תמונה של מתנדבי מד"א על רקע התפשטות הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

סכנה לציבור: חולה מאומת לקורונה הסתובב באזור התחנה המרכזית

שוטרים, שביצעו אכיפה של הגבלות הקורונה באזור התחנה המרכזית ערכו בדיקה לאדם שהעלה את חשדם, במהלכה התברר כי מדובר בחולה מאומת לנגיף

פורסם בתאריך: 16.7.20 21:02

סכנה לציבור: הערב, חמישי, נתפס חולה קורונה מאומת מסתובב באזור התחנה המרכזית – השוטרים בודדו אותו וצוות מד"א הוזעק למקום.

השוטרים עצרו את האדם שהינו מאומת לקורונה במסגרת פעילות משטרתית לאכיפת הגבלות הקורונה. במשטרת ירושלים מציינים כי "לפני זמן קצר, במהלך פעילות השוטרים שאכפו את תקנות צו בריאות העם באזור התחנה המרכזית בירושלים, ערכו בדיקה לאדם שהעלה את חשדם, במהלכה התברר כי מדובר באדם שהנו חולה מאומת בנגיף הקורונה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במשטרה מתארים כי "השוטרים בודדו אותו, על מנת למנוע סכנה לבריאות הציבור ורשמו נגדו דוח בגין הפרת צו בריאות העם. צוות מד"א הוזעק למקום על מנת להעבירו בבטחה למקום בו עליו לשהות בהתאם להנחיות משרד הבריאות".

כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", מספר חולי הקורונה בירושלים ממשיך לעלות, אך מגמת הירידה בקצב ההכפלה השבועי נמשכת במתינות. מנתוני מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה עולה כי הבוקר, חמישי, 16.7, עומד קצב ההכפלה השבועי על 1.74, אתמול הקצב עמד על 1.77, שלשום – שלישי, קצב ההכפלה היה 1.84, ביום שני 1.88 וביום ראשון – 1.91. באשר למספר החולים – העלייה, כאמור, נמשכת. מאז אתמול, רביעי, אותרו 227 נשאים של נגיף הקורונה בירושלים. מהנתונים עולה כי הבוקר ישנם 3,410 חולים פעילים בירושלים, לעומת זאת אתמול נרשמו 3,183 חולים פעילים בעיר (לעומת 2,926 חולים פעילים שלשום, שלישי).



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר