כיתה ריקה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

עקב הירידה בתחלואה: בתי הספר ייפתחו חלקית בעוד 9 שכונות בירושלים

עיריית ירושלים הודיעה לפני זמן קצר כי מחר, רביעי, ייפתחו כיתות גן עד ו' וי"א-י"ב בתשע שכונות נוספות בעיר; ההורים עדיין נאבקים למען פתיחת בתי הספר גם לתלמידי ז'-י' -

פורסם בתאריך: 23.2.21 14:53

בעקבות הירידה הדרמטית בתחלואה בירושלים – שכונות רבות בעיר שינו את צבען, וכבר החל ממחר, רביעי, יתווספו 9 שכונות נוספות, שבהן התלמידים והתלמידות יהיו מורשים לחזור ללמוד בתוך בתי הספר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בעירייה מציינים כי "בהמשך לדיאלוג בין העירייה למשרד הבריאות, יבצע המשרד כבר היום חיתוך רמזור שיאפשר לכל תלמידי השכונות הירוקות הצהובות והכתומות הגבוליות לחזור אל ספסל הלימודים".

להלן רשימת השכונות הנוספות בירושלים, שייפתחו מחר לכיתות גן-ו' וכיתות י"א-י"ב:

בוכרים
גאולה
מקור ברוך
מאה שערים
הר נוף
נוה יעקב
רמות
רמת שלמה
הגבעה הצרפתית

ראש העיר משה ליאון מוסר כי "אני מודה לשר הבריאות יולי אדלשטיין ולפרויקטור הקורונה, נחמן אש, על ההקשבה, ההבנה והאכפתיות כלפי התלמידים. בתקופה האחרונה אנו עובדים יחד על מנת למצוא את הדרך הנכונה להחזרת החינוך ואני שמח מאוד שבדיוק עכשיו, בפורים, הצלחנו להחזיר את מרבית תלמידי ירושלים לספסל הלימודים. אני קורא לכולם צאו להתחסן, השגרה של כולנו תלויה בזה".

בתוך כך, הנהגת ההורים בירושלים עדיין נאבקת למען חזרתם של תלמידי ז'-י' לבתי הספר. היום, שלישי, בשעה 16:00, מתוכננת מחאה גדולה ברחבת עיריית ירושלים. "ילדים בכיתות ז'-י' אינם אורזים תיק", מציינים בארגון הורים למערכת החינוך בירושלים, "בעלי חנויות בקניונים כן אורזים; הילדים לפני הכל", כך מדגישים בהנהגת ההורים, "חייבים להחזיר את כיתות ז'-י'".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תלמיד כועס

    תנו לילדים שלנו עזרה בהערכה חלופית. לדרוש מכל מורה לתת שעה הדרכה לילד על כל עבודה, במקום לחזור ללימודים. אין להם סיכוי לעבור את הבגרויות ככה. 30 אחוז מהציון על העבודות. ומתי יעשו אותן?

  2. חרדים בע"מ

    למה רק בשכונות החרדיות מקבלים מחשב נייד ופלאפונים כשרים מהעירייה? למה בתי ספר ממלכתיים דתיים וישיבות תיכוניות ואולפנות לא מקבלים כיתת מחשבים?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר