אפרת ואיציק חורי עם צוות מחלקת 'אפס הפרדה' בהדסה עין כרם, רגע לפני השחרור (צילום: דוברת הדסה)
אפרת ואיציק חורי עם צוות מחלקת 'אפס הפרדה' בהדסה עין כרם, רגע לפני השחרור (צילום: דוברת הדסה)

מרגש – אחרי 21 שנים של ציפייה: הזוג מבית שמש חובק תינוקת

אפרת ואיציק חורי מבית שמש, שהתחתנו לפני 21 שנה, ניסו במהלך השנים להביא ילדים לעולם - השבוע הגיחה לעולם בתם הבכורה: "שמחה עצומה"

פורסם בתאריך: 26.3.21 07:53

בחדר הלידה בהדסה עין כרם לא נשארה עין יבשה השבוע כשרבקה חורי, בתם הבכורה של אפרת ואיציק חורי, הגיחה לעולם – 21 שנה הם חיכו לה.

איציק ואפרת חורי מבית שמש התחתנו לפני 21 שנים, ומאז, בלאורך השנים הם ניסו להביא ילדים לעולם: "עברנו המון טיפולים", מספר איציק, "ניסינו את כל הטיפולים האפשריים שוב ושוב והקושי היה רב".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בני הזוג מספרים כי לפני כשנה הם קיבלו ברכה מהרב קנייבסקי, ובמקביל ם המשיכו בטיפולי הפוריות. לדבריהם, מעולם הם לא איבדו אמונה. "לאחר תקופה קצרה מהברכה התבשרנו על ההיריון", ממשיך ומספר איציק, "השמחה היתה עצומה, ו-9 חודשים מאוחר יותר אשתי ילדה את בתנו הבכורה, רבקה, בבית החולים הדסה עין כרם. הלידה עצמה לא היתה פשוטה, הגענו לבית החולים ביום שישי אחרי ירידת מים, אבל נשארנו לחכות בהשגחה במחלה, כי עוד לא היתה פתיחה. הצוות הנהדר כאן ניטר ובדק את אפרת כל הזמן, כולם הבינו כמה ההריון הזה מיוחד. לאחר פעמיים שהיתה ירידת דופק לעובר הרופא החליט לבצע ניתוח, ולא לקחת סיכון מיותר".

במחלקת יולדות "אפס הפרדה" בהדסה עין כרם מתאוששת אפרת חורי, והתינוקת צמודה לאמה במשך כל שעות היום ושוהה עמה בחדרה. "אני מודה לצוות של הדסה שהיה פשוט נפלא, ממש אדיר", אומר איציק בהתרגשות, "האחיות של אפרת המליצו כולן פה אחד על הדסה, והן צדקו. מעולם לא ראינו כזו הכלה ומעטפת חמה ומרגשת, תמיכה בכל רגע ורגע".

"הם יצאו מגדרם בשביל לתת לנו את החוויה הטובה ביותר והיו מאוד רגישים לסיטואציה, ובמיוחד תמי גולדברג, אחת המיילדות שלנו, שהיתה באמת מלאך – היא הייתה כל כך רגועה, נינוחה ושלווה, ועבדה בשותפות מלאה עם אשתי, ובחדר הלידה היתה באווירה מיוחדת", מתאר איציק. "אנחנו אסירי תודה לצוות בית החולים הדסה עין כרם – גם לצוות בחדר הלידה וגם במחלקות, שבאמת עשו הכל על הצד הטוב ביותר. אנחנו מתרגשים ונפעמים".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת5"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר