ריינה אביטבול ושרת התרבות מירי רגב (צילום מסך מתוך שיחת הזום שערכו השתיים)
ריינה אביטבול ושרת התרבות מירי רגב (צילום מסך)

"אני מתביישת כפרה, יגידו אנשים 'איזה זקנה באה?': צפו בשיחה המרגשת עם ריינה אביטבול בת ה-92 מירושלים שנבחרה להשיא משואה

ריינה אביטבול מירושלים, בת ה-92, שמתנדבת בשערי צדק כ-18 שנה, נבחרה להשיא משואה בערב יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל. המשואה תוקדש כהוקרה וכהערכה למתנדבות ולמתנדבים, מהדור הצעיר והדור הוותיק, בצוותי ההצלה והרפואה

פורסם בתאריך: 13.4.20 18:45

לתפארת מדינת ישראל: ריינה אביטבול, בת ה-92, שמתגוררת בשכונת עיר גנים בירושלים, תשיא משואה משותפת עם יסמין מזאוי בערב יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל. המשואה המשותפת מוקדשת כהוקרה והערכה למתנדבות ולמתנדבים, מהדור הצעיר והדור הוותיק, בצוותי ההצלה והרפואה.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 15"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


שרת התרבות והספורט, חה"כ מירי רגב, יו"ר ועדת השרים לענייני סמלים וטקסים בישרה היום, שני, לאביטבול, כי היא תשיא משואה בטקס הדלקת המשואות לנעילת אירועי יום הזכרון ופתיחת אירועי יום העצמאות ה-72 למדינת ישראל. אביטבול בתגובה יוצאת דופן השיבה בהתרגשות: "באמת? אני מתביישת כפרה, יגידו אנשים 'איזה זקנה באה?'". בהמשך השיחה סיפרה אביטבול על עבודת ההתנדבות שלה בשערי צדק, שכאמור נמשכת כ-18 שנה.

צפו בשיחה המרגשת:


https://www.facebook.com/miri.regev.il/videos/548062775713677/


השרה רגב מסרה: "אני שמחה להודיע על החלטתי לבחור בריינה אביטבול להשיא משואה משותפת עם יסמין מזאוי כאות הוקרה והצדעה למתנדבות ולמתנדבים מהדור הצעיר והדור הוותיק בכוחות ההצלה והרפואה. ריינה, בת ה-92 מתנדבת מכל הלב והנשמה למעלה משמונה עשרה שנים במחלקות השונות בבית החולים 'שערי צדק' שבירושלים. ריינה החלה את התנדבותה בבית החולים, עת סעדה את בעלה מתוך אמונה, שעשיית הטוב למען האחרים עושה טוב לנשמה. מידי שבוע ועד פורים האחרון, בו ציוו עליה לעצור, לעת עתה, את ההתנדבות בשל מגפת הקורונה, הקפידה ריינה להגיע במאור פנים לבית החולים ולתת מנשמתה הענקית לאחרים. ריינה מסמלת את רוחם ההתנדבותית של האזרחיות והאזרחים הוותיקים שלנו, שעלו לישראל, בנו וניבנו בה".


ריינה אביטבול (צילום: באדיבות המשפחה)

ריינה אביטבול (צילום: באדיבות המשפחה)


"סיפור חייה ופועלה של ריינה, שהכתה שורשים במולדתנו, מבטאים את עוצמת האהבה לארצנו ולאנשיה ואת מעמקי הנתינה", הוסיפה השרה רגב, "המאחדים אותנו בערכי הלכידות החברתית והערבות ההדדית, שאינם אלא שערי הצדק והחסד של כולנו".

מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק פרופ' עופר מרין מוסר: "זהו כבוד גדול וגאווה גדולה של כל משפחת שערי צדק. ריינה מסמלת את הרוח של שערי צדק, של נתינה, מסירות ויחס אישי ואנושי לכל מטופל. זכינו אנו וזכו אלפי המטופלים שריינה טיפלה בהם במשך השנים הרבות במסירות ובחום יחד עם הצוותים הרפואיים והסיעודיים, להכיר את ריינה וליהנות מתרומתה. בשם כל משפחת שערי צדק לדורותיה אני שולח ברכות לריינה ותודה לשרה מירי רגב על הבחירה המוצדקת והחשובה המסמלת את רוח ההתנדבות ואת שערי צדק".

במשרד התרבות מציינים כי טקס הדלקת המשואות הממלכתי, ייערך השנה בסימן חיבורים בחברה הישראלית. הטקס, שייערך במתכונת מיוחדת, ללא קהל, יעלה על נס את הלכידות החברתית, יבטא את קרבת הרוח, את איחוד הלבבות ואת הערבות ההדדית בכל חלקי עמנו, וזאת, כמיטב המסורת ולתפארת מדינת ישראל.




תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר