כיתה (צילום אילוסטרציה: אילן אסייג)
כיתה (צילום אילוסטרציה: אילן אסייג)

הורים בגוננים זועמים: שיבצו את ילדינו בבבתי ספר בשכונות אחרות בעיר

ההורים פנו לראש מנח"י אביב קינן בבקשה לפתוח כיתת א' נוספת בממ"ד גוננים: "הדבר מאוד כואב לנו, בעיקר בעצם העובדה שלוקחים ילדים בני שש ומפרידים אותם מהחברים שהם מכירים מהגן"

פורסם בתאריך: 11.6.20 18:20

הורים בשכונת גוננים זועמים על העירייה על כך שילדיהם שובצו לכיתות א' בבתי ספר בשכונות אחרות בעיר. מדובר ב-15 ילדים, שעתידים ללמוד בכיתה א' בשנת הלימודים הבאה תשפ"א – ההורים פנו לראש מינהל החינוך העירוני אביב קינן, ובפנייתם הם מציינים כי בשכונה פועלים שני בתי ספר – אחד בגוננים שנפתח לפני כשנה ואילו השני הוא 'פלא', שנפתח לפני כשלוש שנים.

לדברי ההורים, "שמותיהם של ילדינו לא עלו בגורל. אנחנו לא יודעים מה הפרמטרים וכיצד קיבלו ילדים אחרים מלבד העובדה שיש קדימות לילדים שאחים שלהם כבר בבית הספר – אנחנו לא נכנסו בפנים ונגזר על ילדינו ללכת לבתי ספר מחוץ לשכונה – לבד בלי חבריהם מהגן ומהקהילה – בתי ספר שחלקם לא תואמים את ההשקפה החינוכית שלנו ומנוגד לאורח החיים שלנו. הדבר מאוד כואב לנו, בעיקר בעצם העובדה שלוקחים ילדים בני שש ומפרידים אותם מהחברים שהם מכירים מהגן, מפרידים אותם מהקהילה שלהם, מהמשפחות ושולחים אותם לבית ספר שבעצם החברים שלהם לא יהיו מאותה שכונה בה הם מתגוררים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במכתב לקינן מדגישים ההורים כי וכותבים: "איך מינהל חינוך ירושלים בשם מטרה פדגוגית של קביעת רף מקסימלי של שלוש כיתות ו-90 תלמידים בגוננים סבור שניתן לנתק ילדים מחבריהם ומקהילתם. האם הפגיעה הפדגוגית באותם תלמידים שישלחו אל מחוץ לקהילתם ומחוץ לשכונה אינה עולה עשרות מונים על הפגיעה לכאורה בבתי הספר בשכונה? המצב הנוכחי יוצר מצב הזוי, בו משפחות רבות, משפחות ירושלמיות (שנמנות בין היתר לקהל המצביעים של כבוד ראש העיר) בחרו בשבועיים האחרונים לעזוב את העיר לטובת יישובי הסביבה (צור הדסה, גוש עציון, מודיעין וכו') מצב זה בו העיר ירושלים 'מפסידה' משפחות צעירות איכותיות הינו מצב בלתי נסבל".

"הפתרון שעל עיריית ירושלים לנקוט לדעתנו הוא פתיחתה של כיתה נוספת בממ"ד גוננים", מציעים ההורים, "ובפלא ולחילופין הגדלת כל אחת מהכיתות ב-4 תלמידים לשם שיבוץ כלל הילדים המתגוררים בשכונה בבית הספר השכונתי ולא בבית הספר האזורי".

ממינהל החינוך בעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "בימים אלו מקיים מנהל החינוך שיח עם ההורים והמינהל הקהילתי במטרה להעניק מענה שיהיה מקובל על ההורים. אנו מייחלים שהדברים יבואו על פתרונם בשבועות הקרובים".




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר