נת"צ כביש בגין (צילום: באדיבות חברת מוריה)
נת"צ כביש בגין (צילום: באדיבות חברת מוריה)

הדרישה של נהגי המוניות בירושלים: תאפשרו לנו לנסוע בנת"צים החדשים

נהגי מוניות פנו באחרונה לראש העיר משה ליאון בדרישה שיאפשרו להם לנסוע בנתיבי התחבורה הציבורית החדשים בעיר; העירייה: "נמצאים בדיאלוג עם משרד התחבורה לביצוע פיילוט נסיעת מוניות בנת"צ בגין"

פורסם בתאריך: 27.4.21 09:48

נהגי מוניות בירושלים דורשים כי יאפשרו להם לנסוע בנתיבי התחבורה הציבורית החדשים בעיר, בהם בכביש בגין ובציר סיירת דוכיפת בפסגת זאב. במכתב ששלח מנהל תחנת המוניות רמות אלון ירושלים, מוותיקי הענף, יחזקאל שאול, לראש העיר משה ליאון, הוא מציין בין השאר כי "אי נסיעת מוניות בנתיבי תחבורה ציבורית מייקרת את מחיר הנסיעה וגוזלת זמן יקר לציבור הנוסעים ונהגי המוניות", מבהיר שאול במכתב, וקורא: "לפעול מידית לתיקון עוולה זאת ולאפשר למוניות נסיעה בנתיב הנ"ל".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בשיחה עם "כל העיר", טוען שאול כי "לעיריית ירושלים יותר נוח לתת עדיפות לאוטובוסים, למה? כי לאגד יש כוח בעירייה, ובעירייה מצפצפים על ענף המוניות חסר הייצוג ומכניסים אותו לדרג שני. ברוב המקרים המסלולים ריקים ואין אוטובוסים, אבל המוניות תקועות בפקקים בצד".

"לא קיבלנו עד כה אף תשובה. ההחלטה צריכה להיות לטובת הציבור. אנחנו משרתי ציבור, שרוצים שהנסיעה תהיה יותר זולה", הוא מדגיש.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "נסיעת מוניות בנת"צים מותרת תוך התחשבות במאפיינים הייחודיים לכל נת"צ וקיבולת האוטובוסים בו. בחלק מהנת"צים, כמו זה שבדרך חברון, מותרת הנסיעה רק לקווי שירות בשל הפעלת רמזורי העדפה מיוחדים. בנת"צים אחרים, כמו בגין או בשדרות דוכיפת, אסורה נסיעה בהתאם לתוכניות בתיאום עם משרד התחבורה. בימים אלו נמצאת העירייה בדיאלוג עם משרד התחבורה לביצוע פיילוט נסיעת מוניות בנת"צ בגין, והנושא ייבחן בהתאם לתוצאות".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת7"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. משה

    ממתי נהגי מוניות ממהרים תמיד הם נוסעים לאט לחסוך 2 שח בדלק ולעלות את המונה ב2 שח ופשוט למה יש העדפה לאוטובוסים כי יש שם 50 נוסעים ולא מונית עם נוסע אחד לא קשור לייצוג

  2. אבנר

    אדוני המגיב. אתה סתם מבלבל את המוח ומדבר שטויות. מר חזי שאול צודק במאה אחוז. זה בעיקר לטובת הנוסעים. שכל הנתיב הציבורי בסכין פתוח. ומונית זה רכב ציבורי לכל דבר. לא רק בחובות אלא גם בזכויות מעטות.

  3. המוכיח בשער

    באוטובוס עירוני בממוצע 40 נוסעים. במונית בממוצע 2 נוסעים. לכן אין לתת עדיפות למכוניות בשום מקרה. רוב נהגי המוניות רק מחפשים , איך לסדר את הנוסע. 90% מנהגי המוניות מוציאים שם רע לכל שאר נהגי המוניות.
    ולכן , יש לתת עדיפות אך ורק לאוטובוסים

  4. תמיד מעכבים את התנועה. עוצרים באמצע הכביש

    להעיף את נהגי המוניות מכל הנתצים בזריזות. צופרים בכל פינה

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לחזי מנהל תחנת רמת אלון . האיש תמיד דאג לטובת הנוסעים אפילו על חשבון נהג המונית . במקרה הזה הוא צודק באמת האחוזים .למה משטרה ,אמבולנסים ואחרים נוסעים בנת"ץ .אוטובוסים לא מעניין אותם כלום הם חושבים שהכביש של אבא שלהם וגם הרבה פעמים אפילו לא נכנסים לתחנה ועומדים באמצע הכביש . ו

  6. י.צ

    רכב ציבורי הינו גם מונית וגם אוטובוס זעיר (מיניבוס)
    אי אפשר להתייחס למוניות כאל רכב פרטי
    זה רכב ציבורי לכל דבר ועניין

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר