המוקד העירוני 106 (צילום: עוז אביטל - אייקון הפקות)
המוקד העירוני 106 (צילום: עוז אביטל - אייקון הפקות)

עיריית ירושלים: כ-6,000 בקשות לסלי מזון עבור חולי קורונה בימי הסגר השלישי

התחלואה הגבוהה בירושלים בסגר השלישי של הקורונה התבטאה גם בזינוק של כ-40 אחוזים בכמות פניות התושבים לעירייה; המוקד העירוני יצר קשר במהלך חודש ינואר עם כ-18 אלף בתי אב, בתוכם למעלה מ-42 אלף חולים. כל הנתונים

פורסם בתאריך: 9.2.21 16:03

התחלואה הגבוהה בירושלים התבטאה גם בזינוק בכמות הפניות של התושבים לעיריית ירושלים – שכלל מענה בעיקר של מערך הרווחה והתברואה. בעיריית ירושלים מציינים כי במהלך ימי הסגר השלישי נרשמה עלייה חדה של כ-40 אחוזים בפניות התושבים למוקד 106. במהלך חודש ינואר 2021 נרשמו 80,883 פניות, כ-3000 פניות מדי יום, בימים שבין ראשון לחמישי בשבוע.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה עוד מציינים כי במהלך חודש ינואר 2021 התקבלו כ-6,000 בקשות לסלי מזון עבור חולי קורונה, כ-3,000 בקשות לפינוי אשפה מבתיהם של חולי קורונה וכ-300 בקשות סיוע בתחום הרווחה האישית. עיקר הפניות עסקו בשירותים עירוניים, ברישום למוסדות חינוך, לצד שאלות בנושאי קורונה וחיסונים. לציין כי 74 אחוזים מהשיחות למוקד נענו תוך 30 שניות בלבד, כשזמן שיחה ממוצע עמד על כ-2:17 דקות ואחוז המענה עומד על כ-96 אחוזים. בעירייה מדגישים כי כל הפניות טופלו.

כמו כן, המערך הטיפולי בחולי הקורונה בכלל השכונות בעיר יצר במהלך הסגר קשר אישי עם כ-18 אלף בתי אב, בתוכם למעלה מ-42 אלף חולים. אנשי המערך שאלו לשלומם, בדקו את צרכיהם ונתנו למי שנדרש מענה רגשי. "במסגרת זו חולקו כ-7,600 סלי מזון וכ-2,000 שוברים למשחקים לבתי אב חולים נזקקים", מוסרים בעיריית ירושלים. "בנוסף, ניתנו מענים לכ-5,300 אמהות ואבות הנמצאים בסגר ובידוד באמצעות פרויקט פגישות ייעוץ וליווי הורי, קו הרצאות טלפוני בנושאי הורות המותאם לאמהות חרדיות כמו גם סיוע רגשי לאמהות בדיכאון אחרי לידה ופרויקט ייעוץ פרטני ליולדות טריות במזרח העיר".

"כחלק מהמאמץ לטפל בכלל הפניות המגיעות למוקד העירוני 106, בוצע ריענון נהלים לצוותי המוקדנים, כוח האדם במוקד תוגבר, זאת לצד המשך העסקתם של מוקדנים שנקלעו לבידוד והמשיכו לעבוד מהבית. כמו כן, הוטמעו טכנולוגיות מתקדמות למתן מענים דיגיטליים לפניות נפוצות של תושבים, דבר אשר מייעל את השירות לכלל הפונים", מסבירים בעירייה.

ראש העיר משה ליאון: "עיריית ירושלים חרטה על דגלה להוביל בשירות ופעילות המוקד העירוני 106 מוכיחה שאצלנו בבירה זו לא רק סיסמה. על רקע העלייה בכמות הפניות, מדדי השירות מראים על הספקים חסרי תקדים. נמשיך לפעול על מנת להעניק את השירות הטוב ביותר לתושבי ירושלים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושבת ירושלים

    עדיין ממתינה התקשרתי כשהיינו חולים לעירייה מספר פעמים והבטיחו שיביאו סל מזון או שובר לרכישת משחק לילדים ע"ס 120 ש" ח ולא הביאו כלום לא התקשרו לשאול כלום ולא עזרו בשום דבר כל פעם שהתקשרתי לבדוק מה קורה עם הפנייה אמרו שירשמו שוב פנייה לתזכורת כי זה באמת מוגזם הזמן שעבר ועד היום ב"ה אנחנו כבר אחרי המחלה ועדיין לא קיבלנו שום דבר ואפילו לא איזו עזרה היינו סגורים בבית הרמטית חודש וחצי בגלל שגם הילדים נידבקו והיינו צריכים לדאוג להעסיק אותם עם מה שיש בבית של 2 חדרים עשינו משלוח רק למוצרי מזון בסיסיים ממש בדיחה כל ההתפארות של העזרה כשכלום בעצם לא ניתן

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר