ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

החשדות נגד צעיר מירושלים: תקף את חברתו לשעבר ואיים לפרסם תמונות עירום שלה

בן 22, תושב העיר, נעצר על ידי המשטרה בסוף השבוע בחשד שתקף את בת זוגו לשעבר ואיים כי יפיץ תמונות אינטימיות שלה, שהיו ברשותו

פורסם בתאריך: 29.11.20 15:34

צעיר בן 22 מירושלים נעצר ביום שישי האחרון בחשד כי תקף את בת זוגו לשעבר, גרם לה חבלות וכלא אותה בחדר. כמו כן, המשטרה חושדת כי הצעיר איים שיפיץ תמונות עירום שלה שהיו לו בטלפון שלו.

במהלך הדיון בבקשה להארכת מעצרו בבית משפט השלום בירושלים אמר נציג המשטרה רס"ב גלעד כהן כי "הוגשה תלונה על ידי בת הזוג לשעבר של החשוד, שבמהלך התקופה שהיו בני זוג הוא צילם אותה בעת שהיתה בעירום ואף איים לפרסם את התמונות שלה, במקרה והיא תרצה להפרד ממנו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עוד ציינה המתלוננת, לדברי נציג המשטרה כי "היה מקרה שהוא העלה תמונת עירום שלה ומחק תוך שנייה". וכן, שהיו "מספר אירועים שהחשוד תקף אותה וגרם לה לחבלות , במהלך הקשר הוא איים מספר פעמים עליה כי היא סירבה לענות, היא אומרת שהוא שבר לה את הטלפון".

סנגורו של החשוד, עו"ד גדי טל ציין בדיון הארכת מעצרו כי "לפנינו מקרה קלאסי שמדגים את היד הקלה של המשטרה על הדק המעצרים", טען טל והוסיף בין השאר כי "המשיב, בחור צעיר בן 22, נורמטיבי, ללא עבר פלילי, עובד בעסק של אביו". סנגורו הציע לשופטת להסתפק בהרחקה מהמתלוננת בלבד.

בתום הדיון, החליטה שופטת בית משפט השלום שרית זוכוביצקי-אורי להסתפק בהארכת מעצר ליומיים בלבד, חרף בקשת המשטרה לשישה ימי מעצר. בהחלטתה מציינת השופטת "החשוד חשוד בעבירות של סחיטה באיומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש לבן זוג, פגיעה בפרטיות, כליאת שווא".

"יחד עם זאת", מציינת השופטת, "בהתחשב בכך שהמשיב נעדר עבר פלילי ובשים לב לאופי החקירה, ובתקווה לשיתוף פעולה של כל הצדדים, לא מצאתי מקום להיעתר למלוא הימים".

סנגורו הגיש ערעור על הארכת מעצרו בבית המשפט המחוזי בירושלים, שהתקבל והחשוד שוחרר בתנאים.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. ישראלי

    מי אמר שכל דברי הבת זוג אמיתיים, לצערינו היום תלונות שווא הם דבר שבשגרה, זה כלי משחית אותו יצרה הפרקליטות, אשה שתלוננה תלונת שווא נגד בן זוגה בעבור מזונות, בעבור הרחקת ילדיו, בעבור בצע כסף, בעבור הכפשתו, בעבור הרס הקרירה שלו ועוד ועוד מה הן מקבלות?! כלום !!! אין ענישה על תלונות שווא, אין שום בעיה היום לאשה להתלונן ולהכניס אדם לכלא ללא שום אמת או צדק בדבריה, והכל על סמך עדות שלה בלבד וללא שום הוכחה – דבר ראשון לוקחים אדם ללא עבר פלילי הופכים אותו לעבריין עם אזיקים בידיים וברגליים, מובל האחרון הפושעים למעצר קשה, ללא תנאים בסיסיים, ואז מתפלאים מדוע ישנה אלימות, אדם כזה הפכתם לאלים – גם אם לא היה כזה!!

  2. דעת

    תדעו שהמשטרה מוסיפה ומעוותת דברים שאפילו המתלוננת לא אמרה בכלל
    המשטרה שקרנית אלימה ומסוכנת בעצמה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר