י.ש.מ ציוד רפואי (צילום:יובל כהן אהרונוב)
י.ש.מ ציוד רפואי (צילום:יובל כהן אהרונוב)

ציוד רפואי בירושלים: הכירו את ישמ יד שרה

פערי היבוא, השיווק והמכירות נחתכים. הכירו את המהפכה השיווקית של ישמ בציוד רפואי בירושלים למען מוגבלי התנועה - העוצמה של ישמ והלב של יד שרה מאפשרים ללקוחות ליהנות מהציוד האיכותי ביותר בעולם במחיר הנמוך מכולם, ככה זה כשגם המכירות – מכל הלב!

פורסם בתאריך: 15.7.19 16:11

כמה דקות מיותרות, וזה כל ההבדל בין שגרת חיים בריאה ותוססת לחיים של מוגבלות. לצעידה מתמדת בין קירות. מי שמכיר מקרוב את העולם הזה, עולמם של אלו שנזקקים פתאום לסיוע, לנגישות בבית ובחוץ, יודע עד כמה שום דבר כבר לא מובן מאליו. שום דבר לא פשוט.

י.ש.מ ציוד רפואי (צילום:יובל כהן אהרונוב)

י.ש.מ ציוד רפואי (צילום:יובל כהן אהרונוב)

את הקושי הבלתי פוסק הזה, מכירים מקרוב 7,000 מתנדבי יד שרה. כבר ארבעים שנים שהם מאפשרים למחלימים ולמשתקמים לנהל חיים תקינים. בסניפי יד שרה הפרוסים בכל הארץ, ניתן לשאול מגוון עצום של אביזרי עזר שמעניקים להם חיים חדשים. העניין הוא, שאפילו פעילות העזרה החינמית הזו, מכל הלב, לא תמיד מספיקה. מייסד יד שרה, הרב אורי לופוליאנסקי, התוודע לצורך הנואש של בני משפחות המחלימים לסיוע ברכישת מכשור עזר קבוע להנגשה ביתית. ניתן אולי להשיג פריט כזה או אחר אצל משווקים, אך מלבד התשלום המאוד גבוה זה גם לא תמיד מתאים. דרושה כאן התאמה אישית, בדיוק כמו שעושים מתנדבי יד שרה.

י.ש.מ ציוד רפואי (צילום:יובל כהן אהרונוב)

י.ש.מ ציוד רפואי (צילום:יובל כהן אהרונוב)

כך קם בתוך יד שרה שירות היש"מ – יד שרה מסייעת, חברה המאפשרת למתנדבים לספק במחירי עלות מגוון עצום של פריטים תוך התאמה אישית להנגשה מלאה. לדוגמה: מוגבל תנועה שיכול להסתדר בכוחות עצמו בעזרת מכשור מותאם, יכול לרכוש קלנועית מתקפלת שתאפשר לו להסיע את עצמו בתוך השכונה ואפילו לעלות לאוטובוס כשהקלנועית המקופלת תיפתח בתחנה הרצויה. לצד הקלנועית הוא ירכוש את מעלון המדרגות שיאפשר לו לרדת בבטחה ובקלות, ואם יזדקק לכך – גם את מחולל החמצן קל המשקל והנייד שיאפשר לו להתנתק מהחיבור לחשמל או לבלון החמצן. וזו, רק טעימה קטנה.

ביש"מ קיים מגוון גדול מאוד של ציוד רפואי וציוד עזר, עם מעל ל- 500 פריטים, ביניהם ציוד רפואי ומוצרים נלווים המסייעים באופן ישיר ועקיף בכל הקשור בטיפול, השגחה ועזרה לחולים, קשישים ומוגבלים. החברה שמה דגש על הנגשת מוצרים אשר עלותם גבוהה במיוחד, ומוזילה אותם בעשרות אחוזים. כך, לא רק שהמוצרים זמינים, אלא גם ברי הישג עבור כל אדם. הציוד ביש"מ עובר בדיקות איכות ובקרה במעבדת יד שרה על ידי צוות מומחים מהשורה הראשונה, וכמו כן על ידי אנשי מקצוע מתחומי הריפוי בעיסוק והפיזיותרפיה, כאשר המטרה היא לוודא שהם אכן ממלאים את תפקידם כרואי ומביאים תועלת.

י.ש.מ ציוד רפואי (צילום:יובל כהן אהרונוב)

י.ש.מ ציוד רפואי (צילום:יובל כהן אהרונוב)

את מוצרי יש"מ ניתן לרכוש דרך אתר האינטרנט ולקבל משלוח עד הבית, כולל התקנה והדרכה בעת הצורך. בנוסף, לחברה ישנם 30 סניפים בפריסה ארצית, כאשר הסניף הראשי והגדול ביותר ממוקם בירושלים. בסניפים ניתן להתרשם מהציוד הקיים – ואף לקבל ייעוץ ממתנדבי ואנשי המקצוע של יד שרה. העובדים מתמחים בייעוץ שיקומי ויודעים אילו עזרים ישפרו את תפקוד המטופל, אילו פתרונות מתאימים למצב הנתון בו הוא נמצא וכיצד ניתן  להתאים את ביתו ולאבזרו בכדי לאפשר נוחות מקסימאלית. בנוסף, צוות העובדים מדריך את הלקוחות כיצד יש להשתמש בכל מכשיר, דבר אשר מונע פעמים רבות תאונות.

מספר טלפון של מרכזי התצוגה והייעוץ: 1800-826286

כתובת הסניף הירושלמי: שדרות הרצל 124, ירושלים

לאתר: yasam.co.il


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר