פגישת נציגי מועצת התלמידים בירושלים עם ראש העיר משה ליאון (צילום: דוברות עיריית ירושלים)
(צילום: דוברות עיריית ירושלים)

מועצת התלמידים לראש העיר ליאון: תסייע לנו בהפקת 'בירת הנוער'

בפגישה שנערכה אתמול, שני, הבטיח ראש העיר משה ליאון לנציגי התלמידים והתלמידות בירושלים: נדאג לפצות אתכם על תקופת הקורונה

פורסם בתאריך: 26.5.20 10:35

נציגי מועצות התלמידים והתלמידות בירושלים נפגשו אתמול, שני בערב, עם ראש העיר משה ליאון והעלו בפניו מספר בקשות, בראשן – סיוע בהפקת אירוע הקיץ 'בירת הנוער', שכולל הופעות ומסיבות. ליאון הבטיח לנציגות ולנציגים כי יעשה הכל כדי לקדם את התוכנית.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעירייה מספרים כי בתחילת הפגישה פרסו הנערות והנערים את מגוון הפעילויות במהלך משבר הקורונה, שכללו בין השאר הפעלת מערך הרשתות החברתיות של המועצה ופעולות ההתנדבות בקהילה. בהמשך העלו התלמידים והתלמידות מספר בקשות מראש העיר ובראשן, כאמור, סיוע בהוצאה לפועל של תוכנית 'בירת הנוער', שכוללת הקמת מתחם בילוי והופעות לבני נוער בעיר במהלך הקיץ. בנוסף בני ובנות הנוער ביקשו סיוע בהשקת כרטיס הטבות לנוער בעיר.

אחד הנציגים, התלמיד דניאל לוי, תלמיד כיתה י' בבית הספר 'קשת' – מצטיין בלימודיו, ולצד זה גם מתנדב במד"א וסטודנט בתוכנית היוקרתית של האוניברסיטה העברית למדעי החלל, אמר במהלך הפגישה כי תקופת הקורונה היתה מאתגרת לנוער הירושלמי. לוי הדגיש כי הקושי התבטא בעיקר בכל הקשור בלימוד מרחוק, במפגש עם החברים ובפעילות ספורטיבית מחוץ לבית. למרות זאת, הטכנולוגיה והאפליקציות אפשרו, לדבריו, לשמור על קשר בין החברים ולעבור את התקופה יחד.

"חווינו שנה לא קלה", תיארה יו"ר מועצת התלמידים שיראל כהן, והוסיפה: "רצינו גם להודות לראש העיר על כל מה שעשתה העירייה בתקופת הקורונה, על המשאיות של המוזיקה ועל השי למתנדבים".

ליאון הבטיח לבחון בכובד ראש את בקשותיהם ואמר: "אני גאה בכם על כל מה שעשיתם בתקופת הקורונה. אתם אולי צעירים, אבל הייתם הכי מבוגרים בהתנהגות שלכם, נתתם את כולכם תוך כדי שמירה על הנהלים. היה כיף לראות אתכם ואני מודה לכם. אני אעשה את כל המאמצים לסייע לכם בפרוייקט 'בירת הנוער' ובהטבות לנוער במסגרת כרטיס ירושלמי – ולו רק כדי לפצות אתכם".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר