לימודים מהבית באמצעות זום בשל משבר הקורונה (צילום: אייל טואג)
לימודים מהבית באמצעות זום בשל משבר הקורונה (צילום: אייל טואג)

21 שכונות אדומות בירושלים: קבינט הקורונה ידון בהחזרת תלמידי ה'-י"ב ללימודי הזום

על רקע נתוני התחלואה בירושלים, שמוגדרת כתומה לפי מודל הרמזור - קבינט הקורונה צפוי להכריע מחר, רביעי, האם להחזיר את תלמידי ה'-י"ב ללימודים מרחוק אחרי חופשת החנוכה

פורסם בתאריך: 15.12.20 12:28

האם תלמידי כיתות ה'-י"ב בירושלים יחזרו ללמוד מרחוק, באמצעות זום, אחרי חופשת חנוכה? בעקבות נתוני התחלואה הגבוהים יחסית בירושלים, קבינט הקורונה ידון מחר, רביעי, ויחליט על הגבלות במערכת החינוך. לפי ההערכות, תלמידי כיתות א'-ד' ימשיכו ללמוד בבתי הספר, ואילו שאר התלמידים והתלמידות יחזרו ללמוד במתכונת של למידה מרחוק לאחר חופשת החנוכה, לפחות במשך שבוע.

ירושלים מוגדרת כתומה, וזאת לפי מודל הרמזור של משרד הבריאות. כמו כן, 21 שכונות בירושלים מוגדרות אדומות, והן – נוה יעקב, עיסאוויה, רמות, שועפאט, כפר עקב, בית חנינא, גילה, פסגת זאב, הר חומה, בית צפאפא, בית וגן, ראס אל עמוד, רוממה, ואדי ג'וז, שייח ג'ראח, הר נוף, צור באהר, ג'בל מוכבר, סנהדריה, רמת אשכול ומ.פ שועפאט.

תחלואת הקורונה בירושלים עומדת, נכון להיום, שלישי, על 3,155 חולים פעילים. ביממה אותרו 454 חולים חדשים, 147 החלימו. חלוקת החולים – 176 במזרח העיר, 143 בחרדי, 114 בכללי ו-21 לא משויך.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


העלייה בתחלואה משתקפת גם במחלקות הקורונה בבתי החולים בירושלים. בהדסה מאושפזים הבוקר 68 חולים, מתוכם 36 במצב קשה וקריטי – 5 מהם מונשמים; בשערי צדק מאושפזים הבוקר 44 מטופלים. 34 במצב קשה מתוכם 12 במצב קריטי; ובהרצוג מאושפזים הבוקר 78 חולים, מהם: 42 במצב קשה, 44 במצב בינוני, 2 במצב קל.


הבוקר, המתחם לבדיקות קורונה בטדי (צילום: דוברות עיריית ירושלים)

המתחם לבדיקות קורונה בטדי (צילום: דוברות עיריית ירושלים)


ירושלים לא לבד. ערים נוספות ברחבי הארץ צבען הפך לכתום במודל הרמזור, ביניהן – מודיעין עילית, נוף הגליל, צפת, קרית מוצקין, קרית מלאכי, רעננה, אשקלון, כפר סבא, עפולה, קרית שמונה, דימונה, אור יהודה, מעלות תרשיחא, קרית גת, נצרת, קריית ים ואום אל פחם. 

בתוך כך, קבינט הקורונה החליט כי ביום שמספר הנדבקים היומי יגיע ל-2,500, יחל שלב "ריסון מהודק", לפיו כל התלמידים והתלמידות ביישובים האדומים והכתומים בארץ יישארו בבית למשך שבוע, ויוטלו הגבלות מסוימות גם על המסחר. אתמול, שני, נרשמו 2,279 מאומתים לנגיף, כך שנראה כי שלב ה"ריסון המהודק", קרוב מתמיד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטאספ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דתי שפוי

    העיקר שלא עשו סגר בחנוכה כדי לא להרגיז החרדים
    עוד מעט בחירות , וכל קול שווה לנתניהו

  2. אני

    ישנן המון כאלו מנוקדים שכבר חלו וקיבלו חיסון טבעי,והרבה ילדים ונשים בהריון.השאלה היא מה קורה עם כל השאר והאם הם מרשים להם לקבל חיסון,או שהם נחשבים לבוגדים.
    עוד עניין,שלא יודעים אם החיסון רק מגן על המחסן ואינו מעביר בעצמו את הנגיף.כלומר זה אשר קיבל חיסון יכול עדיין להעביר נגיפים.מהנשלא קורה עם אלו שכבר חלו.

  3. מספיק להפריד את החינוך המיוחד בתקופת הקורונה!!!!

    למה לא מדברים על החינוך המיוחד שהתחלואה שם גבוהה? אנחנו מחוסנים? רב גדול של התלמידים יכול להישאר בבית בתקופה הזו. ההורים לא רוצים אותם בבית!!!!! ואנחנו הצוות יוצא ונכנס לבידודים בלי הפסקה. ללא מיגון וחיטוי , חשופים! שלחו אותנו לקרב ללא נשק. שמישהו סוף סוף יבדוק מה באמת קורה אצלינו. כל יום מגיעים בפחד. מספיק להפריד אותנו מחינוך רגיל!

  4. הלל הזקן

    אין אכיפה כלל. ברשת רמי לוי עובדים ולקוחות ללא מסיכות. משפחות שקרובי משפחתם נפטרו מקורונה במגזר היהודי !!! ולא חרדים !!!! פותחים סוכות אבלים אליהן מגיעים מאות רבות של אנשים מבלי שנמסרה חהם האמת שהנפטר מת מקורונה. מעקב אחר התנהלות משפחות באבל קשה שגורמות להפצת נגיף הקורונה אינו כה מסובך. חבל שהרשויות לא אוכפות את הוראות המדינה ומשרד הבריאות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר