זירת הדקירה בהר חומה, עמוס סער ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי מד"א, דוברות בתי המשפט)
זירת הדקירה בהר חומה, עמוס סער ז"ל (צילום: תיעוד מבצעי מד"א, דוברות בתי המשפט)

הדקירה למוות בהר חומה: הקורבן – קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט עמוס סער

עמוס סער, קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט, כבן 50, נדקר למוות בחדר מדרגות בבניין בהר חומה - הוא פונה במצב קריטי לשערי צדק, לאחר פעולות החייאה וניתוח חירום הוא מת מפצעיו; המשטרה עצרה חשוד

פורסם בתאריך: 25.12.19 14:41

עדכון אחרון: 25.12.19 17:55

רצח בחדר המדרגות: קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט עמוס סער, כבן 50, נדקר היום, רביעי, בחדר מדרגות בבניין בהר חומה. הוא פונה במצב אנוש וקריטי לבית החולים שערי צדק – לאחר פעולות החייאה ממושכות וניתוח חירום נקבע מותו.

שערי צדק: "לאחר מאמצי החייאה ארוכים וניתוח חירום נקבע מותו של הגבר כבן 50 שנדקר בשכונת הר חומה. אנו משתתפים בצער המשפחה".

חשוד בשנות ה-30 לחייו נעצר על ידי המשטרה. "כחלק מאמצי המשטרה, בסריקות נרחבות שנפתחו בשכונה על ידי הכוחות, אותר ונעצר חשוד באירוע, תושב האזור בשנות ה-30, והוא מועבר להמשך חקירה", נמסר מהמשטרה.

מהנהלת בתי המשפט נמסר: "הרשות השופטת מודיעה בצער רב על פטירתו של קב"ט מחוז ירושלים במשמר בתי המשפט מר עמוס סער, שנדקר היום סמוך לביתו ומת מפצעיו. עמוס החל את תפקידו כקב"ט במערכת בתי המשפט מטעם משרד המשפטים ועם הקמת משמר בתי המשפט בשנת 1995 מונה לקב"ט בית המשפט העליון ובהמשך לקב"ט מחוז ירושלים תפקיד בו שימש עד היום. נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, ושופטיו, מנהל בתי המשפט, השופט ד״ר יגאל מרזל, השופטים, מטה הנהלת בתי המשפט ואגף הביטחון ועובדי מערכת בתי המשפט משתתפים בצערה של משפחת סער באבלה הכבד".


סנ"צ שימי מרציאנו, מפקד תחנת עוז


מוקדם יותר, מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד, הגיע לזירה וקיים הערכת מצב עם פיקוד המחוז, בסיומה החליט להטיל את החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר). "חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי פועלים כרגע בזירה במלאכת איסוף הראיות והממצאים, במטרה להגיע לזהותו של החשוד במעשה", נמסר מהמשטרה, "בשלב זה כלל כיווני החקירה נבדקים".

סנ"צ שימי מרציאנו, מפקד תחנת עוז, אמר בזירת הדקירה: "כוחות משטרה סגרו את הזירה לטובת איתור חשודים, הזיהוי הפלילי הגיע לאסוף ממצאים. כל כיווני החקירה נבדקים".

בשערי צדק סיפרו כי "ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיע גבר כבן 50 במצב אנוש תוך כדי החייאה עם מספר פצעי דקירה. לאחר טיפול ראשוני הועבר הפצוע לחדר ניתוח כשמצבו אנוש". כאמור, מותו נקבע לאחר ניתוח חירום.


 ד"ר אלון שורץ, מנהל יחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק


מנכ"ל שערי צדק, פרופ' עופר מרין, אמר מודם יותר על מצבו של הפצוע בזמן שהצוות הרפואי נלחם על חייו בתוך חדר הניתוח, ואומר כי "הגיע אלינו גבר כבן 50 עם מספר דקירות, הגיע אלינו במצב אנוש, בהחייאה די ארוכה שנמשכה עד שהגיעה אלינו. לאחר פעולות החייאה בחדר טראומה העברנו לחדר הניתוח".


פרופ' עופר מרין, מנכ"ל שערי צדק

 


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת8"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


ממד"א נמסר: "בשעה 14:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע בשכונת הר חומה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לגבר כבן 50 במצב קשה, מחוסר הכרה ופינו אותו לבית החולים שערי צדק במצב קריטי, תוך כדי פעולות החייאה".


זירת הדקירה בהר חומה (צילום: פרטי)

זירת הדקירה בהר חומה (צילום: פרטי)


המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)


חובש רפואת חירום על בימבולנס מד"א נעם לוי מוסיף ומתאר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה בחדר המדרגות בבניין כשהוא סובל מפציעה חודרת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום ולבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו במצב קריטי תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לבית החולים".

ניסים בן שימול חובש באיחוד הצלה מספר: "ביצענו פעולות החייאה על הפצוע שנפצע אנוש כתוצאה מדקירה בפלג גוף עליון. לאחר מכן הוא פונה לבית חולים תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מאור

    עמוס בנאדם זהב איש צדיק
    היה גבאי של בית הכנסת
    איש יקר ברוך דין האמת

  2. חמו

    המשטרה תעצור את הבן שלו ואשתו במקום את חולה הנפש שאיים שירצח אותו יום לפני.

    כמו ברצח כדורי. ויסרבו לעשות מסדר זיהוי לזהות אל הרוצחת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר