ההפגנה הערב בבלפור (צילום: אמיל סלמן)
ההפגנה בבלפור (צילום: אמיל סלמן)

ההפגנות נגד נתניהו בירושלים – בצמתים ברחבי העיר ובמתחם בלפור

לאחר הסרת ההגבלות - מאות הפגינו ברחבי ירושלים בצמתים מרכזיים ומול מעון ראש הממשלה נגד נתניהו והשחיתות השלטונית; 9 נעצרו בתום המחאה

פורסם בתאריך: 17.10.20 19:02

עדכון אחרון: 17.10.20 23:50

מאות ירושלמים וירושלמיות הפגינו בצמתים מרכזיים בשכונות ברחבי ירושלים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ונגד השחיתות השלטונית. רבים קוראים לנתניהו להתפטר.

בין השאר מפגינים הגיעו לצמתים מרכזיים ברחוב דרך חברון – שכונות בקעה, תלפיות וארנונה. גם בשכונות גבעת משאה, עיר גנים, קרית היובל, גילה, המושבה הגרמנית, המושבה היוונית, ניות ועוד מפגינים נגד נתניהו.



הפגנה התקיימה גם מול מעון ראש הממשלה בבלפור – שיירות של רכבים הגיעה למתחם כיכר פריז, וזאת עם הסרת ההגבלות על ההפגנות.

בתום ההפגנה נעצרו/עוכבו 9 חשודים בגין חשד להפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטרים. חשוד נעצר לאחר אותר תרסיס גז  מדמיע על גופו.

משטרת ירושלים נערכה לקראת ההפגנה הערב בבלפור. "כוחות המשטרה פרוסים באזור כיכר פריז, רחוב עזה, בן מימון והרחובות הסמוכים על מנת לאפשר את חופש המחאה לכלל האזרחים, לשמור על בטחון הציבור, הסדר הציבורי ובריאות הציבור", נמסר ממשטרת ירושלים.

יש לציין כי המשטרה חסמה לתנועה הרחובות בן מימון, עזה, כיכר פריז, אגרון, קינג ג'ורג' וקרן היסוד. כמו כן צפויים להיחסם רחובות סמוכים נוספים המובילים לרחובות אלו.

במשטרה מדגישים כי "באשר לכל פעילות של הקמת רעש על פי החלטת בג״צ (5078-20) החל מהשעה 21:30 תיאסר הרעשה באמצעות צופרי אוויר, תופים, כלי הקשה ואמצעי הרעשה אחרים. הפעלת אמצעי הגברה (מגפון או רמקול) תתאפשר עד לשעה 23:00 לטובת השמעת נאומים בלבד, ללא ליווי מוזיקאלי או השמעת ג'ינגלים, רעשים מכל סוג, שירים או כל דבר אחר שאינו דיבור במילים של משמיע נאום. הכל בעוצמה סבירה ובהתאם להנחיות המשטרה בשטח. לאחר השעה 23:00 ייאסר השימוש גם באמצעי ההגברה. המשטרה שבה ומדגישה, כי היא פועלת לאפשר קיומן של מחאות לכלל המפגינים, אך יחד עם זאת לא תאפשר כל הפרה של הסדר הציבורי, ותפעל בנחישות נגד כל ניסיון להפר את הסדר הציבורי או לפגוע בקיומן התקין".

עוד נמסר מהמשטרה: "משטרת ישראל קוראת לכלל המשתתפים במחאות להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לעטות מסיכות כנדרש ולשמור על ריחוק חברתי, למען שמירה על בריאות כלל הציבור וכוחות המשטרה".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ויוי

    על איזה שחיתות מדובר??על זה שביבי השיג שלום שלום עם הסעודים..על מה אתם בדיוק עושים הפגנות???לי נראה שמישהו בממשלה עושה את זה משלמים למפגינים כסף ואפילו הם בעצמם לא יודעים על מה מדובר…זה שחיתות שרוצים סתם להפיל את ביבי..וכי יש מישהו אחר שיכול לעשות מה שביבי עשה.לא נראה לי..חומר למחשבה..

  2. שכן מהשכונה

    כול המפגנים בשכונות צרכים להעצר לאלתר על הפרעות רעש במקום ציבורי ולקבל קנסות הם לא מעל החוק.לחרדים היה אסור להשמיע מוזיקה בחג הסוכות בשעות אלו נכון? השכנים היפי נפש האנרכיסטים שונאי המדינה היזמינו משטרה?אז אפו המשטרה הערב שבשכונת קרית יובל אי אפשר לישון והרעש חודר לבתים ילדים מבוהלים ותינוקות מפוחדים מתקשרים למשטרה אן קול ואן עונה…עוד משהו חלילה יקח את החוק לידים והכול היהייה מאוחר…לפחות כיבדו אותכם בחג כבדו אותנו עכשיו בלילה..ביבי ימשיך להנהיג את המדינה שופ הפגנה לא תעצור את מה שניכתב מהשמיים

  3. אזרח בוחר ובעל זכויות

    ביבי פשוט תתעלם מהפגנות האנרכים כפי שהפרקליטות המושחתת מתעלמת מאי אמון הציבור
    בכלל כל הממשלה סרוחה חוטאת מתהוללת פושעת בזמן שכופה על האזרחים התנהלות הזויה אחרת
    אגב לא לשלם דוחות עד שכל השרים שהפרו את החוקים האיומים שכפו על הציבור ישלמו בעצמם גם 5000שח וגם כתב אישום,די לאכיפה בררנית ומזיקה לציבור

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר