קופת חולים מאוחדת (צילום: יח"צ)
קופת חולים מאוחדת (צילום: יח"צ)

מאוחדת במחוז ירושלים משיקה: גמילה מעישון סביב ההיריון

תוכנית הגמילה, שתינתן ללא תשלום, מיועדת גם לבני הזוג של הנשים ותינתן במרפאות הקופה ברחבי המחוז

פורסם בתאריך: 28.4.18 15:18

קופת החולים 'מאוחדת' במחוז ירושלים מציגה את תוכנית 'אוויר נקי' – תוכנית גמילה מעישון לקראת היריון ובהיריון, לנשים ולבני זוגן: כחלק ממלחמתו בעישון ומעידודו לשמירה על אורח חיים בריא, משיק המחוז תוכנית ייחודית להפסקת עישון, שניתנת ללא תשלום.



העישון בתקופת ההיריון מסב נזק משמעותי הן לאישה והן לעובר, משפיע על התפתחות היריון תקין ופוגע בהצלחת תהליכי הפריון. התוכנית, בת שישה מפגשי ייעוץ אישי, ניתנת במרפאות מאוחדת במחוז ירושלים, בשילוב ייעוץ טלפוני ללקוחות הקופה – כל זה ללא תשלום. נוסף על כך, יינתנו למשתתפים תרופות ותחליפי ניקוטין בהנחה גדולה.
כאמור, התוכנית מיועדת גם לבני הזוג של אותן נשים. להם מוצע תהליך גמילה קבוצתי או אישי, הכולל מפגש תמיכה משותף, עם בנות הזוג.

במהלך התוכנית יקבלו המשתתפים כלים להפסקת עישון והדרכה מקצועית לפעולות מנע. ששת המפגשים יעסקו בנושאים מהותיים הקשורים ישירות לנושא: הבנת ההתמכרות, יתרונות הגמילה מעישון, כלים להתמודדות עם תהליך הגמילה, שילוב של טיפול תרופתי במידת הצורך, תזונה נכונה בתהליך הגמילה ושימור הפסקת העישון לאורך זמן.

את התוכנית יעביר צוות מקצועי מוסמך בעל ניסיון בהנחיית קבוצות לגמילה מעישון.

אילנה רוזנבלום, מקדמת בריאות מחוזית בקופת חולים 'מאוחדת': "נשים רבות לא מצליחות להפסיק לעשן בכוחות עצמן בתקופת ההיריון, על אף שהן מבינות ויודעות שזה מזיק לעובר. תוכנית 'אוויר נקי' מעניקה לאותן נשים את הכלים המקצועיים שיאפשרו להן להיגמל מעישון ולשמור על בריאותן ועל בריאות העובר לאורך כל תקופת ההיריון ולאחריה".

לפרטים נוספים ולהרשמה לתוכנית ניתן לפנות למוקד מאוחדת 3833* (שלוחה 6).

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר