עידן ורד (צילום: ניר קידר)
עידן ורד (צילום: ניר קידר)

ערן ורד בראיון על העזיבה: "אני לא יודע מה הסיבה האמיתית שאני לא בבית"ר"

בראיון לאתר "ONE" מספר קפטן בית"ר ירושלים לשעבר, עידן ורד, על עזיבת הקבוצה, הצורך בחילופים בסגל וחוסר הוודאות לגבי הסיבה האמיתית שהקבוצה השאירה אותו בצד

פורסם בתאריך: 13.6.21 12:29

לאחרונה הודיע עידן ורד, הקפטן לשעבר של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, כי הוא עוזב את המועדון. בראיון שפורסם היום באתר 'ONE' מספר ורד לכתב גיא בן זיו על הצד שלו בסיפור ועל התחושה שמדובר בעזיבה חד צדדית של הקבוצה ואף בהתעלמות, ולא באמת בעזיבה מסודרת ומכובדת.

בסיום העונה הנוכחית בה שיחק ורד כקפטן הקבוצה, מועדון הכדורגל של בית"ר לא הודיע לוורד או לסוכנו, אבי נימני, מה יהיה עתיד ההעסקה של ורד במועדון, זאת על אף הבטחה שניתנה לו במהלך במסיבת עיתונאים על כך שהוא עתיד להיות הראשון שיקבל הצעה לקראת עונה הבאה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"מחודש ינואר אני שחקן חופשי, קרוב לחצי שנה שאני חופשי ואני מקבל הצעות מקבוצות, אמרתי שעד שאני לא שומע מבית"ר אני לא עשה שום צעד. פנו אליי ואמרתי שאני מחכה לבית"ר ורוצה להישאר בבית"ר, הייתה לנו שיחה טובה לי ולחוגג, זה היה במרץ, עבר הזמן בינתיים ושמעתי שתוך כמה שבועות יישבו על תקציב, אני הסכמתי להמתין וגם סירבתי במקביל לשתי הצעות בזמן הזה ואז אני רואה שעובר חודש-חודשיים, שלושה, אבל אנחנו ביוני, הליגה נגמרה לפני חודש ואין הצעה", מספר ורד בראיון, אודות נסיבות עזיבתו.

השיחות המקדימות לקראת עזיבתו של ורד, כך לדבריו, לא נעשו כלל בנוכחותו אלא כללו "דברים שנמסרו" לסוכנו האישי. "אומרים לו שלא היו לי מספרים בשנתיים האחרונות ושהם מחפשים משהו אחר, ככה אמר אלי אוחנה לנמני, הבנתי שאני לא ממשיך בבית"ר וזה אחרי שחיכיתי מסיום העונה", מוסיף ורד.

בתגובה להאשמה כי עזיבתו מתרחש בעקבות "בירידה במספרים" שנוצרה בעקבות פיחות בהישגיו המקצועיים של ורד, הוא מספר כי בכל פעם ששיחק כקשר התקפי הוא היה כובש ומבשל וחלק מהשערים, וכי השינוי בכך חל בעקבות הצורך להתרגל לשינוי בעמדה בה הציב אותו המאמן. למרות זאת, הוא מוסיף כי הוא אינו כועס על הקבוצה והמועדון או על הבעלים, משה חוגג, וכי היכרותו עם עולם הכדורגל גרמה לו להבין שלעיתים דברים מתרחשים כך.


עידן ורד (צילום: ניר קידר)

עידן ורד (צילום: ניר קידר)


בשורה התחתונה, בנוגע לנסיבות עזיבתו את הקבוצה ובעיקר לסיבה בגינה זו נאלצה להתרחש, ורד מציין כי "הקהל רצה שאני אשאר וציפה שאשאר" אך אינו יודע מדוע בפועל הוא אינו ממשיך לעונה נוספת עם הקבוצה. "בעבר כשקיבלתי הצעה טובה מאוד אמרו לי שכדאי לי ללכת כי אף אחד לא ישים עליי ברגע האמת, והנה כנראה שצדקו", אומר ורד.

בעזיבתו, ורד אינו מותח יותר מדי ביקורת על הקבוצה ועל התנהלותה הכלכלית, זאת לטענתו כיוון שאינו נמצא עוד במועדון ולכן זה אינו מתפקידו לבקר את המתנהל בו כיום, עם זאת, הוא מספר על אחת הסיבות העיקריות לירידה בביצועים של בית"ר ירושלים, שהיא הצורך בחילופים רבים בסגל.

"אני חושב שבשנים האחרונות בחירת הסגל לא הייתה טובה ורק עכשיו הבינו את זה, יותר מידי שחקנים שבעים, יותר מידי שחקנים שלא רצים. כשאתה גם בלי הרבה כסף וגם בלי שחקנים שנותנים בכל משחק את הכול, אז אתה לא יכול להיות פקטור", מפרט ורד בנושא הצורך בהחלפת חלק מסגל השחקנים, "שנים אחורה שכן היה סגל עם שחקנים כמו שכטר, קלאודמיר פריירה, דוד קלטינס, זרים משפיעים… ולכן היינו פקטור למרות שלא היה הרבה כסף, לא היינו מפסידים לא לחיפה ולא למכבי תל אביב, כמעט זכינו בדאבל, אבל בשנתיים האחרונות זה לא כוחות".


עידן ורד (צילום: ניר קידר)

עידן ורד (צילום: ניר קידר)


"היו לנו שחקנים יותר מידי דומים במשחק שלהם, שחקנים שרצו במשחק 7 ק"מ במקום 11 ק"מ, זה משהו שלא מתקבל על הדעת. היו לי המון שיחות עם מאמן הכושר על הדבר הזה, באחד הימים בחודש ספטמבר הוא אמר לי שאם המצב יימשך ככה ושחקנים לא ישלימו לפחות 11 ק"מ במשחק, בית"ר תתמודד נגד ירידת ליגה, והוא צדק", מעיד ורד על בעיה נוספת שזוהתה בקבוצה לאחרונה. "בבית"ר חייבים לעשות שינו באופי של השחקנים וברוח שלהם, כמו לדוגמה כשחוגג אמר שהוא רוצה שחקנים כמוני, אבל הנה תראה, אני לא שם".

"כשקבוצה לא מצליחה באים למאמן בטענות, אבל כולנו ידענו בחדר הלבשה שהכישלון הוא שלנו פי 2 מהמאמנים. אני ועוד כמה חבר'ה שהיו קרובים אלי: עלי מוחמד, אלירן עטר, איתמר ניצן, אוראל דגני, זרים, באמת היינו בבאסה אחרי שהם עזבו כי אתה מרגיש שהם סיימו בבית"ר בגללנו, אנחנו לא סיפקנו את הסחורה וזה מבאס", מוסיף ורד. "כמובן שהמאמן תמיד משלם מחיר, אבל בתור קפטן תמיד אמרתי שהאחריות היא קודם כל על השחקנים".

לצד הביקורת על התנהלות הקבוצה, מוסיף ורד גם אספקט אישי לתלונתו בנוגע להתנהלות של מאמן הקבוצה אלי אוחנה. לדבריו, אוחנה טרם חזר אליו בטלפון או אפילו בהודעה מאז שהבטיח לדבר איתו על עתידו בקבוצה, למרות שהקשר עם המועדון ככלל נשאר טוב. "יש פה דיסוננס כזה, כי אין פה ריב, יש הערכה הדדית אבל אני לא יודע מה הסיבה האמיתית שאני לא בבית"ר".

כעת, לאחר תום תקופתו בבית"ר, מספר ורד על עתיד פתוח שעדיין לא נפל בו הפור המקצועי. "אני עדיין לא יודע מי תהיה הקבוצה הבאה שלי, אני רק יודע שזו תהיה קבוצה שהבעלים והצוות המקצועי מאמין בי, חושק בי, רוצה אותי, כי זה חשוב לי מאוד, לפעמים יותר מכסף. אני רוצה מקום שמאמין בי, מתאבד עלי, ושם אני אני אהיה", מוסיף ורד לסיכום.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר