מצעד הגאווה ירושלים 2016 (צילום: אורן בן־חקון)
מצעד הגאווה ירושלים (צילום: אורן בן־חקון)

ירושלים:תושב העיר נעצר הלילה לאחר שאיים לפגוע בצועדים במצעד הגאווה

תושב ירושלים, בן 33 חשוד כי במהלך התפרעות צעק ואיים כי בכוונתו לרצוח משתתפים במצעד הגאווה שיתקיים מחר בירושלים, במהלך הדיון להארכת מעצרו טען החשוד כי "המשטרה חפצה לתפוס אותי כקרבן למען יראו ויראו, ישי שליסל הבא". מעצרו הוארך ב-5 ימים

פורסם בתאריך: 2.6.21 13:58

משטרת ירושלים עצרה במהלך הלילה תושב ירושלים, בן 33, בחשד כי במהלך אירוע בו התפרע והשליך כסאות על שכניו, איים ואמר כי בכוונתו לרצוח אנשים במהלך מצעד הגאווה שיתקיים מחר, חמישי.  מעצרו הוארך ב-5 ימים.

בפתח הדיון בבית משפט השלום בירושלים בבקשת המשטרה להארכת מעצרו של החשוד, אמר נציג המשטרה, רס"ב אבי שבתאי כי "הלילה במסוך לשעה אחר חצות, התקבל דיווח במשטרה על אדם שמשתולל, משליך כסאות, מאיים על תושבים, ונשמע מאיים כי ירצח אנשים במהלך מצעד הגאווה. כאשר באה ניידת ושוטרים הגיעו למקום, הוא צעק, 'מחר מצעד הגאווה, אני ארצח אותם', והוסיף לקהל הסקרנים, 'זה כואב לכם, נכון?'".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


עוד אמר נציג המשטרה במהלך הדיון ואמר כי "בחקירתו מסר החשוד לחוקר כי הוא דיבר דברי תורה ואיים על כל עם ישראל באופן כללי מאוד, הודה כי השליך כסאות על אנשים, ככל הנראה בגלל שהיו במקום נשים. כמו כן, הוא התנהג באלימות מול השוטרים והתריס על שוטרות שעמדו צמוד אליו, הוא הדגיש שהוא לא ינסה לפגוע במישהו במצעד הגאווה אך ציין שיש שני גייז שהתנשקו ליד ילדיו והעיר להם על כך".

במהלך הדיון ציין נציג המשטרה כי לחשוד קיים עבר פלילי, ובשנת 2017 הוא הורשע בהחזקה וחבלה במזיד לרכב, וכן באיומים.

בתגובה לטענות נגדו, טען החשוד במהלך הדיון ביו השאר כי "דיברתי באמצע הלילה למאות יהודים והמשטרה חפצה לתפוס אותי כקורבן למען יראו ויראו, ישי שליסל הבא, בזמן שהחרדים מתביישים שהילדים שלהם לא ידעו את המילה גאווה. אבקש לשקול את עניין הפסיכיאטר המחוזי".

בתום הדיון, הורתה שופטת בית משפט השלום עדי בר טל על הארכת מעצרו של החשוד ב-5 ימים ובדיקה פסיכיאטרית במהלך תקופת ימי מעצרו.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר