השוק הסגור במחנה יהודה (צילום: פרטי)
השוק הסגור במחנה יהודה (למצולמים אין קשר לנכתב בידיעה) (צילום: פרטי)

שוק מחנה יהודה – צעיר נעצר בחשד לאונס; המשטרה: "היא זעקה: 'לא, לא'"

בן 19 נעצר בחשד כי אנס צעירה בתא שירותים בשוק מחנה יהודה, לאחר בילוי משותף באחד הברים בשוק. עוברי אורח שמעו את צעקותיה וחילצו אותה; המשטרה: "הוא ניצל את העובדה שהיא שיכורה"

פורסם בתאריך: 18.4.21 13:29

חשד לאונס במתחם הבילויים בשוק מחנה יהודה: צעיר כבן 19 מירושלים נעצר בלילה שבין חמישי לשישי, בחשד כי אנס את ידידתו בתא שירותים. הצעיר נעצר בחשד לעבירה של בעילה שלא בהסכמה, מעצרו הוארך הבוקר, ראשון, עד ליום שלישי, 20.4.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


נציג המשטרה רס"מ ניר בן חיים תיאר בפתח הדיון להארכת מעצרו של החשוד כי "לפי החשד, החשוד בילה בשוק באחד הברים עם ידידה שלו, השניים שתו לשוכרה. בשלב כלשהו החשוד ניגש אליה לתא השירותים וקיים איתה יחסי מין בצורה של אונס בכך שניצל את העובדה שהיא שיכורה כלוט".

נציג המשטרה המשיך ותיאר כי "עוברי אורח שעברו שמעו את זעקות הבחורה, שהיא אומרת 'לא, לא, לא', פרצו לתא השירותים, הבחינו בבחורה שהיא במצב פיזי מזעזע, הזמינו אנשי מד"א ושוטרים. כאשר השוטרים הגיעו למקום, החשוד ניסה לשבש את ביצוע התחקור שלהם בשטח, לאחר שהודיעו לו שהוא עצור הוא התחיל להשתולל והתנגד למעצר".

סנגורו של החשוד, עו"ד גבי טרינישווילי, טען במהלך הדיון כי החשוד "טוען לאורך כל הדרך שהיא זאת שיזמה את כל האירוע הזה, ובאמצע קיום היחסים היא אמרה לו שהיא רוצה להפסיק כי היא לא מרגישה טוב והוא הפסיק".

עוד אמר עו"ד טרינישווילי בדיון: "אנחנו לא מדברים על מישהו שלא מכיר אלא חוטף את הקורבן וגורר אותה בכוח לשירותים ומבצע בה את זממו – אנו מדברים על אדם שכנראה או שלא כנראה, פירש בצורה לא נכונה את הסימנים שלה, ברגע שהוא הבין שהיא לא רוצה לקיים איתו יחסים הוא הפסיק".

ממשטרת ירושלים נמסר כי "משטרת ישראל חוקרת חשד לעבירות מין בסוף השבוע בעקבותיה נעצר חשוד (19). מעצרו הוארך וחקירת המקרה נמשכת. במהלך סוף השבוע התקבל דיווח בו נמסר למשטרה אודות חשד לעבירות מין במרכז העיר ירושלים. שוטרים שהגיעו למקום איתרו את החשוד (19) במעשה שהתנגד למעצרו והוא הועבר לחקירה ובמקביל לכך אספו חוקרי המשטרה עדויות בזירה".

בתום הדיון, הורתה שופטת בית משפט השלום בירושלים, שרית זוכוביצקי-אורי על הארכת מעצרו ביומיים, וכאמור, מעצרו הוארך עד ליום שלישי הקרוב.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רענן

    אם יהודים וערבים לא יכולים לחיות אחד עם השני, אז הפיתרון הוא חלוקת העיר עם גדר גבוהה בין שני האזורים.

  2. סניגור

    החשוד שוחרר לאחר חקירה ועימות בהם לא נמצאו כל ראיות לביצוע העבירה אלא להיפך.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר