נגה יצחק, נעדרת (צילום: מתוך הודעת יחידת הכלבנים לישראל)
נגה יצחק, נעדרת (צילום: מתוך הודעת יחידת הכלבנים לישראל)

חידת ההיעלמות של הנעדרת נגה יצחק: היום – חיפושים בירושלים

נגה יצחק, בת ה-34, נעלמה מביתה לפני למעלה משנה ומאז אבדו עקבותיה: ל"כל העיר" נודע כי מאמצעי החיפושים מתמקדים בירושלים - היום פועלת יחידת הכלבנים לישראל במטרה להפיץ את תמונתה ברחובות העיר

פורסם בתאריך: 18.12.19 10:45

מה קרה לנגה יצחק? הצעירה בת ה-34 נעלמה מביתה בצפון תל אביב לפני למעלה משנה ומאז נעלמו עקבותיה. המשטרה עד כה לא איתרה אותה ומשפחתה חסרת אונים. ל"כל העיר" נודע כי היום מתמקדים מאמצי החיפושים אחריה בירושלים.

יחידת הכלבנים של ישראל (יכ"ל) מקיימת יום סיוע מיוחד למשפחתה של הנעדרת נגה יצחק, במטרה להפיץ כמה שיותר את תמונתה בחוצות ירושלים. "צריכים כמה שיותר מתנדבים שיכולים לעזור ולסייע לתלות תמונות בירושלים, משעה 10.00 בבוקר עד השעה 13.00", מציינים ביכ"ל.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


המקומות שבהם יופצו תמונתיה של יצחק – מדרחוב בן יהודה, רחוב יפו, שוק מחנה יהודה, התחנה המרכזית, המושבה הגרמנית והכותל. כל מי שרוצה לסייע נא ליצור קשר עם מוקד יכ"ל במספר 0544876709.


נגה יצחק, נעדרת (צילום: מתוך הודעת יחידת הכלבנים לישראל)


יצחק נראתה לאחרונה בככר אורדע (רמב"ם) ברמת גן ביום 21.11.18. יום לפני, ב-20.11.18, היא יצאה מדירתה שבנאות אפקה בתל אביב אל מקום עבודתה בחברת קייטרינג. בערב היא לא חזרה לביתה אלא המשיכה לדירתו של בן זוגה לשעבר בגבעתיים – שם היא נשארה כל הלילה. למחרת בבוקר, בשעה 7:30, כך היא תועדה במצלמות האבטחה העירוניות, היא יצאה מביתו של בן זוגה לשעבר כשהיא לובשת ג'ינס קרוע, חולצה בהירה ונעלי סניקרס בצבע לבן. יצחק היתה אמורה לנסוע לעבודה, אך היא לא הגיעה לשם.

יצחק תועדה כשהיא מסתובבת ברחובות רמת גן – עדת ראייה, מוכרת בחנות ברחוב ביאליק, סיפרה שהיא זיהתה את יצחק, לאחר שפרסמו את תמונתה. לדבריה יצחק דיברה בקול גבוה והיתה נראית לה מוזרה. בצילומי האבטחה של החנות שנבחנו על ידי המשטרה נראית יצחק בחנות אך היא היתה עם בגדים אחרים. מאז, כאמור, נעלמו עקבותיה ועד כה המשטרה לא הצליחה לאתר אותה.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. גידי

    למה לא מסבירים את פשר החיפוש בעיר? אין בסיפור הנ"ל כל אזכור לירושלים!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר