עידן ורד, משה חוגג (צילומים: ניר קידר, אורן בן חקון)
עידן ורד, משה חוגג (צילומים: ניר קידר, אורן בן חקון)

דעה | נפרדים בטעם רע: הפרידה המביישת של בית"ר מעידן ורד

אין לזה צורה: בבית"ר אין הכרת תודה, הפרידה מוורד מקוממת

פורסם בתאריך: 8.6.21 18:57

הבנתי שבבית"ר מצאו תירוץ יפה להיפרד מעידן ורד, כאשר במועדון לא רוצים לקבוע למאמן הבא, כלומר ארווין קומאן, מי יהיה בסגל השחקנים. כביכול, אמירה לגיטימית, אבל אם המאמן לא ירצה את כל השחקנים או רוב הסגל אז יפרדו מכולם? כנראה שלא, אבל העיקר שבמועדון סיפקו "הסבר".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


אני מתבייש שכך בית"ר מתנהגת עם שחקן כמו עידן ורד שנתן את הנשמה עבור המועדון. הקפטן לשעבר שיחק ונתן הכל, גם כשלא היה בקו הבריאות ותמיד היה מופת ודוגמא עבור הצעירים ומישהו שאפשר להסתכל וללמוד ממנו. הוא תרם למועדון המון והיה באמת קפטן מצוין ואני לא מדבר רק מקצועית.

היו לו בעבר עונות טובות בבית"ר, אך בשנתיים האחרונות חלה ירידה ביכולתו בעיקר בגלל פציעות לא פשוטות שעבר שאילצו אותו להיעדר תקופה ארוכה וזה פגע בו.

אני לא יכול שלא להתרגז מדבר אחד: בבית"ר אין הכרת תודה, מה שלא היה בעבר. רק לפני חודשיים חוגג אמר בכלי התקשורת השונים שהוא רוצה את ורד לשנים הבאות במועדון ואף להעניק לו תפקיד מקצועי בתום הקריירה. אם כך הם פני הדברים, בית"ר נמצאת במקום לא טוב בכלל. אני מאוד אוהב את המועדון ומעריך גם את חוגג שהשקיע מעל 120 מיליון ש"ח, אבל זו לא צורה להתנהג לשחקן שתרם רבות.

לכל הפחות היו צריכים להתקשר אליו או להיפגש איתו ולסיים את זה בצורה מכובדת, למרות שלדעתי יש לוורד עוד מה לתרום. אני חושב שהוא בכלל לא אמר את המילה האחרונה בקריירה ואם הוא בריא ונכנס לכושר משחק, בית"ר עוד הייתה יכולה ליהנות ממנו, אבל עכשיו קבוצה אחרת תהנה. חבל מאוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת13"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר