

הדסה: פרס בינלאומי יוקרתי לפרופ' שמחה יגל

החברה האמריקאית לאולטרסאונד AIUM העניקה לפרופ' יגל, מנהל אגף נשים ויולדות בהדסה, פרס מפעל חיים ותואר עמית כבוד

פורסם בתאריך: 1.4.18 11:26

תעודת כבוד לרפואה הירושלמית והישראלית בכלל: פרופ' שמחה יגל, מנהל אגף נשים ויולדות וראש היחידה לאולטרסאונד במרכז הרפואי הדסה, זכה השבוע להכרה ולכבוד בינלאומי, כשקיבל מהחברה האמריקאית לאולטרסאונד ברפואה (AIUM) פרס מפעל חיים.

על פי פרסומי החברה, הפרס היוקרתי המוענק כתואר "עמית כבוד", נותן הכרה לאותם אנשים שתרמו באופן משמעותי לתחום האולטרסאונד. "פרופ' יגל, מעבר להיותו רופא מצוין, הוא מורה ויועץ של תלמידי רפואה רבים ומלווה אותם במהלך כל שלבי לימודיהם", נכתב מטעם החברה האמריקאית. "ביחידת האולטרסאונד שלו הוא מלמד טכניקות לבדיקת אולטרסאונד ונהלים פולשניים. הוא מנחה סטודנטים, סונוגרפים ומתמחים במחלקה ואף מתמחים מבתי חולים אחרים. מסירותו של ד"ר יגל לתחום המיילדות והגינקולוגיה אינה ניתנת לערעור".

עם בחירתו לקבלת הפרס היוקרתי, אומר פרופ' יגל: "כבוד גדול הוא לי לקבל הוקרה על הבמה הבינלאומית הכל כך מכובדת של החברה האמריקאית לאולטרסאונד ברפואה, הוקרה אשר מוענקת על עשייה בת כמה עשורים במסגרת פעילותי במרכז הרפואי הדסה. אני גאה במערך המיילדותי בבית החולים הגדול בירושלים, אשר מהווה מוקד מרכזי לחינוך דור רופאי העתיד בישראל ומודה על בחירתי המראה כי מירושלים, מבית החולים הדסה, אנו ממשיכים לפרוץ ולהגיע לזירה הבינלאומית".

מנכ"ל הדסה פרופ' זאב רוטשטיין מוסיף: "פרופ' שמחה יגל הוא מן המובילים שבין אנשינו, וכמי שמצעיד זה שנים את אגף נשים ויולדות בבית החולים הדסה לשיאים ברמה הבינלאומית, הרי שפרס עמית כבוד מטעם הארגון האמריקאי לאולטרסאונד הוא אכן שלב טבעי בקריירה שלו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר