קניון הדר (צילום: שי וליץ)
קניון הדר (צילום: שי וליץ)

הקניונים ממתינים לאור ירוק: גם בקניון הדר נערכים לפתוח ב"שגרת קורונה"

אחרי קניון מלחה - גם בקניון הדר ממתינים בקוצר רוח להחלטת הממשלה לפתיחה מלאה של המתחם; ובקניון רמות, שנחשב למרכז קניות פתוח, כ-40 אחוזים מהחנויות פועלות

פורסם בתאריך: 3.5.20 08:03

בקניון הדר שבאזור התעשייה תלפיות נערכים בכל הכוח לפתוח מחדש את מתחם הקניות ב"שגרת קורונה" – ההנהלה מחכה לאור ירוק מהממשלה, שצפויה לדון היום, ראשון, במתווה החזרה.

כפי שפורסם, המדינה הורתה לבעלי הקניונים והשווקים להפעיל אפליקציית מעקב אחרי הלקוחות, כתנאי לחזרה לפעילות. לצד זאת, כל עסקים יהיו חייבים לנהל רישום ממוחשב של הלקוחות, כמו למשל – אם ללקוח יש שיעול, חום או האם הוא בא במגע עם חולה מאומת. תהיה חובה על מדידת חום בכניסה ודיווח על אנשים שלא הורשו להיכנס בשל תוצאות מדידת חום. כפי שפורסם ב"כל העיר" בקניון מלחה גם החלו להיערך לקראת פתיחה אפשרית, לאחר חודש וחצי של השבתה מלאה שבה רק רשתות המזון פעלו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בשבוע האחרון נערכו בהנהלת קניון הדר לקראת פתיחה אפשרית, במסגרתה הוצבו בכניסה לקניון עמדות לחיטוי ידיים, כפפות ומסכות יחולקו אם יידרש. "אנו ערוכים לכל הנחיה", נמסר מהנהלת קניון הדר ל"כל העיר". "כמו כן, אנו נערכים למצבים בהם נאלץ לפעול למניעת התקהלות בכניסות לקניון ובתוכו, וכן לשמירה על מרחקים תקינים בין לקוח ולקוח בכניסות".

בקניון מתכוננים לתרחיש שבו גם אם הקניון ייפתח לא בהכרח הלקוחות יסתערו עליו. "אנו נפעל בקרוב גם בפעילויות שיווקיות רחבות, כמו: מבצעים והנחות לרגל השקות קולקציית קיץ 2020, בחנויות הקניון", נמסר מהנהלת הקניון, "קמפיין רחב עם מורן אטיאס – הפרזנטורית של הקניון ועוד".


קניון רמות בשגרת קורונה (צילומים: יח"צ קניון רמות)

(צילומים: יח"צ קניון רמות)


בצד השני של העיר, בקניון רמות, כבר פתחו את המתחם מאחר והמקום נחשב שמרכז קניות פתוח. בהנהלת המקום מספרים כי עד כה פועלים במתחם כ-40 אחוזים מהחנויות. "אנחנו לא מוגדרים כקניון אלא כמרכז פתוח, והאמת שעשינו הרבה יותר מהוראות של משרד הבריאות", מספר ל"כל העיר" נתי גמליאל מנהל השיווק בקניון רמות. "גם חיטאנו את כל המרחבים הציבוריים, והעמדנו צוותי ניקיון שמנקים כל שעתיים את כל האיזורים הרגישים כמו הדרגנועים והמעליות, בנוסף הצבנו עמדות חיטוי לידיים ברחבי הקניון, והכנו שילוט לחנויות בקניון עם כל ההוראות בצורה ברורה של לבישת מסכה ושמירה על מרחק של שני מטרים אחד מהשני".

"עד עכשיו נפתחו כ-40 אחוזים מהחנויות בקניון", מוסיף ומספר גמליאל. "רק ביום חמישי נפתחו הרשתות הגדולות, לאחר השביתה שהן עשו. אז מאז זה המבחן שלנו. עד כה היתה הקפדה ומודעות להנחיות מצד הלקוחות".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר