הגימנסיה העברית (צילום: תמר הירדני)
הגימנסיה העברית (צילום: תמר הירדני)

התפרצות הקורונה בגימנסיה: אחת המורות נדבקה – בית הספר יישאר סגור אחרי שבועות

מספר חולי הקורונה בתיכון הגימנסיה העברית עומד כבר על 4 - 3 תלמידים ומורה. עיריית ירושלים החליטה כי בית הספר יישאר סגור לאחר שבועות לשבוע לפחות. בדיקות יערכו ללמעלה מ-160 תלמידים ואנשי צוות שנמצאים בבידוד

פורסם בתאריך: 27.5.20 19:29

עדכון אחרון: 27.5.20 21:49

***עדכון 21:40***

מספר חולי הקורונה המאומתים בתיכון הגימנסיה העברית ממשיך לטפס – לפני שעה קלה התברר כי גם אחת המורות בתיכון נמצאה חיובית לנגיף. בכך עלה מספר החולים ל-4 – שלושה תלמידים והמורה.

בעיריית ירושלים החליטו כי בית הספר יישאר סגור לאחר החזרה מחופשת חג השבועות, כאשר בשלב זה מדובר על תקופה של שבוע ימים. בזמן הזה תתקיים למידה מרחוק.

בשל ההתפרצות של הקורונה, נשלחו למעלה מ-130 תלמידים ו-30 אנשי צוות לבידוד. במהלך הימים הקרובים יבצעו עיריית ירושלים ומד"א בדיקות קורונה לכל המבודדים, והצפי הוא שמספר החולים מהתיכון ימשיך לעלות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 16"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


מוקדם יותר פורסם ב"כל העיר" כי החשש הפך לעובדה – התפרצות קורונה בתיכון הגימנסיה העברית בירושלים. מאז שעות הבוקר אובחנו שני תלמידים נוספים כנשאים של הנגיף, ובסף הכל עומד מספר החולים על שלושה.

בעקבות גילוי החולים החדשים, מנהל תיכון הגימנסיה דני ליבוביץ דורש לסגור את בית הספר עד להודעה חדשה. ל"כל העיר" נודע כי במינהל החינוך (מנח"י) בעיריית ירושלים תומכים בדרישתו של ליבוביץ וקוראים גם הם לסגור את התיכון אך לתקופה מוגבלת של כשבוע ימים.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", אתמול (שלישי), אובחן תלמיד מהתיכון כחולה בנגיף הקורונה. בעקבות כך, נשלחו כ-70 תלמידים ואנשי צוות לבידוד. המבודדים עברו במהלך היממה האחרונה בדיקות קורונה, ובהם התגלו שני חולים נוספים.

בשיחה עם "כל העיר" אומר ליבוביץ: "יש לנו התפרצות של קורונה בבית הספר, אנחנו מטפלים בזה ועומדים בקשר רציף ובשיתוף פעולה הדוק גם עם משרד החינוך וגם עם עיריית ירושלים ולשכת הבריאות המחוזית. עוד לא נפלה ההחלטה לגבי שבוע הבא, בינתיים כל מי שצריך להיות בבידוד על פי ההנחיות של משרד הבריאות גם מהצוות וגם מהתלמידים הוכנס לבידוד. אנחנו שוקלים את המשך הצעדים ומה הכי נכון כדי לקטוע את העניין הזה, ואחת מהאפשרויות זה לחזור ללמידה מקוונת עד שכולם יבדקו והכל נעשה בשיתוף הדוק עם כל הגורמים שהזכרתי".

ל"כל העיר" נודע כי התלמידים שאובחנו בקורונה לומדים בשכבות שונות בתיכון, מה שאומר שעשרות רבות של תלמידים ואנשי צוות נמצאים בשעה זאת בבידוד. בסך הכל, כך נודע ל"כל העיר", מדובר על כ-180 תלמידים ו-31 אנשי צוות שהתבקשו לשהות בבידוד עד לביצוע בדיקות קורונה.

עיריית ירושלים עורכת בשעה זאת תיאומים כדי לערוך ביממה הקרובה בדיקות לתלמידים ולאנשי הצוות.



בתחילת השבוע דווח על איש צוות בגן ילדים בסנהדריה שנדבק בקורונה – כפי שפורסם ב"כל העיר", בעקבות תוצאת בדיקת הקורונה החיובית 30 ילדים נכנסו לבידוד עד ליום ראשון הקרוב, 31.5. .

יש לציין כי בבתי החולים בירושלים עדיין מאושפזים 29 חולי קורונה ירושלמיים. במהלך התפרצות הקורונה מתוך 270 נפטרים מהמגפה – בירושלים נפטרו 61 איש. יחד עם זאת, לצד הירידה בנתוני התחלואה, החלו בבתי החולים שערי צדק והדסה לסגור אט-אט את מחלקות הקורונה.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ירושלמית מודאגת מאוד

    חזרו לשיגרה מוקדם מדי והנה גל שני.
    מעניין כמה אנשים התלמידים האלה הדביקו?

  2. מלי

    חזרו לשיגרה מטקדם מדי והנה גל שני.
    מעניין כמה אנשים התלמידים האלה הדביקו?
    יעלה למדינה יותר כסף לטפל בעוד חולים מאשר לשלם לחלת.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר