(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

הפג שמאושפז בשערי צדק – לא חולה בקורונה

בשערי צדק מדווחים כי 3 בדיקות קורונה חדשות, שבוצעו לפג בן החודשיים, חזרו כולן עם תוצאה שלילית; גם כל הפגים ששהו בקרבתו נבדקו והם אינם חולים בנגיף

פורסם בתאריך: 24.3.20 17:01

הפג שמאושפז בשערי צדק במצב קשה  -לא חולה בקורונה, כך מדווח לפני זמן קצר בית החולים שערי צדק. לפג בוצעו שלוש בדיקות קורונה, כולן יצאו שליליות. כמו כן, בשערי צדק מציינים כל הפגים נבדקו – ונמצא כי גם הם אינם חולים בקורונה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר" לפני יומיים דיווח שערי צדק על הפג בן החודשיים שנמצא נשא של מחלת הקורונה. הפג נחשף לעובדת במרכז הרפואישעבדה בין השאר גם במחלתק הפגים, שהתגלתה חולה בקורונה. מדובר בפג שנולד במצב קשה, במשקל נמוך עם סיבוכים קשים בשל פגות מוקדמת. בעקבות הפרסום הונחו חלק מעובדי הפגייה להיכנס לבידוד.


המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)

המרכז הרפואי שערי צדק (צילום: דוברות שערי צדק)


כעת, בשערי צדק מדגישים כי באופן חד משמעי הפג אינו חולה בקורונה. "3 בדיקות חדשות שנעשו לפג: 2 בדיקות במעבדת הקורונה של שערי צדק שחזרו שליליות ובדיקה נוספת במעבדה המרכזית בתל השומר שגם היא חזרה עם תוצאה שלילית", כך נמסר משערי צדק.

"כמו כן, כל הפגים ששהו בקרבתו נבדקו והתוצאות חזרו תקינות", כך נמסר מבית החולים. "בפגיית שערי צדק מקפידים הקפדה ייתרה על הנחיות משרד הבריאות באשר לטיפול בפגים ומיגון ונע שו כל הצעדים עוד לפני המקרה כדי להגן על הפגים. כעת מתבצעת עבודה מול משרד הבריאות באשר לשחרור הצוותים שהונחו להיכנס לבידוד".



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר