(משמאל) קולין במברגר, אבחי במברגר, ד"ר הדר מרחב, הרב ישראל נפתלין (צילום: דוברות הדסה)
(משמאל) קולין במברגר, אבחי במברגר, ד"ר הדר מרחב, הרב ישראל נפתלין (צילום: דוברות הדסה)

הנס של קולין: כמה ימים אחרי שעברה השתלת כליה בהדסה היא הדליקה נרות חנוכה

קולין במברגר, בת 54, אמא לחמישה ילדים וסבתא לשני נכדים, עברה השתלת כליה מוצלחת בהדסה עין כרם. אתמול בערב היא כבר קמה ממיטתה והדליקה נרות חנוכה: "הנס האמיתי שלי קרה בחג החנוכה"

פורסם בתאריך: 5.12.18 20:21

ביום שלישי בערב נערכה בהדסה עין כרם הדלקת נרות מרגשת במיוחד – קולין במברגר, בת 54, הדליקה נרות חנוכה, כשרק לפני כמה ימים היא עברה ניתוח להשתלת כליה. במברגר, אמא לחמישה ילדים וסבתא לשני נכדים, עברה את הניתוח בהצלחה ביום חמישי שעבר – בעלה תרם לה כליה. למעשה, בדיוק לפני שנה, בחג חנוכה הקודם, היא גילתה שהיא חולה במחלת כליות קשה. לאחר בדיקות שערכה בהדסה הודיעו לה כי היא נזקקת להשלת כליה. במברגר טופלה ביחידת הדיאליזה בהדסה עין כרם מדי שבוע, עד ההשתלה שהתקיימה ביום חמישי שעבר.



בהדסה מספרים ל"כל העיר" כי בעלה נמצא מתאים כתורם. בימים אלו היא מתאוששת במהירות מהניתוח, וכך גם בעלה אבי במברגר, בן 54, שמתאושש נהדר, וכבר חזר לאימוני כושר ראשוניים.

שניהם הדליקו אמש נר שלישי בחנוכיית בית חב"ד הדסה, עם ד"ר הדר מרחב, מנהל יחידת ההשתלות בהדסה שביצע את ניתוח השתלת הכליה. בהדלקת הנרות נכחו גם ד"ר עבד חלאילה, ד"ר אשרף אמאם וד"ר סמיר אבו גזאלה.

"אנו זוכים לעשות נסים קטנים בכל שבוע", אומר ד"ר מרחב, "לא ניסי חנוכה, אך הם בהחלט מספיקים לקצת יותר משמונה ימים, אולי אפילו שמונה עשורים. לכל השתלה של יחידת ההשתלות שותפים רבים בהדסה – מומחי נפרולוגיה, אחים ואחיות ומתאמי השתלות. לשמחתי הניתוח של קולין ושל אבי עבר בהצלחה רבה. התרומה של אבי הצילה חיים ואני אישית מודה לו על כך".

"אנו מלאי הודיה לצוות בהדסה", מסרה קוין במברגר, "מהראשון שפגשתי בבדיקות, דרך טיפולי הדיאליזה והמנתחים ומתאמי ההשתלות, ולכל האחיות במחלקות. לכל אחד תרומתו בנס המשפחתי שלנו. בנר ראשון של חנוכה בשנה שעברה התמוטטתי וגיליתי שאני זקוקה לכליה חדשה כדי לחיות, ובשבוע שעבר, זכיתי לניתוח בהדסה, זכיתי בכלייה מבעלי. הנס האמיתי שלי קרה בחג החנוכה".

אבי במברגר הוסיף ואומר: "אני ממליץ לכל אחד לתרום ולהציל נפש בישראל. זה לא מסובך, זה לא כואב. אנחנו מספרים לכם על הנס שלנו, אבל תדעו שכאן במסדרונות הדסה קורים כל יום ניסים, חיים של חולים רבים ניצלים והחיים שלהם משתנים מן הקצה אל הקצה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר