(מימין) אימו של הילד, דן הילד, האחות תמר דסטה - הבימבה החדשה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)
(מימין) אימו של הילד, דן הילד, האחות תמר דסטה - הבימבה החדשה בהדסה (צילום: דוברות הדסה)

הדסה – צפו: "שירות ההסעות" החדש לילדים בדרך לחדר הניתוח

המחלקה לכירורגיית ילדים בהדסה התחדשה בבימבות - במטרה להפחית את המתחים והחששות של ילדים בדרך לחדר הניתוח

פורסם בתאריך: 23.7.18 19:05

במרכז הרפואי הדסה השיקו בשבועות האחרונות "שירות הסעות" עבור ילדי המחלקה הכירורגית, שנזקקים לניתוח. הילדים מובלים לחדר הניתוח באמצעות – בימבה, וזאת במטרה להפחית את המתחים והחששות לקראת הניתוח.



"כחלק מגישת 'הילד במרכז' בהדסה, והמאמץ להפחית מתח בקרב ילדים והוריהם לקראת לחדר הניתוח, רגעים המלווים בלחץ וחשש גדול, גויסה תרומה משמעותית לרכישת 'בימבות' שיסיעו את הילדים בדרך לניתוח", מציינים בהדסה. "מאז התווספו הרכבים הקטנים החדשים למחלקה לכירורגיית ילדים בהדסה בשבועות האחרונים, ניכרת בהחלט התלהבות בקרב הילדים והוריהם וכמובן הפחתת המתחים והחששות".



בהדסה מספרים כי "הצפצופים במסדרונות משעשעים את כל מי שפוגשים בדרך, ואי אפשר להגיד שצוות חדר הניתוח לא מעודכן כשהילד הגיבור מגיע".

"כמות החיוכים בדרך לחדרי הניתוח עלתה פלאים", מתארים אחיות ואחי מערך חדרי הניתוח.

ד״ר רלי אלון, סמנכ"ל הסיעוד בהדסה, ומי שיזמה את רעיון הרכבים בדרך לניתוח, אומרת כי "צוותי הסיעוד עושים תמיד כל שביכולתם על מנת להקל על המטופל וגם על המשפחה המלווה אותו. הרעיון ללוות ילד בתוך הבימבה, הנוסעת כשהיא משמיעה קולות וצופרים משעשעים, מעצימה ברגעים הכי מותחים – בדרך לחדר הניתוח – את החיוכים ואת התחושה שיהיה בסדר והכל יעבור בשלום. זוהי דרך נפלאה להדגיש כי בהדסה הילד במרכז, וגם כלי לשחרור חששות ומתחים אצל כולם, ולהביא את הילדים בדרך נעימה אל חדר הניתוח, שם הם מתקבלים בחיוך על ידי הצוות. החווייה נראית ומרגישה אחרת לגמרי".


חשש מהתפשטות הלשמניה בצפון ירושלים


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר